POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

90-luvulla oli muistaakseni jotain juttua kans tosta olympiahommasta, Ed Coanin haastattelun muistan ainakin, jossa haaveena olis ollu O-kisat ja silloinkin oli jo puhetta et ilman varusteita. Ja siihen aikaan ei periaatteessa ollut kuin kaks liittoa IPF ja sitten kun käry tuli mentiin niin sanottuihin "paunapeijaisiin" pro puolelle. Ja kyllä itse Coankin jo siihen aikaan hymähteli esim. IPA:n tuloksille. Eli "puukot" on heilunu lajin sisällä jo ikuisuuden, oikeastaan niin kauan kuin eri säännöillä on nostettu.

ihan ohi aiheesta mistä puhutaan mut tuli vaan mieleen kysyä ku ite oon nyt pari pätkää Malanichevin nostoja youtubesta kattonu ja itteä kiinnostas tietää paljoko kyseinen herra on ihan kovimmillaan tehny ja millasia tuloksia arvokisoissa?ja miten siellä pärjänny?
painonnostossa fanitan suuresti venäjän huippuja(Yufkin, Konstantinov,Bedzhanyan jne) ja oon ny tässä vähän alkamassa seuraileen myös voimanostoa niin yritän kartottaa ketkä on venäjän kovia nimiä, :) Malanichev osu yhdessä Mishan videossa silmään ja kattelin mielenkiinnolla sen tekemistä.

http://www.youtube.com/watch?v=WaQ3La9eTOw
ja yks musavideo aiheesta(varmasti ollu jo täällä), ite oon tota katellu usein ennen omia kovia reenejä :) mukavasti saa fiilistä!

Ei jeesus mikä haara-asento tolla teinitytöllä. :D Tosi siisti video muutenkin! Ryssät ownaa.

Perkeleen asiallista rokkia tuo Arija, anteeksi en osaa laittaa kyrillisiä näppikseen, ja kovia nostoja videolla. Pörkele, miten vahvoja naisia.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jep! hyvät välitykset näyttää olevan vetoon. On muuten hyvännäköinen tuo muija<3
Kohta on joku tuumaamassa että "enempi lihaa kuin keskivertopakkislaisella" ;)

Nätti,lihaisa ja kireä. Olisi saanut ottaa toistot vaan rinnasta. Puolta vähemmän olisi tullut toistoja.

Nythän melkoinen kooste osui silmään
Vetämisen sietämätön keveys
Näkyy olevan koosteessa näitä edellä postattujakin, mutta haitanneeko tuo mitään...

Voi jeesus tuota Magnussonin vetoa!!! 461kg, ei vaan käsityskyky tahdo riittää miten tuollaisen raudan pystyy ihminen maasta nostamaan ja noin siistillä tyylillä, jonka jälkeen seisokelee kaikessa rauhassa jonkin aikaa rauta käsissä ja tekee vielä hitaan negatiivisen toiston loppuun :D

Voi jeesus tuota Magnussonin vetoa!!! 461kg, ei vaan käsityskyky tahdo riittää miten tuollaisen raudan pystyy ihminen maasta nostamaan ja noin siistillä tyylillä, jonka jälkeen seisokelee kaikessa rauhassa jonkin aikaa rauta käsissä ja tekee vielä hitaan negatiivisen toiston loppuun :D

Komppaus tälle.

Olisi saanut ottaa toistot vaan rinnasta. Puolta vähemmän olisi tullut toistoja.
Vittu sinä olet ilkka säälittävä valittaja! SINUN takia tämä ja moni muukin voimapuolen ketju on menny aivan vituksi!
Mene perseesi ja kuole sinne!

Back
Ylös Bottom