Vuorotyöt?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Atwood
  • Aloitettu Aloitettu
Missä firmoissa tehdään pk-seudulla kolmivuorotöitä? Olen opiskelemassa tällä hetkellä kone- ja tuotantotekniikan insinööriksi. Suuntaudun tuotantotekniikkaan ja olen ollut nyt 2 viime kesänä kesät vuorotöissä paperitehtailla eri puolilla suomea. Asun kummiskin Helsingissä enkä haluaisi sieltä muuttaa minnekään raaheen tai kuusankoskelle töiden perässä. Joten kysynkin, että löytyykö etelä-suomesta firmoja missä insinöörit painavat 3-vuoroo? Ja jos löytyy niin minkälaista kiertoo? Itselle jotenkin sopii huomattavasti paremmin ku monotoninen 8 -> 16. Nautin arkivapaista ja tuntuu, että muutenkin vapaita on enemmän. Tämän hetkiset sheemat ovat olleet AAIIYY--V- ja AAAA-IIII-YYYY--VVV-. Lyhyt kierto oli mielestäni parempi.

Kiitoksia kaikille vastanneille!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Missä firmoissa tehdään pk-seudulla kolmivuorotöitä? Olen opiskelemassa tällä hetkellä kone- ja tuotantotekniikan insinööriksi. Suuntaudun tuotantotekniikkaan ja olen ollut nyt 2 viime kesänä kesät vuorotöissä paperitehtailla eri puolilla suomea. Asun kummiskin Helsingissä enkä haluaisi sieltä muuttaa minnekään raaheen tai kuusankoskelle töiden perässä. Joten kysynkin, että löytyykö etelä-suomesta firmoja missä insinöörit painavat 3-vuoroo? Ja jos löytyy niin minkälaista kiertoo? Itselle jotenkin sopii huomattavasti paremmin ku monotoninen 8 -> 16. Nautin arkivapaista ja tuntuu, että muutenkin vapaita on enemmän. Tämän hetkiset sheemat ovat olleet AAIIYY--V- ja AAAA-IIII-YYYY--VVV-. Lyhyt kierto oli mielestäni parempi.

Kiitoksia kaikille vastanneille!
Eipä insinöörit paljoa vuorotöitä teollisuudessa tee kuin korkeintaan jatkuvassa prosessiteollisuudessa. Kun kerran olet paperitehtaalla ollut töissä, niin tiedät senkin, että eivät sielläkään kuin vuoromestarit tee 3-vuorotyötä. Vuoromestarin työkin on vähän sellaista teknikkotason hommaa, vaikka kyllä niitäkin hommia jotkut insinöörit tekee. Vastaavaa työtä, jossa vuoromestarit tekevät kolmivuoroa, löytyy pk-seudun läheltä ainakin Porvoon öljynjalostamolta.

Lyhyesti sanottuna voisi todeta, että jos haluat 3-vuorotyöhön, niin katsele vaikka Työvoimatoimiston sivuilta vuoroesimiesten paikkoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom