Vuokra-DVD-levyjä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja muffy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saako mistään vuokrattua tai lainattua hyviä musa dvd-levyjä? Livejuttuja tms? Kirjastosta etsin tuloksetta ja videovuokraamoista jne. Taitaa olla aika turha edes hakea?

En ole kyllä ikinä missään nähnyt, varmaan kaikilta puolitutuilta ja kavereitten kavereilta lainailemalla saa :D

musa dvd

muffy sanoi:
Saako mistään vuokrattua tai lainattua hyviä musa dvd-levyjä? Livejuttuja tms? Kirjastosta etsin tuloksetta ja videovuokraamoista jne. Taitaa olla aika turha edes hakea?

kirjastosta kannattaa käydä katsomassa!!Siellä niitä on näkynyt olevan.

MisterX sanoi:
kirjastosta kannattaa käydä katsomassa!!Siellä niitä on näkynyt olevan.

Helsinkiläisten kannattaa kokeilla kirjaston hakua seuraavalla tavalla.
-Suuntaa www.helmet.fi
-Valitse valikosta: aihe
-Kirjoita kenttään konsertit ja klikkaa hae
-Klikkaa konsertit
-Sitten klikkaa alhaalta Rajaa/järjestä hakua
-Valitse aineisto-kohdasta DVD-levy
-Valitse vielä Järjestä hakutulos teoksen ilmestymisvuoden mukaan

Tsadaa! Esiin pompaa 358 levyä! :D Näitä voi varata ja varausmaksuhan on 50c ja laina-aika yhden viikon. Kerralla saa pitää viittä levyä.

Itse olen lainaillut muun muassa Rammsteinia, Apulantaa, Aguileeraa, J. Karjalaista, Sheryl Crowta, Yötä, 69 Eyesiä, Scorpionsia, Eaglesia ja Bon Jovia.

BTW. Lisäksi sieltä löytyy aika kasa hyviäkin DVD-leffoja kuten Finding Nemo, Jurassic Park, Mosterit Oy, Pirates of Caribbean ja paljon muita.

Newton sanoi:
Helsinkiläisten kannattaa kokeilla kirjaston hakua seuraavalla tavalla.
-Suuntaa www.helmet.fi
-Valitse valikosta: aihe
-Kirjoita kenttään konsertit ja klikkaa hae
-Klikkaa konsertit
-Sitten klikkaa alhaalta Rajaa/järjestä hakua
-Valitse aineisto-kohdasta DVD-levy
-Valitse vielä Järjestä hakutulos teoksen ilmestymisvuoden mukaan

Tsadaa! Esiin pompaa 358 levyä! :D Näitä voi varata ja varausmaksuhan on 50c ja laina-aika yhden viikon. Kerralla saa pitää viittä levyä.

Itse olen lainaillut muun muassa Rammsteinia, Apulantaa, Aguileeraa, J. Karjalaista, Sheryl Crowta, Yötä, 69 Eyesiä, Scorpionsia, Eaglesia ja Bon Jovia.

BTW. Lisäksi sieltä löytyy aika kasa hyviäkin DVD-leffoja kuten Finding Nemo, Jurassic Park, Mosterit Oy, Pirates of Caribbean ja paljon muita.

Jahas, en näköjään osannut käyttää tuota hakua oikein aikaisemmin kun koetin. Pitääpä alkaa selailemaan.......... Tattis!

Suositut

Back
Ylös Bottom