POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Toihan on ihan sama asia kun läskinostajilla ;) mut se vaan tehdään vähän muilla keinoin.. Silloin kun alotin niin meidän porukassa eräs tyttö treenaili ja oli kaari kans aivan älytön, ei ollut nostomatka hirveä ja penkkaskin 130kg 60 kilosena.. ja kisoissa menee ihan puhtaasti läpi kunhan se perse ja selkä siellä penkissä vaan on.

Vuosi tai pari sitten näin videon missä USA:n jannu nosti yhtä hurjalla kaarella ja neuvoi miten oli kaaren tekoa harjoitellut. Jos joku löytää videon niin pistäkää linkkiä.

Erikoisen näköistä kun kantapäät samassa kohdassa tangon kanssa.

Pohjalla luulisi olevan jotain, missä selkärangan liikkuvuutta/notkeutta on treenattu lapsena / nuorena..
telinevoimistelu tahi jotain vastaavia juttuja.. Jousipyssy, mikä on äärimmäisellä kaarella..

Eikös tuolla penkkikaarella jo saa kolme punaista mahanostosta? :confused:

edit: no ei sillä kyllä ole jalanpohjatkaan maassa. Eikun punaiset tauluun ja suihkuun.

Tulee mieleen 80-luvun lopulta tapaus jossa Ari Virtanen sanoi eräissä kisoissa Kari Pötröselle että "eikö sunki kannattas koittaa jotenkin saada korkeutta tuohon kaareen?"

Pötrönen vastasi "minä olenkin voimanostaja enkä mikään vitun telinevoimistelija"

Eräs Huoltaja kertoi tuon joskus minulle :)

Virtasellahan oli aika korkea kaari,ei tosin nyt ihan tuota luokkaa mitä tuolla muijalla...

Joko mä olen kans sokea tai en tiedä anatomiasta mitään, mutta kyllähän tuossa pakarat osuu penkkiin ihan selvästi (kohdassa 42-> 44sek tapahtuu tuo perseen penkiin laskeminen). Säännöissähän ei puhuta mikä kohta pakarasta siinä penkissä pitää olla kiinni, vaan riittää että se perse osuu siihen penkkiin ja pysyy siinä koko suorituksen ajan.

edit. En yhtäkkiä löytänyt, mutta jossain päin internaatin ihmeellistä maailma löytyy myös videoo vielä isommasta kaaresta jonkun miehen tekemänä.

Jep, taitaa antilla olla itsellään hiukan näössä tai anaalitoiminnassa vikaa, jos ei tuosta nää että perse on penkissä.

Jep, taitaa antilla olla itsellään hiukan näössä tai anaalitoiminnassa vikaa, jos ei tuosta nää että perse on penkissä.
JEP jep,eikös se ollu joku sanonta,niin että makunsa kullakin kehu koira kun palliansa nuoli? Tällä hetkellä kahdeksan on katsonut videon ja 7-1 äänet mennyt niin et perse ei penkissä.Mutta tuomari korttia ei ole kelläkään,niin että odotetaan "viisaampien" mielipidettä hanurin osalta.Muutenhan nosto ipf liiton osalta menis automaattisesti hylkyyn,kun jalat eivät ole oikeen maassa.Ja nyt,kun on ilmiselvästi kyse jonkun muun liiton kisasta niin nostoahan on sata varmasti hyväksytty 3-0

Back
Ylös Bottom