POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Viime kisoissa tuli vedetty 242,5kg äärimmäisen tiukasti. Seuraavia odotellessa:

- - - Updated - - -

Viime kisoissa tuli vedetty 242,5kg äärimmäisen tiukasti. Seuraavia odotellessa:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuomas-veturi se vaan puksuttaa etiäpäin! :)

[video=youtube_share;HQN-2WCiqHo]http://youtu.be/HQN-2WCiqHo[/video]
Vaikkei kisanostoja olekkaan, niin 192,5kg sm kisoissa jokunen vko sitten, aika hurja ero nostoissa.

- - - Updated - - -

Tuomas-veturi se vaan puksuttaa etiäpäin! :)

[video=youtube_share;HQN-2WCiqHo]http://youtu.be/HQN-2WCiqHo[/video]
Vaikkei kisanostoja olekkaan, niin 192,5kg sm kisoissa jokunen vko sitten, aika hurja ero nostoissa.

Tarkoitus oli nostaa ennätykset joka lajissa, mutta lämmittelyissä huomasin ettei lonkka kestä. Tiputin sitten aloituspainoa 260 kiloon ja toisella nostin vielä tuon 280 joka oli tosi raskas. Penkkiä olisin muuten pystynyt nostaa täysillä, mutta lattia oli niin liukas etten saanut otettua kaarta ja pidettyä jalkoja paikoillaan yhtä aikaa. Toisella yrityksellä otin aloituspainon lahnana hyväksytysti ylös. Enempää ei huvittanut edes yrittää, enkä sillä tekniikalla paljoa enempää olisi saanutkaan. Vedon lämmittelyissä pari viikkoa sitten loukkaamani epäkäs kipeytyi uudestaan ja oli sekin pakko jättää vaan yhteen nostoon.

...

Mutta joo onhan siinä eroa. 3x190kg nostin kisatyylillä viimeisessä treenissä ennen tuota kisaa. Ero ei johdu niinkään pompusta, vaan siitä että mulla auttaa heti paljon jos perse saa nousta edes sentin.

...

Mutta joo onhan siinä eroa. 3x190kg nostin kisatyylillä viimeisessä treenissä ennen tuota kisaa. Ero ei johdu niinkään pompusta, vaan siitä että mulla auttaa heti paljon jos perse saa nousta edes sentin.
Jep, itsellänikin tuo pienikin perseen nosto paljon kiloja lisää.

- - - Updated - - -

...

Jep, itsellänikin tuo pienikin perseen nosto paljon kiloja lisää.

- - - Updated - - -

Pitäisköhän sun nimimerkin olla apollox75? Jos noin niinkun kronologisesti mentäisiin jarren ja antin jälkeen ;) Voi tero minkä teit...
Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat, voisitko kertoa?

Nyt en ymmärrä mitä tarkoitat, voisitko kertoa?

Älä viitsi aikuinen mies lässyttää. Mä tiedän varmuudella ainakin 6 nimimerkkiä mitkä on kaikki sun. Tiedän myös sun henkilöllisyyden. Tuntuu aivan käsittämättömältä, että joku jaksaa yli 10 vuotta kirjoitella eri nimimerkeillä nettifoorumille ja agenda kirjoittelussa on aina sama. Kaikki käyttää dopingia ja kaikki, jotka on menestyneet ihan missä tahansa asiassa ovat vitun mulkkuja. Voitko keskittyä jatkossa pelkästään kamppailuosiolla provoamiseen. Olis harmillista, jos joku tekisi niin ikävän källin, että linkittäisi vaikka sun facebook-profiilin ja kaikki sun nimimerkit tänne. Älä mene myöskään itkemään ylläpidolle niinkuin viimeksi teit kun mä paljastin sun nimimerkkejä.

Älä viitsi aikuinen mies lässyttää. Mä tiedän varmuudella ainakin 6 nimimerkkiä mitkä on kaikki sun. Tiedän myös sun henkilöllisyyden. Tuntuu aivan käsittämättömältä, että joku jaksaa yli 10 vuotta kirjoitella eri nimimerkeillä nettifoorumille ja agenda kirjoittelussa on aina sama. Kaikki käyttää dopingia ja kaikki, jotka on menestyneet ihan missä tahansa asiassa ovat vitun mulkkuja. Voitko keskittyä jatkossa pelkästään kamppailuosiolla provoamiseen. Olis harmillista, jos joku tekisi niin ikävän källin, että linkittäisi vaikka sun facebook-profiilin ja kaikki sun nimimerkit tänne. Älä mene myöskään itkemään ylläpidolle niinkuin viimeksi teit kun mä paljastin sun nimimerkkejä.

- - - Updated - - -

Olet kyllä pahasti sekaisin oleva henkilö, todennäköisesti luulosairas. Minulla ei ole koskaan ollut tänne muuta nimerkkiä kun tämä, enkä myöskään ole kirjoitellut tänne palstalle 10vuotta. Ja jos tiedät henkilöllisyyteni, niin otappa yhteyttä niin tavataan ilman nimimerkkejä.

...

Joo ja se kenkien pito vaikuttaa merkittävästi, jos jaloista saa tukea asentoon. Tai siis pidon puute. Itellä meinas 182,5kg jäädä välille yksissä SM-kisoissa aikanaan kun kengät luistu holtittomasti siinä liukkaalla matolla ja toki asento meni. Laitettiin malto/sokeriliuosta kengänpohjiin niin sain vielä 192,5kg ylös siinä kisassa.

Joo ja se kenkien pito vaikuttaa merkittävästi, jos jaloista saa tukea asentoon. Tai siis pidon puute. Itellä meinas 182,5kg jäädä välille yksissä SM-kisoissa aikanaan kun kengät luistu holtittomasti siinä liukkaalla matolla ja toki asento meni. Laitettiin malto/sokeriliuosta kengänpohjiin niin sain vielä 192,5kg ylös siinä kisassa.

- - - Updated - - -

Joo ja se kenkien pito vaikuttaa merkittävästi, jos jaloista saa tukea asentoon. Tai siis pidon puute. Itellä meinas 182,5kg jäädä välille yksissä SM-kisoissa aikanaan kun kengät luisti holtittomasti siinä liukkaalla matolla ja toki asento meni. Laitettiin malto/sokeriliuosta kengänpohjiin niin sain vielä 192,5kg ylös siinä kisassa.
Eikös se mene vähän niin, että mitä parempi tekniikka on, niin vvaikuttaa todella paljon nosto alusta. Sitten kun lahnana penkaa niin ei ole niin väliä vaikka peruna pellossa nostaa.

...

Voidaanko rueta kirjekavereiksi tms.? Haluisin niin lueskella sun treenipäivyriä :itku:

Kyllä, mutta parempi se on lahnana nostaa jo alunpitäen, kun että otat kunnon asennon ja kesken noston 10cm liikkuu jalkaterät ja jännitys häviää kehosta. Entisillä säännöillähän noi ois vielä hylätty, jos jalkaterä liikkuu mutta nykyään saa niin tehä jos koko jalkapohja pysyy lattiassa.

Voin laittaa sulle satunnaisia päivityksiä. :D Tänään käyn illalla kyykkäämässä 5x10 115kg.

Mikä tahansa kelpaa! :itku:

Kuis paljon krosfittaus söi maksimeita?

En osaa sanoa kun en ole nyt "kunnossa" ihan perus sarjoilla olen mennyt ja en ole kuntoa piikannut tätä varten. Kyykky oli kevyt että siihen jäi varaa, käsi oli vähän kipeä niin haittasi penkkausta.. Uskon että vettoon tämä vaikutti enemmän. Luulen että vedosta uupui eniten paukkuja. Varmaan 30-40kg. Mutta aijon ottaa tämän uusiksi kun teen seuraavan kunnon nousun.. Varmaan 1-2kk sisällä. Silloin tavoitteeni on 900kg 320-230-350 uskon pystyväni siihen "helpohkosti" ei se varmaan nytkään älyttömän kaukana olisi ollut.. vedossa tämä "CrossFit" tuntuu eniten tällä vauhdilla. kun ei ole ihan paras airoobinen kunto minulla

Back
Ylös Bottom