POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Tulokset tehää virallissa kisoissa. Bennillä ei ollu ees trikoota tos videossa päällä joten ei nyt kovin viralliset kisat taida olla kyseessä.

Joko mä en osaa lukea tai sitten Murtomäki on tulkinnut tuon Anon kirjoituksen aika eri tavalla kuin itse... Ja uskon kyllä, että mies tulee vetämään vielä enemmän tulevaisuudessa!

Joko mä en osaa lukea tai sitten Murtomäki on tulkinnut tuon Anon kirjoituksen aika eri tavalla kuin itse... Ja uskon kyllä, että mies tulee vetämään vielä enemmän tulevaisuudessa!
Ei lukutaidossasi ole mitään vikaa.nyt tuntuu kyllä siltä et taitaa siellä hiekkalaatikolla tykätä leikkiä ihan jokku muut,kun kyseinen kirjoittaja.

Täällä on kohta ihan selkeästi kunnon off-topic käynnissä :D eiköhän tuo Benni ole sen 460 kg vetänyt ja varmasti vetää sen myös viikonloppuna Jyväskylässä, paikanpäälle katsomaan ja vaikka itse painot sitten oikeiksi toteamaan :D

Täällä on kohta ihan selkeästi kunnon off-topic käynnissä :D eiköhän tuo Benni ole sen 460 kg vetänyt ja varmasti vetää sen myös viikonloppuna Jyväskylässä, paikanpäälle katsomaan ja vaikka itse painot sitten oikeiksi toteamaan :D
Varmasti on vetänyt,eikä mielestäni kukaan muuta ole väittänytkään.Sillehän tietenkään ei voi mitään jos kirjoitettua tekstiä ymmärrä tai ei halua ymmärtää.

Ton turhan provoomisen vois jättää kyllä sinne hiekkalaatikolle. Idioottimaista.

Odotan kyllä ihan perkeleen innolla Bennin seuraavia kisoja. Pitääkin seurata foorumia F5:sta naputtaen lauantaina. Piru, kun ei pääse itse paikanpäälle.

Eeäääähhh miten vaikeata voi luetun ymmärtäminen olla, eikö englantia lueta jo ala-asteella?
Lainaus EI ole Anon kirjoittama, vaan lainaus jostain muualta, eli jonkun tuntemattoman henkilön kirjoitus. Kukaan ei ole dissannut ketään nostajaa, Anokin sanoi vain että Bennyn veto siistimpi kuin Boltonin, mikä on totta.
On se vaikeaa.

Kaukaa kuvattu tuo Thompsonin nosto joten syvyydestä ei voi mitään varmaa sanoa mut minun silmään oli näyttävinään syvemmältä kuin Rantasen 555 kiloa.

Hieno veto! Ei ainakaa asennetta puuttunu :D

kohtuullisen hyvin kulki veto. vaikka oli yli 10 viikkoa taukoa isoista raudoista, ojentajan repeytymisen takia. porissa sitten kokeilla kesäkuussa 350kg se olisi tavoite. siitä lähetään.. :)

Back
Ylös Bottom