POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Terminator2 sanoi:
Mä niin odatan sitä päälle 20-kymppistä Pakkiksen voimanostajaa, joka kyykkää sumotyylillä kisoissa, kertomaan tästäkin videosta jotain tällasta: "Aika pyllistys";"Ei mennyt kisasyvyyteen".

:D Aina löytyy kitisijöitä!

Mutta tosta videosta; en ole kovin usein nähnyt 300 kilon liikkuvan MISSÄÄN likkeessä vapailla painoilla noin näppärästi ja kevyesti.

No ei tarvi odotella sitä 20-v. sumokyykkääjää...puhumaan kuinka 300 kiloa liikkuu noin hyvin tuosta -syvyydestä-. Tämäkin olisi sopinut paremmin tuonne -Kyykyn syvyys-osioon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ethän sekoita tuota edellistä kyykkyä raw kyykkyyn.................raw=ilman mitään varusteita,edelleen

Itse sallisin vyön, koska olen nössö. Eiköhän tuolla 400 kiloa nouse pelkällä vyöllä, liekö edes sitäkään tarvii. Tuohon ei maailmassa moni pysty, kun puhutaan kisasyvyisistä kyykyistä.

Pikkumiesten luokissa näyttäs kaikki vetävän sumolla.

Onpa todella hyvä systeemi seuraamiseen! Pysyy kärryillä menosta ihan kotoa käsin. Et Funkkeli ite ole mukana? ;)
e. Taidatpa olla sittenkin

joo jos huomenna näkyy 63:sten joukossa (pääsen nostaan parempaa ryhmää) sellainen pieni ruikki, jolla pihviä on noin 5% muiden pihvimäärästä se oon mä :D Ei kantsi oottaa mitn sit. oon paskana - hajotin selän reeneiss pari viikkoo sit.

Back
Ylös Bottom