Vuoden hevilevy

Saapikos mimmitkin vastailla... ;)

Rammsteinin ja Nightwishin uusimmat taistelevat tasavertaisesti ykköstilasta. Tuomitaan tasapeli. :rock: :worship:

Suomalaisista bändeistä kovia albumeja työstivät Diablo ja Finntroll, mutta kyllä kovimman teki Wintersun. Aivan helvetin kova lätty!

Kiitoksia erinomaisista musiikkivihjeistä!

Ensinnäkin, täytyy kiittää Diabloa siitä, että Eternium-levyn jälkeen oli pakko ostaa kannettava MP3-soitin ja ryhtyä jumppaamaan salilla ihan uudella teholla... Viimevuoden paras levy siis Eternium :worship:

Parhaat uudet löydökset tämän threadin johdosta, kiitoksia siitä kaikille postaajille:
1. Soilwork - Stabbing the Drama + muut levyt
2. Killswitch_Engage-The End of Heartache
3. Mötörheadin Inferno tuntuu kolahtavan - pitkästä aikaa: Ensimmäinen ostettu levy - ikinä - oli v. 1982 Mötörheadin Ace of Spades

Miken mainitsema ja mainostama Altaria - Divinity on kyllä aika purkkaa ja poppia tyyliin :david:

Tuossa ylempänä mainitsin Wintersunin kovimmaksi, mutta kyllä Sotajumalakin teki helvetin kovan levyn (Death Metal Finland) ja kiilaa W:n rinnalle.

Motörheadia en osaa pitää hevinä (rankemman puoleista rokkia, punkpohjaista, hevi on mulle aina vähän synkempää ja hitaampaa, vaikka subjektiivisia veteenpiirrettyjä rajojahan nää ovat), joten Mokoman viimeisin (se, millä on pitkä nimi) on mulle viime vuoden kovin levy. Paranee vain, mitä enemmän olen kuunnellut. :thumbs:

Ehdottomasti Motörhead Inferno. Lemmy näytti että kyllä sitä vielä löytyy potkua. Mitä iivin kommenttiin tulee Motörheadin heviydestä, Motörheadissa on se yksi ongelma.. tai onko se nyt ongelma, koska Motörhead on itsessään oma genre...

Heavy-rock, totta tuokin! :D

Infernoa olen kehunut omassa ketjussaankin, mutta sama sanoa tässäkin, että kertakaikkiaan mahtava levy. Hienoa, että Lemmy & co ovat vielä voimissaan ja jaksavat vääntää nuin hyviä ralleja kasaan.

Jaa-a, vaikea sanoa, mutta tämä Behemothin Demigod albumi oli ainakin yksi parhaista. :rock:

Juuri tajusin, että Ensiferumin Iron-albumi julkastiin 2004, joten se on ihan kiistattomasti vuoden 2004 paras levy. Uskallan jo ennustaa 2005 vuoden parhaan levyn eli Moonsorrowin Verisäkeet :rock: .

Kyllä Nightwish, Rammstein ja Diablo laittoivat kovat lätyt ulos. :rock:

Back
Ylös Bottom