POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Ei sitä syvyyttä näe kunnolla videolta & tuomarit sen päättävät, onko nosto hyväksytty vai ei & ei saa arvostella, jollei itse pyllistele yhtä isoja rautoja!

Tottakai saa arvostella! Kova suoritus mutta ei tolla mitään tekemistä oo jalkakyykyn kans, mut eihän se nostajan vika oo jos tuomarit hyväksyy... Harmittavaa vaan lajin kannalta kun noita hyväksytään!

Ei sitä syvyyttä näe kunnolla videolta & tuomarit sen päättävät, onko nosto hyväksytty vai ei & ei saa arvostella, jollei itse pyllistele yhtä isoja rautoja!

Lienee sarkasmia postauksesi :)

Ai niinhä se olikin.Eli nyt kun Donnie on ainoa(käsittääkseni) joka on nostanut noin isot raudat on myös ainoa joka voi sanoa oliko vajaa vai ei :D

Kyllähän jokainen joka on lajin parissa ollut tietää onko tuo vajaa vai ei,siis jopa pro-liittojen "säännöillä".Jenkit arvosteli kovasti Rantasen kyykkyä ja nyt sitten kun omat poijjaat kyykkää niin homma on bueno.

Mikäpä siinä ja tuomarithan ne päättää,ihmetyttää vain että mistä vitun pappabingosta ne tuomarikortit on voitettu...pelkällä hajuaistilla kun vaikea havaita esmes kyykyn syvyyttä.

:( :offtopic itkua

Hohhoh.. Maastavedossahan pitäisi liikkua se isoin rauta voimanostoliikkeistä. Näillä miehillä "kyykyt" ja "penkit" sata/satoja kiloja enemmän kuin veto.
V*ttu mitä P*skaa sanon minä!

En muuten käy katsomassa enään ikinä yhtä ainuttakaan rytkykisaa ihan vaan sen vuoksi että tuo naurettavuus loppuisi ja väki alkaisi suosimaan/arvostamaan enemmän RAW kilpailuja.

:hyper: sitte kun benedikt magnusson vetää taas hirmuraudat niin muuta valitusta kun ei löydy niin joku heittää "mut onha se siis ihan törkee läski no rispect " :hyper: :piis:

Kun nyt porukka tajuais erottaa edelleenkin raw voimanoston ja varustenoston toisistaan... Donnie muuten kyykkää rawina enemmän kun vetää, reilusti enemmän. Joillakin se menee yksinkertasesti niin päin, itse kuulun tähän ryhmään joilla on täysin sama maastaveto ja kyykky rawina. Toisinsanoen hyvä kyykky ;)

:hyper: sitte kun benedikt magnusson vetää taas hirmuraudat niin muuta valitusta kun ei löydy niin joku heittää "mut onha se siis ihan törkee läski no rispect " :hyper: :piis:

Kun nyt porukka tajuais erottaa edelleenkin raw voimanoston ja varustenoston toisistaan... Donnie muuten kyykkää rawina enemmän kun vetää, reilusti enemmän. Joillakin se menee yksinkertasesti niin päin, itse kuulun tähän ryhmään joilla on täysin sama maastaveto ja kyykky rawina. Toisinsanoen hyvä kyykky ;)

Öö,siis tuohan nyt on hyvinkin yleistä superissa (veto vs kyykky).Esimerkkejä on vaikka millä mitalla.
Veikkaan että eniten huvitusta ihmisissä herättää se kun penkki on enemmän kuin veto...aika harvalla se kuitenkaan Rawina ihan niin on.Varustenostot ovat vain menneet aika hupailuksi noin ylipäätään,tämä koskee myös IPF-puolta...eli en jaksa pelkkää pro-porukkaa tökkiä,

Mutta eipä siinä,ihmettelen kovasti Pro-puolen kisaajia,luulis vituttavan kun esmes Rantasen kyykkyä pidettiin vajaana jenkeissä ja sitten Donnie kyykkää vielä vajaamman ja se on ok?
Eihän tuo ole edes enää nostajan/nostajien etu että nostot menee miten menee?

Eli Donnie kyykkää jenkeissä ja Rantanen Suomessa,koska kummankaan ei kannata tulla toistensa kotimaihin kisaamaan,ok.Rantasen kyykky ei mene jenkeissä läpi vaikka kävis perse lattiassa ja Donnien kyykyt on vajaita.Internetissä sitten annetaan jälkituomarointina valot...tämä ei ole vain pakkiksen ongelma,joka helvetin foorumihan on täynnä meitä jotka ihmettelee tätä sirkusta.

Huvittavinta on se että IPF yrittää sitten ottaa sen toisen ääripään,eli esmes penkissä riittää kun kaveri tärisee liikaa ja poks:punaset tauluun.

Ihme touhua ja vielä lajin sisältä???

Hah, bennin vedossa ei varmasti ole valittamista niin kuin taas Bolttonin vedoissa on. No yleensä on kuitenki harvinaista että kyykky olisi edellä vetoa ilman rimpsuja ja rompsuja mutta tietenkin poikkeus vahvistaa säännön.

Enkä minä sitä kiellä että nämä kaverit ei olisi vahvoja mutta kisaisivat raakana niin tiedettäisiin oikeasti mitä nämä kaverit nostaa.

Raw powerin kisoissa on kyllä helvetin järkevää tuomarointia. Vertaa tähän ammattilais pelleilyyn sekä IPF:vän pilkun kuksimiseen.

Vai onko tästä maailman kovimmasta vedosta jollakin valittamista?????

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En ole vielä kertaakaan nähnyt donnie thompsonilta sellasta suoritusta kyykyssä,mitä voisi kutsua jalkakyykyksi,olis kiva nähdä.

Tietääkseni läsk... siis superin nostajilla on hyyyyyyviin usein tuota, että kyykky on mavea edellä. Kait maar ne ylimääräiset on tiellä. Siis rawinakin, ilmeisesti. Joka tapauksessa, varustenostelu on mennyt aika vammaiseksi. Eipä sille kai voi muuta kuin osoittaa jaloillaan mieltä. Suomessa on ihan hyvään suuntaan menty, kun raw-kisoja järjestetään jo.

Edit. Benni on ollut ja on edelleen ehdottomasti suurin idoli mulle voimanostossa. Mies pakittaa kyykyssäkin, vaikka käytössä olisi pro-puolen pelleily( ;) )telineet. *provo* oli muuten vajaita noi Thompsonin kyykyt.

Nyt täytyy kyllä tuosta Oton postaamasta videosta sanoa, että hitaimpia ja korkeimpia nopeuskyykkyjä mitä oon koskaan nähny. Ohan siinä romua ja voimaa, mutta ei tuo mikään 3 x 370 kg nopeuskyykky oo :D

Mun mielestä tossa nopeuskyykkyklipissä oli jo ihan hyvä syvyys. Imo vähän vaikea eestäpäin kattoa.

Sama tossa kisakyykyssä.:)

Back
Ylös Bottom