Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sen puoleen huvittava kommentti, sillä itse näin pelkästään polven, pohkeen ja vähän etureittä :D. Edestäpäin kuvattujen videoiden perusteella näytti tarpeeksi syvältä, mutta niinhän tuo Nortonkin tokaisi, että tarkkoja olivat syvyydessä tuossa kisassa.
Ei lonkan yläpinnan sijainnin hahmottaminen silti ole kovin vaikeaa jos tuonkin verran on infoa käytössä, mutta sekin on sitten vielä eri asia missä se on videolla ja missä oikeasti. Tuolla videolla näyttää vajaammalta kuin edestä kuvatulla. Suoraan sivulta ja alempaa sen totuuden näkisi.Sen puoleen huvittava kommentti, sillä itse näin pelkästään polven, pohkeen ja vähän etureittä :D. Edestäpäin kuvattujen videoiden perusteella näytti tarpeeksi syvältä, mutta niinhän tuo Nortonkin tokaisi, että tarkkoja olivat syvyydessä tuossa kisassa.
Erikoista että jenkkien omissa kisoissa ollaan nyt noin tarkkoina. Ajat muuttuu. Ennen siellä on ollut löysempi linja. Omaan silmään näytti niin rajatapaukselta että olisi pitänyt tuomita nostajan eduksi (tuo Norrisin kyykky siis).
(Raw nationals) USAPL eli juu IPF kyseessä.Mikähän liitto oli kyseessä? Jos IPF niin siksi tuo tarkka linja.
Ei se ihan vielä ole. Pystyn taas kyykätä kunnolla ja sen ansiosta on ehkä odotettavissa pientä nousua vetoonkin, mutta neljäänsataan on vielä matkaa. Tällä hetkellä ainakin tuolla tangolla rajoittavin tekijä on puristus. Siksi tuo lukituskin jäi aika 2-1:ksi. Lopetin heti kun tuntui että oon riittävän suorana, enkä vetänyt olkapäitä oikein kunnolla taakse. Puristusongelma on onneksi helpompi korjata kuin muu voimanpuute. Ihan ensin etsin laadukkaampaa magnesiumia.Onko 400kg miten ajankohtainen merkkipaalu tavoiteltavaksi omasta mielestä?![]()

1. kyykkyHattu päästä. Tulet vielä vetämään 400kg maasta. Millasella jaolla veivailet nyt kun pystyt kyykkäilemään kunnolla?
1. kyykky
2. penkki mave
3. kyykky
4. penkki
5. kyykky
6. penkki mave
7. -
Tuollainen mulla on yleisin jako. Tällä viikolla tiputin yhden penkin pois ja yritän nostella vähän suurempia painoja, kun kisat alkaa olla lähellä. Sen tilalla on kyllä nyt pelkästään penkin apuliikkeille omistettu päivä.
Oli se. En mitään kevennystä pitänyt tuota varten. Kisaan sitten vasta.Oliko tämä uusin veto ennätys vedetty myös kyykkypäivän jälkeisenä päivänä :0