POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Tosi hyvä homma, että kävit kertomassa täällä mielipiteesi. Oisit mielummin vaikka salikomedia-trediin mennyt.

Ps: Kannattaa katsoa Ano Turtiaisen maastavetoja ;)

En olis alkanu kertomaan noinkaan tarkasti, ellei tämä yksi sherlockki olisi alkanut valittamaan kun eihän tämä nosto mulle kelpaa kun ei täytä tuomarityylipisteitä:rolleyes:

Ps: turtiaisen videoita on tarpeeksi katsottu, poweria on mutta selkä kissanvitulla ;) Ei tommosista vetäjistä tekniikkamallia kannata ottaa. Tosin koska mave ei välttämättä esim. omille välityksille sovi parhaimmalla mahdollisella tavalla niin jaloista ei ehkä kaikkea mahdollista hyötyä saa irroituksessa. Mutta OT loppukoon tähän mun osalta.

Joo kyl meitsi menis neuvoo tota kaveria heti, pitäs vaa ottaa pari limppua eka pois tangosta että voisin näyttää mallia!!!!!!!!!! :david:

Tosi hyvä homma, että kävit kertomassa täällä mielipiteesi. Oisit mielummin vaikka salikomedia-trediin mennyt.

Ps: Kannattaa katsoa Ano Turtiaisen maastavetoja ;)

kyllähän nuo kuntit varmasti tietää miten se parhaiten kulkee, mutta tosiaan välillä täytyy ihmetellä miten monet voimailijat tuon maastavedon suorittavat; jalkoja ei edes yritetä käyttää koukussa ja paino rullataan nikama nikamalta ylös. pakko kompata niccessoria sen suhteen että ei tosiaan omatkaan paikat tuollaista kestäisi.

ano taas pyöristää kovasti yläselkää, mutta alaselkä näyttäisi ainakin tämän vedon perusteella pysyvän melko siististi paketissa: http://www.youtube.com/watch?v=ovVWGqCbkMM&feature=related

sitten taas esim. koklyaev käyttää kovastkin jalkoja: http://www.youtube.com/watch?v=fSVV7d146FE&feature=related

kuitenkin, jos joku aloittelija noin vetäisi ei kukaan olisi kertomassa että "vain kilot lasketaan".

Joo kyl meitsi menis neuvoo tota kaveria heti, pitäs vaa ottaa pari limppua eka pois tangosta että voisin näyttää mallia!!!!!!!!!! :david:

Tässähän mä kyllä olenkin aikomassa noita huippuja neuvomaan:david: Alusta asti olen sanonut sitä, kuinka kyseinen tekniikka/tekniikat ois mulle henk.koht selän tappovälineitä. Ja tuo juurikin jonka huumor sanoi, eli jos meitsi laittas 5x200kg sarjan selkä pyöreenä vedettäessä, niin oliskohan jo pitkä jono pakkiksen "ammattilaisia" neuvomassa kuinka tekniikka on päin vittua ja et sää saa tolla muutakuin selän paskaks, jep aivan vitun varmasti. Jos taas laitetaan jotain koklyaevin tai konstantinovsin videoita niin tottakai niillä se tekniikka on aivan okei koska heillä on se 150-200kg enemmän rautaa tangossa ja ovat ammattilaisia :david:

Kujanjuoksu on yhteinen harrastus ilmeisesti ? Missä kohtaa mainitsen mitään tuomareista ? Ihmettelin vaan miks kukaan jaksaa linkitellä ammattilaisten videoita ja kertoa kaikille täällä, että noin ei kannata vetää koska selkä menee rikki. Jokaisen välitykset ja voimatasot on niin erilaiset, että toi itsensä vertaaminen voimamiehiin tai voimanostajiin on jokseenkin turhaa jos ei sitä oikeesti tosissaan tee tätä lajia. Toi sun kommentti ton videon alla lähinnä mun silmään viittaa siihen, että kyseinen kaveri vetää vääräoppisesti ja sulla tuntuu pahalta katsoakkin. Toistomäärä ja raudan määrä kertoo tosta mulle ihan riittävästi ja tuskin toi kaveri tälläkään hetkellä missään pyörätuolissa on, joten se siitä "paskasta" tekniikasta.

Kujanjuoksu on yhteinen harrastus ilmeisesti ? Missä kohtaa mainitsen mitään tuomareista ? Ihmettelin vaan miks kukaan jaksaa linkitellä ammattilaisten videoita ja kertoa kaikille täällä, että noin ei kannata vetää koska selkä menee rikki. Jokaisen välitykset ja voimatasot on niin erilaiset, että toi itsensä vertaaminen voimamiehiin tai voimanostajiin on jokseenkin turhaa jos ei sitä oikeesti tosissaan tee tätä lajia. Toi sun kommentti ton videon alla lähinnä mun silmään viittaa siihen, että kyseinen kaveri vetää vääräoppisesti ja sulla tuntuu pahalta katsoakkin. Toistomäärä ja raudan määrä kertoo tosta mulle ihan riittävästi ja tuskin toi kaveri tälläkään hetkellä missään pyörätuolissa on, joten se siitä "paskasta" tekniikasta.

Samalla verukkeellahan sitten voi kaikki lopettaa peruspunttiperttienkin neuvomisen tuolla videotredissä. Naurattaakin se miksi kaikki on aina neuvomassa tuolla treenivideoissa jokaista uber puhtaisiin toistoihin mutta sitten nämä voimamiehet "saa" tehdä kuinka haluaa :) Mielestäni "kovempienkin" nostajien tekniikkaa saa arvostella tälläisessä keskustelussa.
Kyllähän noilla omiakin treenivideoitaan postaavilla saattaa kestää selkä läpi elämän vaikka kuinka kiskoo.

Kovia vetoja ruma tekniikka. Miksi tästä piti tehdä niin iso haloo? Itse en ainakaan muuta linjaani oli sitten tredi mikä tahansa. Ruma veto on ruma veto...

Ahhahahah sulla varmaan onkin varaa huudella. Elikkä näin yhteenvetona vois sanoa, että tänne saa vain linkitellä videoita eikä arvostella niitä?:david::lol2:

Vaikka ei nyt varsinaisesti voimanostovideo, niin kyllä perkele tekee ilkeetä toi kattominen ja alkaa kyllä omassa selässä tuntumaan pahalta :D Melko suorilla jaloilla ja pelkästään selällä tyyppi vetelee

Katos, Malkin Akihan se siinä vetelee. Tangossa oli rautaa 250 kiloa ja hyvin nousi... Samalla tyylillä Aki on vetänyt niin kauan ku muistan, eikä selän kanssa oo ongelmia ollut. Paras ykkönen taitaa Akilla olla jotain 310-320 kilon luokkaa.
Eihän tuo tekniikka varmaan kaikille sovi, mutta Akin mittasuhteilla näkyy toimivan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Katos, Malkin Akihan se siinä vetelee. Tangossa oli rautaa 250 kiloa ja hyvin nousi... Samalla tyylillä Aki on vetänyt niin kauan ku muistan, eikä selän kanssa oo ongelmia ollut. Paras ykkönen taitaa Akilla olla jotain 310-320 kilon luokkaa.
Eihän tuo tekniikka varmaan kaikille sovi, mutta Akin mittasuhteilla näkyy toimivan.

Jep, sepä tässä pointtini on ollutkin, että kova veto on mutta toi tyyli ei itselle eikä varmasti kaikille muillekkaan olisi selälle hyvä. Mutta hieno homma jos Akilla selkä pelittänyt kyseisellä tyylillä.

Back
Ylös Bottom