Volvo s40 ensimmäiseksi autoksi.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fundo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kävin paria tommoista farkkua testaamassa kun olin autoa vaihtamassa ja valitettavasti en ole ikinä ajanut niin kauheilla autoilla. Jos kaksi autoa kahdesta on kummatkin semmoisia saatanan lilluja ja rätiseviä paskoja, niin ei moro. Ja jeesus sitä raksutusta bensakoneilla.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
^ itekki kyllä hankkisin ennemmin jonku 70 sarjalaisen (joka muuten pesee ajo-ominaisuuksiltaan ja toimintavarmuudeltaan mennen tullen saman hintaluokan mersut ja bemarit ;)) kuin jonku 40 sarjalaisen jota ei oikein edes volvoksi voi laskea...

Tolla T4-koneella liikkuu kyllä perheautoksi rivakasti. Mutta muutaman kymmenen kilsan ajokokemuksella ei oikeen enempää osaa kommentoida autoa.

Itellä oli (ja on edelleen) ensimmäinen auto Volvo s40 ja täytyy sanoa että tyytyväinen olen siihen. Ainut miinus puoli omassa autossa on että se on aika janoinen peli 8-9litraa/100km.

Zone-sarja -42%
Joo, bensankulutus on itselläkin ainoa miinus mikä tulee mieleen omasta T4 - Vollesta. Semmonen 7-9 l/100 km on aika perus pitkällä matkalla, kaupungissa 10-12 l/100 km.

En nyt allekirjota tuota Miken "lilluva ja rätisevä paska" - kommenttia ollenkaan, itsellä oikeen jämäkkä S40 ja uskon että kun vaihdan vielä KW:n coilover- sarjan niin ajettavuus paranee entisestään.

Itellä oli (ja on edelleen) ensimmäinen auto Volvo s40 ja täytyy sanoa että tyytyväinen olen siihen. Ainut miinus puoli omassa autossa on että se on aika janoinen peli 8-9litraa/100km.

Lähinnä itseä isommalla koneella hiukan hirvittää juuri toi bensan kulutus:wtf: T4 kyllä kelpais mutta ei taida saada kauheasti alta 5000 euron noita.

Pakko vielä brassata omalla Volvolla sen verran että on lähteny kyllä kuin palmun alta nyt tässä parina aamuna kun on ollu vähän enemmän pakkasta eikä oo ollu edes piuhan päässä. Pitää kyllä laittaa piuhan päähän, eihän tuo hyvää tee koneelle rysäyttää sitä tulille -20 C.

Vähän jo OT, mutta hyvin ne ottaa tehoa näistä Volvon pikkukoneista:

http://www.youtube.com/watch?v=OeqgJnO1LXQ

S40 06 d2.0l Kolme päivää n.-25c, eikä inahda auto. Kyselin jo automaailman tyhmissä kysymyksissä. En ees uskalla akkua ottaa irti ilman varmistusta :(

just reggasin sinne, mutta vaatii vahvistuksen ylläpidolta. Toivottavasti tulee piakkoin. PItäs lähtee ajeleen etelään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tattista vaan, auttoi! Tosin annettiin olla ja pakkaset tippui -16 pintaan ja sitten hörähti Volle käyntiin.

Koko episodin taisin aiheuttaa itse paskalla webaston käytöllä. Aamulla webasto 20min päällä, ajo rinteeseen n.5min. iltapäivällä webasto taas 20min päällä ja ajo mökille 5min :jahas:.

Sinällään kyllä voin suositella Volvoa ajopeliksi (autohan se ei ole :D). 20tkm/6kk on rullailtu eikä ole moitteen sijaa, jos tätä edellistä ei lueta mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom