POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Vittu sinä olet ilkka säälittävä valittaja! SINUN takia tämä ja moni muukin voimapuolen ketju on menny aivan vituksi!
Mene perseesi ja kuole sinne!

Et tainnut saada tankoa rintaan asti paitatreenissä?

Laitetaan lepyttelyvideoksi tämmöinen ryysykyykky tänne. vaikka kuka näitä kehtaa kattoa ;)

Edit. on kyllä kuitenkin syvä ja kauhea rauta pienelle tytölle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ihan kuin teinipoikien taistelutanner...ei hyvää päivää.. menkää kiistelemään toiselle voorumille

Mun mielestä on iha hyvä että nää kiistelyt on täällä. Kaikki muut voimailufoorumit mitä luen ovat aikalailla puhtaita tämmösestä paskasta. :D

Vittu sinä olet ilkka säälittävä valittaja! SINUN takia tämä ja moni muukin voimapuolen ketju on menny aivan vituksi!
Mene perseesi ja kuole sinne!
Onko silloin säälittävä valittaja kun toteaa, että olisi ottanut puolet vähemmän toistoja jos olisi nostot ottanut rinnasta?

Mun mielestä on iha hyvä että nää kiistelyt on täällä. Kaikki muut voimailufoorumit mitä luen ovat aikalailla puhtaita tämmösestä paskasta. :D
Onko se niin, että jos esittää mielipiteensä tai tulkitsee sääntöjä oikeen on paska valittaja. Pitäisikö mielestäsi kaikkien olla joo joo miehiä, eli jos joku pyllistää esim kyykyn puolimetriä vaajaana, niin pitää kehua, että kyykky oli hyvä, niin kuin joo joo miehillä on tapana sanoa?

Onko silloin säälittävä valittaja kun toteaa, että olisi ottanut puolet vähemmän toistoja jos olisi nostot ottanut rinnasta?

Pikemminkin aika persesilmänen postaus. Tosta ylempää löytyy kahteen otteeseen tekosyitä noihin vajaisiin nostoihin. Ei siinä varmasti ois tullut vähemmän toistoja jos ois rintaan asti laskenu.. Tää ketju on yhtä trollailua :D

Onko se niin, että jos esittää mielipiteensä tai tulkitsee sääntöjä oikeen on paska valittaja. Pitäisikö mielestäsi kaikkien olla joo joo miehiä, eli jos joku pyllistää esim kyykyn puolimetriä vaajaana, niin pitää kehua, että kyykky oli hyvä, niin kuin joo joo miehillä on tapana sanoa?

Toki kritiikkiä saa esittää. Oon samoilla linjoilla sun kans kyykkypyllistyksistä ja varustenostoista, mutta internetissä riitely on, noh, todella vajaata. :) Ei siinä kukaan voita, joten on parempi pitää suunsa kiinni.

Minä ne kyllä etes riitele, kerron vain mielipiteeni ja huomioni nostoista että muutkin ymmärtäisivät mitä niissä tapahtuu väärin tai että nosto on oikeasti hyvä. ;)

Keskusteluhan on hyväksi, eihän kukaan ole niin idiootti ette laittaa varustenoston samalle viivalle kuin rawi nostot. (esim.)Ja kyllä jotkut on niin idiootteja, jotkut piti Bolttonia parempana vetäjänä kuin benniä vaikka toinen vetää varusteilla eikä kyllä läheskään joka vetoa saa etes suoritettua loppuun asti ja silti saa 3 valkoista. Bennin vedoissa ei tarvitse kyllä koskaan jossitella. Siis tämä siihen aikaan kuin Bolttoni veti isoimmat kilot.

Jos säännöissä sanotaan että kyykky on näin ja näin syvä niin silloinhan sen kyykyn pitää sen syvyinen olla. Jos säännöissä sanotaan että nosto menee hylkyyn jos varmistaja koskee tankoon niin silloin noston pitäisi mennä hylkyyn/uusintaan varmistajan koskiessa ennen aikoja tankoon/pakkaan.

Kerron vain huomioni esim. 303kg penkistä varmaan harva huomasi että varmistaja rääppii painopakkaa niin ajattelin tuoda asian ilmi. En kyllä pidä sellaista valittamisena.

asiasta sanoit ja täysin samaa mieltä muutenkin, vapaa maa mielipiteensä jokaisella.

Ja noista varmistuksista aina on etua vaikka varmistaja vaan koskee tankoon tai paikkaan. aina tulee etua.

Joo mielummin niin, ettei kukaan kuole.

Kaikkien internetin käyttäjien pitäis kyllä käydä joku kritiikinsietokurssi. Kohdistui se sitten itseensä, kaveriin tai omaan idoliin, niin aina joku vetää keilapallon kokoisia herneitä nenään, kun jonkun suorituksia kritisoidaan ihan aiheellisesti. Mun mielestäni kaikki tarpeellinen ja rakentava kritiikki sekä huomautukset ovat todella tervetulleita aina. Ei se nyt voi niinkään mennä, että joku nostaa ihan päin vittua ja kaikki taputtaa selkään ja hurraa, että "hyvä just noin!".
Haukkuminen on sitten aivan eri asia. Täytyy erottaa haukkuminen ja asiallinen kritisointi.
Itse en oo kisannut, mutta jos joskus jonkun ihmeen kautta päädyn kisaamaan niin tervetuloa kritisoimaan. Saa avautua sydämensä kyllyydestä, kyllä mä erotan aiheellisen huomautuksen, kun sellaisen näen/kuulen ja lupaan etten pahastu.

Mieluummin ylitarkka varmistus kuin se että katotaan metrin päästä kun kaveri kuolee tangon alle. Tämä siis oma mielipide.

Meinaako tämä että sinun mielestä että varmistaja saa pitää pakasta/tangosta kiinni nostonaikana?

Totta kai pitää varmistaa huolella mutta tankoon tai pakkaan ei saa koskea minun mielestä, tässä ei pitäisi olla kenelläkään mitään epäselvää!

No voi sitä ns iholla olla, mutta tietenkin pitää olla kokeneet varmistajat jotka osaa erottaa sen rajan ettei se auta nostoa.
Jos jotain odottamatonta käy niin tommosiin rautoihin on todella vaikea reagoida mitenkään, sitä ei moni tunnu tajuavan.
Omalla kohdalla vaikka en halua ketään syyllistää niin varmistajat ei ihan olleet perillä vaikka huusin et tanko pois, jos siin olis ollu hiukan lähempänä tankoa niin oltais voitu säästyä isolta vahingolta..

Olechin Jarren kyykkyjä; 2x350

Vielä kun muistetaan ukon olevan alle -74 kg ukkoja ja hiusten määrästä ja väristä päätellen ikää alkaa olla kohta puolivuosisadan verran.

PS. Tämän ja edellisen videopostauksen välillä on 14 viestiä !... asiasta ja asian vierestä.

Minä ne kyllä etes riitele, kerron vain mielipiteeni ja huomioni nostoista että muutkin ymmärtäisivät mitä niissä tapahtuu väärin tai että nosto on oikeasti hyvä. ;)

Keskusteluhan on hyväksi, eihän kukaan ole niin idiootti ette laittaa varustenoston samalle viivalle kuin rawi nostot. (esim.)Ja kyllä jotkut on niin idiootteja, jotkut piti Bolttonia parempana vetäjänä kuin benniä vaikka toinen vetää varusteilla eikä kyllä läheskään joka vetoa saa etes suoritettua loppuun asti ja silti saa 3 valkoista. Bennin vedoissa ei tarvitse kyllä koskaan jossitella. Siis tämä siihen aikaan kuin Bolttoni veti isoimmat kilot.

Jos säännöissä sanotaan että kyykky on näin ja näin syvä niin silloinhan sen kyykyn pitää sen syvyinen olla. Jos säännöissä sanotaan että nosto menee hylkyyn jos varmistaja koskee tankoon niin silloin noston pitäisi mennä hylkyyn/uusintaan varmistajan koskiessa ennen aikoja tankoon/pakkaan.

Kerron vain huomioni esim. 303kg penkistä varmaan harva huomasi että varmistaja rääppii painopakkaa niin ajattelin tuoda asian ilmi. En kyllä pidä sellaista valittamisena.
Juuri näin!

Back
Ylös Bottom