Vyötärö kapeammaksi

Meta title: 🔥 VYÖTÄRÖ KAPEAMMAKSI – TEHOKKAAT KEINOT ILMAN HÖLYNPÖLYÄ 🔥

Meta description: Rasvanpoltto, kehonkontrolli ja keskivartalon treeni muokkaavat vyötäröä näkyvästi

Tiilisukassa sanoi:
Ruoka puolella alotin noin viikko sitten. Sitä ennen tuli reippaasti plus kaloreita. Ja aerobisessa oli parin kuukauden tauko, god knows why, ja nyt oon alottanut uudestaan noin 2-3 vko sitten.
En nyt sanoin että tässä rasvaa varsinaisesti tarvii kovin paljon ottaa pois, ongelma on "pömppö"-maha eli vatsa on turvonnut ihan kun joku olisi pumpannut sen täyteen ilmaa.

Mä sanoisin että jatka nyt tuolla linjalla muutama viikko lisää, ja ihmetellään sitten taas lisää.

Tuo "pömppömaha" on paha. Mulla on vähän samaa ongelmaa. Sama miten paljon/vähän syö päivässä, niin silti tuntuu että pötsi ei katoa. Ja joka ilta pierettää. Mä olen koittanut jättää ruokalajeja pois, ensin maito sitten ruisleipä mutta mikään ei tunnu olevan syypää. Tarttee jatkaa gastronomisia kokeiluja. Mutta mä en jaksa uskoa että maha olisi liian iso läskin takia. Tuntuu enemmän siltä että siellä olisi nestettä ym. tavaraa minkä kuuluisi olla ulkona mutta viihtyy kuitenkin liian kauan sisätiloissa ;)

kodari76 sanoi:
Mä sanoisin että jatka nyt tuolla linjalla muutama viikko lisää, ja ihmetellään sitten taas lisää.

Tuo "pömppömaha" on paha. Mulla on vähän samaa ongelmaa. Sama miten paljon/vähän syö päivässä, niin silti tuntuu että pötsi ei katoa. Ja joka ilta pierettää. Mä olen koittanut jättää ruokalajeja pois, ensin maito sitten ruisleipä mutta mikään ei tunnu olevan syypää. Tarttee jatkaa gastronomisia kokeiluja. Mutta mä en jaksa uskoa että maha olisi liian iso läskin takia. Tuntuu enemmän siltä että siellä olisi nestettä ym. tavaraa minkä kuuluisi olla ulkona mutta viihtyy kuitenkin liian kauan sisätiloissa ;)

Joo, heh samoilla linjoilla ollaan... Ja dietti jatkuu. danke

proteiinisi tulee melkein kokonaan maitotuotteista. kokeile n. 3-4 pvä:n ajan syödä proteiinit muista lähteistä. esim. liha, kala jne. tiedät kyllä. saattaa olla, että olet yksi niistä monista, jotka voivat paljon paremmin ilman maitotuotteita. minä mukaanlukien.

Suomeen on jalostettu maidonpalvomiskulttuuri vain ja ainoastaan siksi, että sitä tuotetaan suomessamme eu-tukiaisten takia noin viisi kertaa enemmän kuin sitä tarvittaisiin. Unohda kaikki "maito on terveelllistä" paska ja juo vettä. voit paremmin.

sikamies sanoi:
toi kyynärnojassa mörmöttäminen on jonkinlainen pilates-liike. Voimapyörä toimii tehokkaammin

Tuo vatsan sisäänvetäminen on oikeasti tehokas liike ja se vaikuttaa juuri jos on löysät vatsalihakset eli tuntuu että se vatsa pömpöttää pienilläkin rasvoilla. Homma menee niin että n. 3 kertaa viiikossa tehdään seuraavanlainen harjoitus syville vatsalihaksille: istutaan tuolilla selkä suorana ja vedetään "napaa selkärankaa kohti" voimakkaasti eli vatsaa sisään ja pidetään tämä supistus n. 20 sekunnin ajan. 4 sarjaa per treeni ja yksi asento on juuri tuo kontallaan ja sama tekniikka. Pitäisi vaikuttaa vatsalihasten löysyyteen suhteellisen nopeasti.

traineri1 sanoi:
proteiinisi tulee melkein kokonaan maitotuotteista. kokeile n. 3-4 pvä:n ajan syödä proteiinit muista lähteistä. esim. liha, kala jne. tiedät kyllä. saattaa olla, että olet yksi niistä monista, jotka voivat paljon paremmin ilman maitotuotteita. minä mukaanlukien.

Suomeen on jalostettu maidonpalvomiskulttuuri vain ja ainoastaan siksi, että sitä tuotetaan suomessamme eu-tukiaisten takia noin viisi kertaa enemmän kuin sitä tarvittaisiin. Unohda kaikki "maito on terveelllistä" paska ja juo vettä. voit paremmin.

Rupesin tutkimaan maito-tuote asiaa, niin tuli vastaan sellanen tieto, että Suomessa maitoa yms. jalostetaan jotenkin "liian" pitkälle, eli se aiheuttaisi osalla ihmisistä jotain oireita...(?) Pelkkää paksaako vai oikeeta asiaa?

Pitää kokeilla maito-tuotteiden pois jättämistä vaikkapa ens viikon ajan...Katsotaan miten käy.

Tiilisukassa sanoi:
Rupesin tutkimaan maito-tuote asiaa, niin tuli vastaan sellanen tieto, että Suomessa maitoa yms. jalostetaan jotenkin "liian" pitkälle, eli se aiheuttaisi osalla ihmisistä jotain oireita...(?) Pelkkää paksaako vai oikeeta asiaa?

Pitää kokeilla maito-tuotteiden pois jättämistä vaikkapa ens viikon ajan...Katsotaan miten käy.
Kerro sit miten kävi, mullakin noita nesteitä on kertynyt mahaan pienestä pitäen, ruokavalio pitäisi nykyään olla suht. kunnossa :)

-Tero ( kalorilaskuri: http://laam.ath.cx/ruoka )

Tiilisukassa sanoi:

voithan toki kokeilla esim. homogenoimatonta maitoa, jossa sitä rasvaa ei ole pilkottu. en nyt tiedä sitten että onko asialla mitään vaikutusta :rolleyes:

Pariin vuoteen ei ole tullut suuremmin treenattua ja vyötärölle on ilmestynyt sellainen kohtuu kokoinen kaljareppu :rock: .

Miten parhaiten siitä eroon?

Kertokaa parhaat syönti ja treenausvinkit.

T.Rölli
ps. muualle sitä rasvaa ei sitten ole kerääntynyt..

Dieetti.

Pähkinänkuoressa:

Syä vähermmän kun kulutat.
Liiku enemmän, liikunnan avulla voit myös syödä enemmän ja silti laihtua :D
proteiinia vähintään se 1g/painokilo, päivässä. eli 100kg jässikkä vetää vähintään 100g protskua naamaansa.
Käy salilla, jotta et menetä kaikkia lihojasi.

Älä hifistele liikaa, pidä perusasiat kunnossa.

Pidä kirjaa syömisistäsi yhden viikon ajalta, ja merkkaa sinne kaikki makroravinteet(proteiini, hiilihydraatti, rasva) ja kalorit.

Sitten katsot mitä täytyy karsia ja mitä lisätä.

Oman päivittäisen kalorin kulutuksensa voi laskea kaavalla:
22 x omapaino + 500=1pv:n keskimääräinen aineenvaihdunta

Esim:
22x75+500=2150kcal

Tuosta ensin vaikka 500 kcal pois.
Jos paino ei lähde tippumaan niin sitten mennään enemmän miinuksella.
Alussa paino laskee nopeasti, mutta hidastuu loppua kohden.

E: ainiin, ja ei ole olemassa sellaista, kuin paikallinen rasvanpoltto.
Vaan rasva palaa tasaisesti koko kehosta.

Kannattaa lukea noi topicit tuolta ylhäältä, paljon hyvää tietoa.

Terve,

nyt oon parin vuoden treenitauon jälkeen taas alkanu kovasti punttaamaan ja
ruokavaliooki on saatu parempaan suuntaan, joten hesepullat ja mäkin ateriat on saanu jäädä. Parin vuoden aikana saamattomuus ja ylensyönti on saanut kuitenki kropassa jotain negatiivistä aikaseks, joten isketäänpä teille pähkinä purtavaksi.

Mikä olis mahdollisiman tehokas ja hyvä liike kiinteyttämään vyötäröä, eli polttamaan läskiä jenkkakahvoista:D ? Tottahan on tietenkin, että ei sitä pelkällä sarjojen tekemisellä aikaseks saada, mutta tästä on hyvä taas alottaa, kun muun kropan liikkeet ja sarjat on vanhoja ja hyväks havaittuja.

Kiitostä etukäteen :worship:

Eipä rasvaa pysty paikallisesti polttaan..Kalorit miinukselle ja aerobista..Sillä se rasva lähtee..

tee sisävatsoja semmone 3-5 20sekunnin sarjaa 2-3 krt viikossa niin pitäs sisuskalujen mennä vähän kasaan (siis ihan terveellisesti) ja vyötärön kaventua, eroa ei huomaa pitkään aikaan ja matkatavarat pitää ensin saada pois mutta kärsivällisyyttä

Kertokaas nyt joku miespuolinen hlö jonka BMI on 21 että paljon teidän vyötärönympärys on? Kun toi yksi heebo tossa mittailee ja haluaa tietää muiden samankokosten (siis BMI 21) vyötärön sentit että sais jotain vertailupohjaa..?:rolleyes:

Eipä se BMI päde puntteja veivaaviin ihmisiin. Tulee turhan korkeita lukemia. Lihas on painavampaa kuin läski... BMI:n perusteella moni punttijannu on huomattavan ylipainoinen ja rasvaprossa voi olla vaikka miten alhainen.

Noo sitä minäkin hänelle yritin sanoa mutta...mitatkaa ny joku kuitenkin vyötärönne jolla tuo sama BMI ja kertokaa tulos, on kuulemma nyt ihan ehdottoman tärkeää.:rolleyes: Kiitos..!

Ei se toimi kuitenkaan. Koska BMI väännetään pituuden ja painon suhteesta voi saman tuloksen saada hyvin eri mittaiset ja eri kokoiset henkilöt. Ja näinpä olle jollain samalla indeksilukemalla voi olla vyötärönympäryskin mitä sattuu.

Sano sille kaverilles: :david:

Back
Ylös Bottom