POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

kyllä se minusta on sieltä 115:Sta pinnasta nyt noussu tähän! Uskoisin että isojen rautojen himo ajaa nostamaan lisää painoaan=) ois aika rajua nähdä +900kilon raw yt Ipf mieheltä =) mut siihen vaadittas kyllä painoa reilusti lisää tai sit douppia (provo) ;)

kyllä se minusta on sieltä 115:Sta pinnasta nyt noussu tähän! Uskoisin että isojen rautojen himo ajaa nostamaan lisää painoaan=) ois aika rajua nähdä +900kilon raw yt Ipf mieheltä =) mut siihen vaadittas kyllä painoa reilusti lisää tai sit douppia (provo) ;)

Eikös se Ove tehnyt kauhean RAwi YTn silloin pulleana?

Edit. Teki! ja sieltähän tuli se +900 mitä olit vailla

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
just olin laittamassa tuota samaa pätkää. Onko raw puolella tehty kovempaa tulosta Suomessa?

Taitaa kovimmat olla Toni salin 910kg ja Jani Illikainen ajat sitten 900kg
Illikainen olisi myöhemmillä vuosilla kasannu varmaan lähemmäs tonnin RAWina, mutta keskittyi vahvamieskisoihin...

Eli periaatteessa tuo Oven tulos on SE.

Tämän vuoden voima/penkki sm-kisoissa alkuvuodessa on paino ollut 118 hujakoilla. 2010 sm kisoissa vanhojen sarjojen aikaan nosti alle 110kg sarjassa.

Jähän jäi vaivaamaan tuo 900kg. Veto kun oli niin surkea silloin aikoinaan.Noin 950kg olisi olllut se, mihin olis pystynyt parhaimmillaan. Parhaat raw nostot kun olivat JK 360kg PP 250kg ja MV 385kg. Tuo penkin oon ottanut kisoissa, muut ovat sali enkkoja. Sitten tuli tuo etukyykky hullutus ja se piti hinata yli kolmensadan.

Meikä kyllä fanittaa Ovea kympillä, aivan sika vahva jätkä kaikenpuolin ja ollut testauksen alla kuitenkin kisauransa ajan. Salaa vähän toivosin että lihottaisi vielä entisiin mittoihin ja koittaisi parantaa RAW yt:tä

Eikös se Ove tehnyt kauhean RAwi YTn silloin pulleana?

Edit. Teki! ja sieltähän tuli se +900 mitä olit vailla

Anteeksi hätäisen kirjoitukseni. Tiesin kyllä tuosta hirmutuloksesta, ilmaisin vain itseäni epäselvästi ;) tarkoitin lähinnä juuri jotain 975kg :D Siihen Ove kyllä pystyisi varmasti tosipaksuna ;)

Jähän jäi vaivaamaan tuo 900kg. Veto kun oli niin surkea silloin aikoinaan.Noin 950kg olisi olllut se, mihin olis pystynyt parhaimmillaan. Parhaat raw nostot kun olivat JK 360kg PP 250kg ja MV 385kg. Tuo penkin oon ottanut kisoissa, muut ovat sali enkkoja. Sitten tuli tuo etukyykky hullutus ja se piti hinata yli kolmensadan.

Komea on toi 305kg etukyykky; treenaatko enää ?

Ove oli kyllä niin vahva silloin 145 kiloisena. Ja on vielä tosi vahva 120 kiloisena ja 40 vuotiaana. Niin hyvin tunnen Oven henkilönä ja olen asunnut sen kanssa aina välillä, jopa viikkoja että voin melkein taata että ei käytä hormoonia tai muita kiellettyjä aineita. Uskokaa jos haluatte...
Ove otti raw penkkikisoissa 260kg 2007. Luulen että Ove olisi voinnut nostaa 350-260-350 parhaimillaan silloin. Salienkkoja olivat sitä luokkaa 2007.
Enää en usko että Ove lähtee leikkimään terveyden kanssa ja lihoo itsensä 140-150 kiloon. Ja eihän lonkat kestäisi enää 300+ raaka kyykkyjä.
Ihmettelen vähän itse että Oven kyykky menivät noin hyvin. Vedossa näki kyllä että "veto oli vähän vinossa".

Itse tulee vain meileen nyt kun katson tuota pätkää että kuinka ylisurkea ohjelma minä tein Maalahden paikkallis TV:lle. :)

Back
Ylös Bottom