Vuoden 2006 Hevilevy?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Kelattiin tossa Propainin kanssa galluppia, mutta noita levyjä on ihan homona, eli tehdään tämä näin.

Oma valinta ehdottomasti, Katatonia.

thegreatcolddistance6ji.jpg

Vuoden lopussa vois ottaa vaikka 10 parasta molemmista sarjoista ja tehdä niistä gallu?

Sanoisinko vaikka että Napalm Death - Smear Campaign. Muitakin hyviä kyllä toi tuli nyt ensin mieleen.

Kotimaassa aika hiljasta, sanotaas vaikka uusin Amorphis joka sekin korkeintaan ihan ok.

Minun lemppareista suurinosa on taidettu jo mainita..

1.Stam1na - Uudet kymmenen käskyä
2.Katatonia - The Great Cold Distance
3.In Flames - Come clarity
4.Trivium - The Crusade

trivium-%20the%20crusade.jpg

Oli vuosi mikä tahansa, aina ja iankaikkisesti PARAS HEVILEVY ON SLAYERIN RAINING BLOOD.

Uunoilla kavereilla uunot vastaukset. Tosiäijä tietäisi, että tuollaista levyä ei ole olemassakaan, vaan se on Reign in Blood.

Oma vastaukseni on helppo.

Tool - 10,000 Days :rock:

Suomi: Amorphis - Eclipse
Ulkomaat: Iron Maiden -A Matter Of Life And Death

Tosin ulkomaalaisia en paljoa ole kuunnellut, mutta Iron Maidenin levy oli hyvä.

edit: Kääk, mutta Tarotin levykin oli hyvä, Kotiteollisuutta unohtamatta (sain kuunteluun eilen)... Nyt tulikin tiukka paikka :confused:
edit2: olkoon silti alkuperäinen järjestys :D

Viimeksi muokattu:
[J/L];1321590 sanoi:
Uunoilla kavereilla uunot vastaukset. Tosiäijä tietäisi, että tuollaista levyä ei ole olemassakaan, vaan se on Reign in Blood.

Aivan oikeassa olette, hyvä herra. Äijyys siis meni, mutta selityskin on järkevä. Vinyylisoitin on ollut telakalla jo jonkin aikaa, joten ei ole levykään veivauksessa ollut ihan äskettäin. Saman niminen biisi tais sekoittaa mut, kah kehveliä.

Tässä kohtaa on pakko vetää vähän kotiinpäin, kotimaisista ehdottomasti Leveragen Tides.

Liitteet

• leverage.webp
    leverage.webp
    3 KB · Katsottu: 730
kod.jpg

Paljon on hyviä levyjä tältä vuodelta vielä ostamatta kuten Nappiksen ja Death Breathin ja Total Devastationin (jonka oon tosin kuullut) levyt, jotka varmasti olisi kärkijoukoissa. Mutta hyllystä olevista: Dismember - The God That Never Was, jaksaa vain pukkailla hyviä levyjä tämä pumppu, ei voi jaksa muuta sanoa, soinut pirusti vähintään kerran kuussa helmikuusta lähtien... Ja TODELLA kova toinen ulkomainen on Deicide - The Stench Of Redemption, joka karmeista ennakko-odotuksista huolimatta osoittautui pirun napakaksi dm-levyksi. Toolin kymppitonni on hieno kans, mutta ei ole vielä osoittautunut läheskään yllämainittujen tasolle. Kotimaisista toi Total Devastation on kyllä niitä harvoja jotka on jotenkin iskeneet, toinen olis toi Amorphiksen albumi, pirun hieno paluu örinään :) . Oikeastaan näitä levyjä ois aivan vitusti mutta kun mieluummin ostelen vielä tällä hetkellä halpoja mid-price klassikoita ja vanhempia levyjä puoleen hintaan...

Paras kotimainen
Tarot - Crows Fly Black
cfbpic.jpg

Paras ulkomainen
Motörhead - Kiss of Death
kod.jpg

Paras kotimainen suomenkielisten sarja
Kilpi - Kaaoksen kuningas
Kunkkukansi.jpg

Suomen edustuksesta pakko laittaa perusvarma Amon Eclipse.

Ulkomaisista eniten kolahtanut Disarmonia Mundin Mind Tricks. Kaikki melometallista tykkäävien tulisi tutustua ko. bändiin. Yhden miehen proggis. Jätkä soittaa itse kaikki instrumentit.

Suomen edustuksesta pakko laittaa perusvarma Amon Eclipse.

Ulkomaisista eniten kolahtanut Disarmonia Mundin Mind Tricks. Kaikki melometallista tykkäävien tulisi tutustua ko. bändiin. Yhden miehen proggis. Jätkä soittaa itse kaikki instrumentit.

No ei kyllä tasan soita.

Imsomnium - Above the weeping world vuoden levy mun mielestä

Back
Ylös Bottom