Vuorokauden vierailuissa ennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Uusi enkka 24 tunnin aikan tulleista vierailuista Pakkotoistolla on 8976, odottelemme että 9000 menee rikki.
Aikas iso mälli jo tuo :thumbs:

Paljonko nykyisellä serverillä pystyy vielä kasvamaan? Milloin tulee rajat vastaan vai tuleeko?

Timba79 sanoi:
Paljonko nykyisellä serverillä pystyy vielä kasvamaan? Milloin tulee rajat vastaan vai tuleeko?
Jos tulee ----> lisää rautaa. Pakkiksesta on saatava niin iso, että jokaisella alueella on omat servunsa. Käytännössä haluan että Pakkotoistosta tulee erittäin iso ja arvostettu media alalla. Kuten on huomattu, volyymin edessä on jo jopa Paskapumppi kommentoijat polvistuneet.

:kippis1:

aika kovamäärä tuo 8000 jo. :offtopic: ootko Mike miettiny tota pakkiksen oman treenivideon tekemistä :)
Pakkiksen luojista vois muuten tehdä jotkut biographit tänne :D

Onneksi olkoon!
On mukava saitti tosiaan, kaikenlaista asiaa laidasta laitaan eri aihepiireistä ja yleensä mukava fiilis välittyy keskusteluista.

Mike sanoi:
Jos tulee ----> lisää rautaa. Pakkiksesta on saatava niin iso, että jokaisella alueella on omat servunsa. Käytännössä haluan että Pakkotoistosta tulee erittäin iso ja arvostettu media alalla. Kuten on huomattu, volyymin edessä on jo jopa Paskapumppi kommentoijat polvistuneet.

:kippis1:

Jep. :rock:

Enkä minäkään täällä olu kun reilun vuoden pyörinyt ja tuntuu että ihan törkeesti on laajentunut tää palsta sinä aikana. Tahtoo joskus olla kiire seurata kaikkea mielenkiintosta mitä on tullut jopa muutaman tunnin aikana.

tommih sanoi:
Kylsen rajan kohta on tultava vastaan, koska eihän ny kaikki Suomalaiset voi bodata :)

Tätä menoa en yhtään ihmettelisi. :D Siinä missä ennen kysyttiin puhelinnumeroa, niin kysellään Pakkiksen nimimerkkiä.

Minäkin olen täällä kohta vuoden hengaillut ja tämä on paisunut silmissä. Kun joskus aloittelin täällä, niin tuntui, että muisti suurimman osan nimimerkit, varsinkin vippien. Veikkaisin, että tuon 10 000 käyttäjän raja rikkoutuu aika nopeasti tätä menoa.

Mikelle ja ylläpidolle kiitokset ja onnittelut hyvän palstan ylläpidosta.

Pakko nyt tässä vähän sivuta aihetta ja pistää pieni offtopic viikonlopulta.

Eli olin yhdellä mökillä kairan kanssa käymässä ja siellä oli aikamoinen meininki. Pääsin siihen pihalle, niin ensimmäiset tuli jo mulle puhumaan bodauksesta, kun oli pakkispipo päässä. Ja loppupeleissä jotkut tuntemattomatkin tuli kyseleen mun saliharrastuksesta, kun ensin lukivat piposta tekstin. Eli kyllä pakkiksesta alkaa aika monet tietämään.

Koulussakin on tullu jotain vinoilua, kun on pakkiksen pipo päässä. Ja tuntuu olevan ihan yleistä, että lähes kaikki mun ikäset jätkät tietää jo mihin asiaan pakkotoisto keskittyy kun logon tai urlin jossain huomaavat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom