SUPERCARB 1kg -40%

Vuoden luontokuva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hahhahhahahhahahahhahhahahaahahhahhhhahhhahahh...

Härsin mielestä helposti napattujen räpsyjen palkitseminen vie harrastusta väärään suuntaan.

"Itse kuljetan tonnien painoisen kuvauskalustoni metsään talvella hevosen vetämällä reellä. Ei tulisi mieelenikään käyttää esimerkiksi moottorikelkkaa. Tilhet saattaisivat hermostua, jos näin tekisin", Härski painottaa.

Tilhet :hyper:

Itse kuva on musta tosi hieno:
http://www.luontokuva.org/media/vlk/2005/galleria/Vanhakyla_Jari_Sateen_jalkeen.jpg

Vuoden luontokuvan ottanut abiturientti on jo saanut uhkaussoittoja, joissa 4000 euron palkintosummaa on vaadittu kunnon kuvauskalustoon sijoittaneiden kesken jaettavaksi.
LOL, ei vittu mitä juttua. Jengi skitsoo jostain paskasta kisasta ja itse kuvaavat närhen persettä 600 millisellä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
"Itse kuljetan tonnien painoisen kuvauskalustoni metsään talvella hevosen vetämällä reellä. Ei tulisi mieelenikään käyttää esimerkiksi moottorikelkkaa. Tilhet saattaisivat hermostua, jos näin tekisin"
- Veikko Härski-

EI varmaan mikään vitsi, mutta hauskaa juttua vakavasta aiheesta

Ööh...

Hyvin te pojat vedätte, kyseessä on pakina.
Mikelle ja Jonnylle tiedoksi, ettei kannata uskoa kaikkea mitä netissä vastaan tulee. Nooh, kyllä se siitä... Lol vaan teillekin.

Tekotaidetta taas?

1603386-400_luontokuva1.jpg

Kannatti varmaan nostaa 2 vuotta vanha threadi kun tossa vieressä on ihan omakin threadi tolle kuvalle.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom