Kuinkas moni meistä treenailee vatsoja voimapyörällä? Aiheesta löytyy näemmä palstalta paljon juttua (söörtsillä tietysti etsin...), mutta silti tekee mieleni ottaa tämä vielä naisten puolella puheeksi. Sain tänään (yli 20 vuotta vanhan) voimapyörän käyttööni ja kyllä oli vähän lannistavaa huomata, että en oikeastaan yhtään sellaista oikeana pitämääni toistoa pystynyt tekemään. Mielikuva minulla siis oli liikkeestä sellainen, että napa viistää lähes lattiaa alhaallaolovaiheessa eli kroppa on lähes vaaka-asennossa... menin ekalla kerralla sellaiseen ala-asentoon, lysähdin lattialle ja siihen jäin Ja minä kun kuvittelin että keskikroppani olisi edes jonkinlaisessa kunnossa... Kyllä se sitten alkoi pienen harjoittelun jälkeen sujua ja keksin tehdä liikettä seinää vastapäätä niin, että minulle sopivassa vaiheessa seinä otti "varmistajana" vastaan ja esti sen alas lysähtämisen. Varmaankin tällaisia "osatoistoja" tekemällä pääsee nopeasti parempiin tuloksiin, vai mitä luulette?
Mites teidän muiden mimmien voimat riittävät voimapyörällä (tai levytangolla) treenaamiseen? Tekeekö joku sitä suorin jaloin versiota? Sitä en tosiaankaan kokeillut, tuskin taipuisin edes siihen aloitusasentoon...
Mites teidän muiden mimmien voimat riittävät voimapyörällä (tai levytangolla) treenaamiseen? Tekeekö joku sitä suorin jaloin versiota? Sitä en tosiaankaan kokeillut, tuskin taipuisin edes siihen aloitusasentoon...