POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Herkkä hetki nähtävästi :). Kertokaas fiksummat kun minäkin vedän tuolla tavalla ettei pysäytä lattialla kun tuntuu et paketti pysyy patemmin kasassa. Moni on sitä mieltä että pitää ehdottomasti pysäyttää niin sitä mä vain ihmettelin et mitäs mieltä?

No jos noston raskain osuus on irrotus, niin sitten kannattaa ehdottomasti vetää kuolleista. Jos taas ei, niin voit vedellä pompauttamalla, kyllähän sillä voi yhden tai kaksi ylimääräistä toistoa saada. Tätä vois verrata vaikka penkkipunnerruksessa rinnasta pompautukseen. Että senkun pomputtelet, kunhan kisoissa si onnistuu. Mutta itse treenaisin tietysti mahdollisimman paljon niin kuin kilpailuissa nostetaan.

Herkkä hetki nähtävästi :). Kertokaas fiksummat kun minäkin vedän tuolla tavalla ettei pysäytä lattialla kun tuntuu et paketti pysyy patemmin kasassa. Moni on sitä mieltä että pitää ehdottomasti pysäyttää niin sitä mä vain ihmettelin et mitäs mieltä?

Mun logiikalla kilpailuissa nostavan kannattaa vetää joka veto pysäyttämällä, koska silloin jokainen veto treenaa sitä kisoissa tarvittavaa vetotyyliä. Olisi eri asia, jos kisoissa saisi noston aloittaa "suorilta" mutta kun nosto alkaa lattialla olevasta tangosta niin niillä mennään.

Tossa pätkässä näkee miten tuollakin tyypillä toka veto on paljon helpompi kuin eka. Lattiasta irrottaminen on heikko eikä se ainakaan paranna sitä tuolla tekniikalla. Jokainen toisto pysäyttämällä ukko olisi vetänyt kolmosen, mutta se ego, se ego...

Back
Ylös Bottom