Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
https://www.facebook.com/photo.php?v=743466502341853&stream_ref=10
Carl Yngvar Christensen 460kg kyykky salilla
kertokaas nyt joku tyhmälle et mitä liittoja suomessa on ja mitkä niiden erot on? IPF ilmeisesti se tarkkailluin ja käytännössä dopingvapaa? Olen myös ymmärtänyt että IPF:ssä kyykkyjen syvyydestä ja penkin merkistä ollaan erittäin tarkkoja... Kaverini nostaa GPA:ssa ja oli vetänyt maven ME:n, mutta onko esim. IPF:ssä silti kovempia vetoja?
IPF:n 59kg sarjassa maastavedon ME on 270kg.
Ilman siteitä Reinhoudtin lisäksi 70-luvulla saattaisi esim. John kuc olla ottanut, miehellä kuitenkin MM-kisoissa 70-luvun alussa YT 1062,5kg. Isompaan YT:n MM-tasolla menikin sitten aikaa ja tuotekehittelyä. Polvisiteet olo 70-luvulla jonkin aikaa kielletyt.
1973 oli se vuosi kun siteet oli kielletyt. Sitä ennen niitä sai käyttää sekä kyynärpäissä, että polvissa. Tämän jälkeen ne tuli ainakin polviin takaisin. Rannesiteiden historiasta minulla ei ole tietoa.
Vanhoissa Powerlifting USA lehdissä oli aikoinaan Herb Glossbrennerin nostalgia sarja vanhoista MM-kisoista. Numerossa April/98 on juttu 1972 AAU MM-kisoista. Siinä on pieni kuva kun John Kuc kyykkää sen 905 paunan kyykyn. Olisin taipuvainen sanomaan, että polvisiteet sillä on jaloissa. Siinä on ensin pitkät polvisukat. Sitten reisiä vaaleampi alue, jotka taitaa olla siteet. Vai olenko minä tulossa sokeaksi. Mene ja tiedä, mutta jokainen jolla on tuo kyseinen lehti voi kokeilla onko näkö tarkempi kuin minulla. Mutta sanoisin siis, että siteet on polvissa.
Voin yrittää tutkia josko löytäisin vanhan Muscular Development lehden. Siinä voi olla parempi kuva.