Jep en ymmärrä tuota mixulin logiikkaa. Samoin kun Murtomäki julisti ettei täältä kukaan tajua tai tiedä mitään. Eikös """"me"""" kuitenki olla tämän lajin yleisö...
Nyt olet kyllä minun postaukset ymmärtänyt täysin väärin. Minulla ei ole olemassa mittapuuta yhdellekään nostajalle, ihan sama kyykkääkö, penkkaako tai vetääkö 20 kg tai 600 kg. Se ei tee kenestäkään sen parempaa minun silmissä. Kaikki harrastetaan samaa lajia ja kaikkia kohtaan minulla on yhtä suuri kunnioitus. Pahoittelen jos väärän kuvan mun viestistä sait. Laitoin tuon aiemman postauksen vertauskuvaksi. Siinä on pro säännöillä ja varusteilla suurin kyykätty rauta, ipf varusteilla ja säännöillä suurin kyykätty rauta ja pelkillä polvisiteillä suurin kyykätty rauta. Siinä on joka osa-alueelta kovimmat raudat ikinä täällä maan päällä. Itse ainakin jos pystyisin niin haluaisin jokaisen noista omiin nimiini. Samoin moni muukin. Mutta kun ei niitä vaan saa niin helposti. Mikään noista tuloksista ei ole millään tavalla vertailukelpoinen keskenään. Ja se on totta, pro puolella ei käydä yhtä syvällä kun ipf:ssä vaikka sääntökirjassa samalla tavalla kirjoitetaankin. Nykyajan varusteilla se olisi jo melkolailla mahdotonta. Sääntöä tulkitaan eri tavoin kuin ipf:ssä.
Malanichevillä on poikkeuksellisesti 2 ennätystä hallussaan. Ero puvulla ja ilman ei ole kun 30 kg. Normaalisti ipf puvusta huiput saa jo sen 100 kg hyötyä. Malanichevin tapauksessa puvusta saatu hyöty on vaan korvattu tajuttomalla määrällä raakaa voimaa.
Ainoa nostaja minun tietoon joka ottaa todella kovia kyykkyjä molemmilla varusteilla ja säännöillä(ipf ja pro) on Yevgeni Yarumbash(460 kg ipf varusteilla ja säännöillä, muistaakseni n. 560 kg pro varusteilla ja säännöillä).
Ja minusta se tuntuu vaan todella hienolta että yksi noista ennätyksen haltijoista on suomalainen tuttu kaveri Jonas Rantanen. Ei ole kumminkaan noilla all-time listoilla suomalaiset kovin yleinen näky!
Tässä tiivistettynä minun tiedot asioista ketään vähättelemättä ja väittelyä aloittamatta.