volvomiehet hoi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mjjt
  • Aloitettu Aloitettu
autojutttua kun täällä esiintyy ni täytyy kantaa korsi kekoon,elikä autonvaihto olis nyt edessä.oon ajatellu hieman tehokkaampaa peliä .perheellinen kun olen ,ni tietenkin 4 /5 ovinen on must.aatellu tommosta volvon s40/v40 T4:sta.sattuuko kellään olemaan itellään tai kaverilla kyseistä härveliä?.koeajettu on ja tuntus ihan jees peliltä.lisä palaute (positiivistä/negatiivistä)ei olis pahitteeks ennen kun menee vaihtaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä T4 on paska ajettava.

Täyskaasukiihdytyksissä ohjaus vetelee inhottavasti ja kovassa nopeudessa huono ajaa.

Tai no, näin se ainakin oli joskus aikoinaan. Ehkä ne ovat tehneet siihen jotain parannuksia, tai sitten eivät.

Originally posted by igf1bp3
Mun mielestä T4 on paska ajettava.

Täyskaasukiihdytyksissä ohjaus vetelee inhottavasti ja kovassa nopeudessa huono ajaa.

Tai no, näin se ainakin oli joskus aikoinaan. Ehkä ne ovat tehneet siihen jotain parannuksia, tai sitten eivät.

Ite ajelen nyt S40 Tdi:illä , ja allekirjoitan ton ajettavuus ongelman.Voin vaan kuvitella miten T4 vetelee ohjausta kun hevosiakin on enemmän (TDI&T4 alustat on 98% samat).
Mulla on ollut myös V40 ja voin sanoa että tilat on aika pienet ja varsinkin perheelliselle aivan liian pienet sisätilat. Samaan rahaan kuin T4 saa paljon parempiakin autoja.

Mulla oli s40 T -01 ja tykkäsin autosta todella paljon. Mainio ajettavuus ja urheilullinen hillityllä tavallaan, ainut mitä oli huonoa ni -02 alaspäin olevien 40 alustat. Tehookin tuossa T:ssä riittää jo aika pitkälle ja lastulla lisää tarvittaessa mutta T4:n aina parempi ;) nyt vaihdoin 2.8 v6 syncro passattiin mikä sekin oiva menopeli.

Mulla oli V40 T4 ja olin oikeen tyytyväinen. Voimaa oli riittävästi lastutuksen ym pienen kutittelun jälkeen ja mun mielestä oli oikeeen hyvä ajaa. Alusta oli laitettu uusiks ja madallettu, niin ainakaan se auto ei juurikaan rimpuillut kiihdyttäessä. Tokikaan tehokkaassa etuvedossa et koskaan pääse kokonaan eroon keulan rimpuilemisesta, samahan se on jos on tehokas takavetoinen niin kyllä se perä tahtoo yrittää karata alta.

Nyt alla V70 2.4T -01

Oon ajanut taksia V70 2.4 tdi:llä ja sitä on ainakin imho aika nautinto ajaa.

Jos tehokasta Volvoa halajaa niin katteleppa Volvon R60:stä. Hinta tosin taitaa olla tehojen ja ominaisuuksien mukanen. Toinen kova on S80 T6(V6:n kone ja parit turbot, ja jos ei riitä nii vaihtaa lastun ja alla on muistaakseni n.380 pollee.). Papalla on S60 aika perus tehot muistaakseni(en muista paljon) ja ihan mukavasti tuntuu liikkuvan ja todella miellyttävä ajaa.

Originally posted by PattiPete
Mikäköhän on syynä S60 mallin kovaan suosioon? Täälläpäin ruennut näkymään todella monella S60:stä.

Ensimmäisenä tulis mieleen turvallinen, mersu on porvareille, tyylikäs ja turvallinen. Nipponin autot jää auttamatta nokkakolarissa kakkoseks.

Olen ajanut satojatuhansia kilometrejä erimerkkisillä autoilla. On ollut Mersua, Oopelia, Toyotaa, Mazdaa, Saabia, Peugeotia, Volkkaria jne.. Keväällä ostin V70.n ja olen ajanut sillä nyt noin 30 000 km. Se on ollut ehkä kaikista ajamistani autoista täsmällisin ajaa ja hinta-/laatusuhteiltaan paras. Perheelliselle varmasti hyvä valinta.

Mä sijottaisin rahani vulva 240:een. Siihen saa 220hp ja katsastuksesta läpi. Lentävä tiiliskivi roxxxxx!

Toinen kova on S80 T6(V6:n kone ja parit turbot, ja jos ei riitä nii vaihtaa lastun ja alla on muistaakseni n.380 pollee.).

Oli ihan pakko puuttua.. kyllä se taitaa olla niin että T6:nen on
rivikutonen eikä mikään veekone..Lastuttamalla ei taida ihan 380 heppaa irrota, oisko jotain 320..:david:

Originally posted by Ville
Lastuttamalla ei taida ihan 380 heppaa irrota, oisko jotain 320..:david:

Juuh, ei pelkkällä lastulla vielä pitkälle pötkitä, esimerkkiä T6:sen kutittelemiseen voi tsekata uusimmasta Bilsportista...T6 ja 425hp ja 600nm!

Ei kai vaan tämäkin keskustelu mennyt teho tinkaukseksi... Ja mies kyseli soppelia perheautoa.

Juu juu on niissä paljon hevosia ja sikana vääntöä ja pari hauiskääntöäkin.:D

Ei helvetti..

Joo viritetään volvoa ja ajetaan turvallinen kolari ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom