Volkkarin 1.4 TSI

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D.Yates
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos jotain kiinnostaa sama pata eri autossa, niin myös audi on tuomassa saman koneen A3:n nokalle. Kuulin tämän just automyyjältä kun tilasin A3 SB 1.8T & DSG- yhdistelmän. Ei kai tuo 1.4 ole nopeampi kuin 1.8?? Argghhh..

Ettet nyt puhu 1.4TSI koneesta josta tulee 125hp versio Akoloseen. Tässä motissa ei ole mekaanista ahdinta ollenkaan. Muutenkin VW on luopumassa TFSI merkinnästä jolloin kaikista autoista tulee TSI merkinnällä varustettuja, riippumatta millä tavoin on ahdettu.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itse en kyllä luottaisi tuollaiseen kaksoisahdettuun peliin.
Mikäs siinä jos on varaa ajella vain takuu ajan verran tuolla pelillä, mutta veikkaan että viimeistään 5 vuoden ikäisinä alkaa olla jo isompaa rempaa tiedossa. Ja sehän on halpaa :(

Itse en kyllä luottaisi tuollaiseen kaksoisahdettuun peliin.

Kestävyydestä en tiiä, mutta luultavasti tuo kestää n. 12x sen ajan mitä normaali amerikan valuraudasta tehty eivänpaahdin kestää.

jjj84: just tuota 1.4TSI konetta tarkoitin. Onneksi se on se 125hp versio :D

Mulla on nyt 35 000 km ajettuna tuo 125 kW 1.4 moottori. Mitään ongelmaa ei ole ollut *koputtaa puuta* kuin nopeusrajoitusten kanssa. Kun malttaa ajella rauhallisesti, on kulutus aika niukkaa pienen moottorin ansiosta. Turboviivettä ei ole, vaan voima tulee aika tasaisen kuminauhamaisesti ulos.

Oon katellut jo vaihtoehtoja hommata vähän lisää paukkuja, mutta ei viitsi takuuaikana kikkailla.

Jos tulee mieleen kyssäreitä, laittakaa tänne niin koitan vastailla.

Oli oikein mukava ja pirtee ajettava toi WV:n 1.4 Tsi Cross Golffi, ei uskoisi kyllä että pellin alla komeilee 1.4 kone. Ja kulutuskin oli ihnimillistä luokkaa.

Zone-sarja -42%
Turboviivettä ei ole, vaan voima tulee aika tasaisen kuminauhamaisesti ulos.
Ei ehkä perinteistä turboviivettä, mutta koeajolla kiinnitin huomiota ainakin itseäni kovasti ärsyttävään epälineaarisen ja etäisen kummalliseen moottorin ja kaasupolkimen tuntumaan.

Mitä toi tarkoittaa käytännössä? Hyppäsin Golfin rattiin Type-R:n ohjaimista. Eihän se yhtä terävästi vastaa kaasuun kuin Honda, mutta ei mulla ole ajelu sentään vielä ärsyttämään alkanut. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom