POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Herra Mirandos ihan asiaa postasit, ettei ihan kaikkia omia treenivideoitaan sentään tänne postailla..mutta et kai sentää tulosrajoja tänne ole laittamassa? Hyväksytäänkö sun mielestä vain viralliset kisanostot, vai saako jonkun perujantterin noston tänne laitta jo on ihan VITUN vahva (kyykky, penkki,veto?)?

e: Toi maastavetäjä on vissiin painonnostaja Pat Mendez, tosiaan painonnostothreadiin ton vois laittaa kun ei tuloskaan ole kovin kummoinen (toisin kuin vaikka Misha Kokyaevin vedot).

Niin.

En oikein jaksa ymmärtää, mitä järkeä on postittaa tähän ketjuun jotain treenivideoita, jotka eivät sen kummemmin säväytä.

Nostoja, joita näkee reenisaleilla ympäri maailmaa.

Mielestäni kovat kilpanostot, kovat tulokset, legendaariset pätkät jne sopivat tähän ketjuun, mutta ...

pitkäksi muodostuu tämä ketju, jos salitreenejä aletaan tänne postailemaan.

Joku varmaan seuraavaksi postaa tänne Pälkäneen kunnansalin treenivideot.

Mä en löydä toni2244:n postauksesta mitään sellaista, jonka voisin suositella muille katsottavaksi. Ihan peruskauraa koko klippi.

Anteeksi ,että tungen mielipiteineni , mutta onko tuo nyt niin karmiva vääryys jos Bullfarmin sällien reenejä joku postittaa.. Toimii meinaan ainakin mulle just hyvänä motivaatiobuusterina... :rock:
Ja jos vilkaisee sällien rautoja niin ei todellakaan ole mitään jokapoikatasoa (taino, minähän olen vain itse onneton kynis) ja haluaisin kyllä nähdä kunnansalin jossa vastaavia suoritteita näkee. Siis kun kyseessä ei todellakaan ole mikään kunnan ilmainen sali vaan.... Naurattaa vieläkin, kun ammattilaisia verrataan johonki trendisalin perushinkkaajaan:hyper:

Ja jos Pälkäneellä reennataan kerta niin sattanasti niin paa ihmeessä laittaen sieltä niitä pätkiä.

Niin no toi mendezin videohan on voimannosto video vaikka kaverin päälaji on painonnosto. Varmaan se tossa videossa tekee vähän "paremman" että se on 310 ilman varusteita.

Mutta eipä noissa kai mitään hienoa ole kun porukka nostaa enemmän vyön ja puvun kanssa.

Anteeksi ,että tungen mielipiteineni , mutta onko tuo nyt niin karmiva vääryys jos Bullfarmin sällien reenejä joku postittaa.. Toimii meinaan ainakin mulle just hyvänä motivaatiobuusterina... :rock:
Ja jos vilkaisee sällien rautoja niin ei todellakaan ole mitään jokapoikatasoa (taino, minähän olen vain itse onneton kynis) ja haluaisin kyllä nähdä kunnansalin jossa vastaavia suoritteita näkee. Siis kun kyseessä ei todellakaan ole mikään kunnan ilmainen sali vaan.... Naurattaa vieläkin, kun ammattilaisia verrataan johonki trendisalin perushinkkaajaan:hyper:

Ja jos Pälkäneellä reennataan kerta niin sattanasti niin paa ihmeessä laittaen sieltä niitä pätkiä.

Ei ole todellakaan mitään perusjanttereita nuo, mutta asiaan:

Tuo klippi on sikäli peruskauraa, että se on pätkä yksistä treeneistä. Mitä ihmettä siinä on, että se kannattaa kaikille postata?

Koska tulee seuraava treenivideo? Jne...

No aika harvoin tänne mitään videoita postataan että tuskinpa Pakkiksen palvelimet pahemmin tästä "postitulvasta" rasittuvat... Yleensä tulee yksi video ja sitten 10 postia väittelyä. :D

Ihan järjettömän kokonen köntti tuo Kasmeijjeri! Nuo trapsit on jotain ihan käsittämätöntä! Vaikka toistakymmentä vuotta on katellu Ruhlin ja Colemanin kokoisia könttejä niin silti Kasmeijjeri tekee edelleen todella kovan vaikutukset lihaskoollaan.

Joo, en postaa enempää ettei vaan mee kenekään aikaa hukkaan niitä katsoessa... Jos jotain nyt kuitenkin kiinnostaa niitä katsoa poikien varsinaista treeniä Fitness Expon Bullfarm Powerlifting Championships kisaan 8.9.-11 (millaisia sarjoja,kuinka ja millä painoilla) niin tuolta meidän sivuilta (ProPowerMedia) tai youtube kanavalta tai Bullfarmin omilta sivuilta tulee lisää tätä "peruskauraa" jota näkee treenisaleilla joka puolella, kuten esim tuo videon lopussa Jonaksen penkkitreenin loppuun apuliikkeenä tekemä 90kg käsipainoilla penkkisarja kaverilta joka viime vuonna samassa kisassa teki 1250kg yhteistuloksen, peruskauraa.. sori tästäkin tilan viennistä ja ajanhukasta joka tän postauksen lukemiseen meni.

Joo, en postaa enempää ettei vaan mee kenekään aikaa hukkaan niitä katsoessa... Jos jotain nyt kuitenkin kiinnostaa niitä katsoa poikien varsinaista treeniä Fitness Expon Bullfarm Powerlifting Championships kisaan 8.9.-11 (millaisia sarjoja,kuinka ja millä painoilla) niin tuolta meidän sivuilta (ProPowerMedia) tai youtube kanavalta tai Bullfarmin omilta sivuilta tulee lisää tätä "peruskauraa" jota näkee treenisaleilla joka puolella, kuten esim tuo videon lopussa Jonaksen penkkitreenin loppuun apuliikkeenä tekemä 90kg käsipainoilla penkkisarja kaverilta joka viime vuonna samassa kisassa teki 1250kg yhteistuloksen, peruskauraa.. sori tästäkin tilan viennistä ja ajanhukasta joka tän postauksen lukemiseen meni.
Laita vaan ihan vittuillaksesi jatkossakin. Hyviä videoita!

Mä oon miettiny hetken, et minkä takia noi crossfit kaverit käyttää noit isoja levyjä? Onks siihe joku järkevä syy? Luulis et iha eleikon painonnostolevyt hoitaa hommansa.

Mä oon miettiny hetken, et minkä takia noi crossfit kaverit käyttää noit isoja levyjä? Onks siihe joku järkevä syy? Luulis et iha eleikon painonnostolevyt hoitaa hommansa.
Ympärysmitta pitää olla sama ja niissä ei saa olla metallia ollenkaan, joten silloin sen leveyden on kasvettava.

Noo... otetaas nyt ensin se palkokasvi sieraimesta poies.

pistä tgulemaan vaan niitä videoitas. OK?

Ihan järjettömän kokonen köntti tuo Kasmeijjeri! Nuo trapsit on jotain ihan käsittämätöntä! Vaikka toistakymmentä vuotta on katellu Ruhlin ja Colemanin kokoisia könttejä niin silti Kasmeijjeri tekee edelleen todella kovan vaikutukset lihaskoollaan.

Joo!

Katz on aina ollu mulle number one!

Käsittämätön karhu!

Back
Ylös Bottom