Vuokrakämppä(Kuopiosta)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kRY-0
  • Aloitettu Aloitettu
Mitähän kautta kannattas lähtee hakemaan kämppää(kuopiosta), yksiö riittää ja vuokra sais olla alhainen(ts. asuntotuella elelllään). Laitoin Kuopakselle hakemuksen jo, mutta kuulema näitä saa jonottaa pitkään.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tähän aikaan varmasti kannattaa laittaa Savonsanomiin ilmoitus, luultavasti tulee useampia soittoja. Itse käytin hyväkseni Kuopion Yliopiston osta-myy-vaihda -kanavaa tms, johon voi kuka tahansa ilmoitella ilmaiseksi.

Kuopaksen kautta ei ole ensi asunnoksi mahdollista saada muuta kuin solukämppiä.

edit. typo

Onhan noita Vuokra-asunnon välittäjiä vaikka mitä. Niihin kun kaikkiin ilmoittaudut hakijaksi ja lisäksi bongailet lehti-ilmoituksia, niin varmaan muutamassa kuukaudessa löytyy kämppä. Varmaan vuoden alusta taas on enemmän kämppiä vapaana.
Kannattaa myös kysellä jos joku on esim. vaihtariksi lähdössä ulkomaille, että voisiko sen aikaa asua alivuokralaisena siinä kämpässä. Ei olisi huonekaluistakaan huolta.

Kuopas, Niiralan kulma ja sitten on sellainen firma kuin Kiinteistö Kys oy. Tuolla viimeisellä taitaa kylläkin olla kriteerinä että pitää olla joko kaupungilla tai kysillä töissä mutta itse pääsin joskun muita kautta sen firman asuntoon ja vuokra on todella halpa verrattuna monee muuhun.

VVO, Sato ja YH-rakentajat (tai jotain sinnepäin toi vikan nimi)... Jonoon hakemus ja aktiivisesti kyselyä perään... Netistä näkee mitä kämppiä noilla Kuopiossa on ja taitaa vuokratasoakin nähdä. Yksiöt tosin taitaa olla tiukassa, luulisin ainakin. Mutta kandee yrittää mitään siinä ei menetä.

Etuovi.com sieltä löytyy suht kivasti kämppiä.
Ja kaveri sai ainakin kuopaksen kautta ensiasunnokseen yksiön. Kaverilla tietysti hyvää tuuria..
Mut paikalliseen lehteen vaan ilmoitusta.

Opiskelijoiden VuokraVälitykseen vaan toimeksiantosopimusta. Sieltä kavereillekin on kämppä löytynyt sekä meille aikoinaan kaksio-kolmio(hyvältä paikalta), kun Kuopiossa vielä asuttiin aikoinaan. Toinen hyvä, on kyllä ottaa Savon Sanomat käteen ja soitella ilmoituksiin. Hyvä mahdollisuus tärpätä myös niin.

Eleonoora sanoi:
Ja kaveri sai ainakin kuopaksen kautta ensiasunnokseen yksiön. Kaverilla tietysti hyvää tuuria..

Tohon ei kyllä pelkkä tuuri riitä. Onko sun kaveri sinkku eli asuu yksin? Jos on niin aikas outoa, koska mä en ole ainut joka tuon asian kanssa on päätään seinään hakannut.

wippe sanoi:
Tohon ei kyllä pelkkä tuuri riitä. Onko sun kaveri sinkku eli asuu yksin? Jos on niin aikas outoa, koska mä en ole ainut joka tuon asian kanssa on päätään seinään hakannut.

Niinpä, aikoinaan kun itse muutin Kuopioon ja kyselin yksiöitä niin sanottiin, ettei koskaan anneta muuta kuin soluja, ainankin yksin asuville. Kuopaksella on toisaalta nykyään satamassa näitä uusittuja asumuksia, jotka muutetaan kesäksi hostelliksi ja niihin voi päästä suoraankin ja myös vinkkinä uuteen Turontaloon Niiralaan voi kuulemma hakea suoraan...

wippe sanoi:

Sinkkuhan se oli.
Sit yx kaveri sai yksiön sillä syyllä, että hänellä on astma ja allergioita eikä oikein kykenisi asumaan solussa. Haki lääkärintodistuksen ja se oli sit siinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom