POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Paljonko panostat apuliikkeisiin kun kyykyn ja penkin frekvenssi on noin valtava? Ja mitä apuliikkeitä teet?
Lähes joka penkkitreenin jälkeen teen jotain apuliikkeitä. Lähinnä hyljesoutua, pystypunnerruksia ja takaolkapääsoutua. Kyykylle ja vedolle en tee noiden liikkeiden variaatioiden lisäksi mitään, paitsi mahaa.

niin tottunut jo Tuomaksen voimiin että välillä unohtaa täysin, miten käsittämätön suoritus tuokin on. Salossa olin katsomassa raskasta sarjaa +120kg, eikä sieltäkään löytynyt vastaavaa vetoa. esim. Jezza Uepa jonka kyykky on yli 400kg, veti hädin tuskin 300kg maasta. Ja tämän kaverin puhtaudesta en ole kyllä mitenkään varma...

on se tompson vahva!!!

Ainakin Mark Bellin strong sleeveiltä näyttävät :D hyvä "haastaja" (ohi meni jo) Nortonille.
Jep. Norris kuitenkin treenaa helvetin kovaa, aina alkaa itseäkin oksettaa kun tuo instagramiin kirjoittelee niitä treenejään. Ottaa kovia 8-12 toiston sarjoja isoilla raudoilla kyykyssä ja vedossa jonkun 5 sarjaa. Hyi :yäk:

Jesse ei näköjään kisaa sittenkään MM-kisoissa Texasissa ens vuonna. Mä olin ainakin siinä luulossa että se aikoo kisata sielä. Tuon kisan käymisestä tulee bannit maajoukkueeseen.

Back
Ylös Bottom