POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Ei jumaleissön! Voiko tuossa olla oikeasti nuo painot mitä ilmoitetaan?

edit. Ilmeisesti on, näyttäs olevan joku helevatan mutantti perhe, kun velipoika Oleg:kin on kyykkinyt 430kg alle 125kg:n... hui hai hui!

Korjausta sen verran, että velipoika Oleg painaa n. 170kg ja otti viime MM-kisoissa hopeaa superissa ja kyykki siinä ohessa 445kg. Helmikuussa kansallisissa kisoissa näkyy petranneen vielä 450 kiloon.

Tämmöinen pikkupoika:

http://www.youtube.com/watch?v=W7cI9BsEV5U&NR=1

Igor Gagin on taas kultamitalisti viime MM-kisoista -125kg:n sarjasta ja siellä kyykkäsi 430kg. Hurjia on kyykyt Venäjän pojilla.

No prkl, jostain foorumilta nappasin tuollaiset tulokset ja painot tuolle Olegille kun tuota Igorin tietoja metsästelin. Sen siitä saa kun uskoopi random foorumeita ja sen kirjottelijoita.

edit. On muuten varsinainen kynäniska tuo Oleg :D

Linkittele vaan rauhassa farmin videoita. Eipä tulis itse ikinä noita katseltua, jos ei niitä olisi linkitetty tänne. Harvemmin jaksaa ruveta noita youtube kanavia selailemaan.

Bullfarmin sivuilla whatsupissa ovat kaikki ni sieltä löytää helpommin jos kiinnostaa katella.

^^ No mikäs on kun ei suomivoima kelepaa?

Kyllä on äkkiä tämä sivu täynnä tavaraa, jos kaikki mahdolliset videoklipit tänne postataan.

mielestäni tämä sivu kaipaa "kovaa" laatua eli todellisia huippunostoja. Kaikenmaailman treenivideot eivät ole sellaisia, vaikka vahvat pojat/tytöt siellä nostavatkin.

Eli siis huippupätkiä tänne, kiitos!

Kyllä on äkkiä tämä sivu täynnä tavaraa, jos kaikki mahdolliset videoklipit tänne postataan.

mielestäni tämä sivu kaipaa "kovaa" laatua eli todellisia huippunostoja. Kaikenmaailman treenivideot eivät ole sellaisia, vaikka vahvat pojat/tytöt siellä nostavatkin.

Eli siis huippupätkiä tänne, kiitos!

Samaa mieltä. Ei jaksaisi samoilta tyypeiltä abaut samoja treenejä katsoa sivusta toiseen.

http://www.youtube.com/watch?v=19REcd_6BCg&feature=related

Suht kova maastaveto tuon kokoiselle miehelle. Ja vieläpä kapealla vedetty, se saa ainakin mut nostamaan hattua tuplasti korkeammalle.

Mun oli tarkoitus tehdä tälle miehelle ihan oma ketju. Luin sen treeniblogia jonkun 100 sivua eilen ja tuli kyllä monenlaista uutta opittua, varsinkin siihen nähden että tuo mies on alkanut harrastamaan voimanostoa vuonna 2010... Tätä ennen takana 6 vuotta pikajuoksua tukevaa treeniä. Aivan tajuton äijä.

Totta puhuen pistää epäilyttämään jto:n puheetkin lihasmassan keräyksestä, tuo tyyppi on hermottanut melkein normijannun lihaskunnosta itselleen aivan törkeät maksimit. (Penkki 162,5kg raw, kyykky 300+ varusteilla)

No on kyllä melkoinen äijä tämä Martin... Kumpuniemen ME meni jo sarjojen remontin takia historiaan, mutta tässä on sälli, joka sen "ikuisen" 82,5kg:n sarjan ME:n 357,5kg todennäköisesti rikkoo. Tuossa treenivetoja:

http://www.powerliftingwatch.com/node/18462

Hyvin kyllä roikottaa olkapäitä ja muutenkin välitykset sopii hyvin vetoon, tietysti.

On kyllä uskomaton kaveri, tälläsiä treenivideoita katsoo mielellään. Jos vetäis sumolla arvostukseni ei olis lähelläkään tätä luokkaa, sori sumo vetäjät (myös minä itse).

http://www.youtube.com/watch?v=19REcd_6BCg&feature=related

Suht kova maastaveto tuon kokoiselle miehelle. Ja vieläpä kapealla vedetty, se saa ainakin mut nostamaan hattua tuplasti korkeammalle.

Ja niin moni kivenkovaan väittää, että isojen romujen nostaminen tarkoittaa aina että nostajalla pitää olla paljon lihaksia...

Taas kerran elävä esimerkki siitä, että nostajasn ulkonäöstä (ja hänen lihojensa määrästä) EI PYSTY suoraa vertailua tekemään hänen maksimivoimatasoonsa!

Pakko vähän valittaa, mutta toi sumosta valittaminen on aika tyhmää. Jos kerran sillä nousee enempi, niin miksei kaikki muutkin nosta sillä tyylillä? Varsinkin ne inisijät.

Minä arvostan kapeeta vetoa huomattavasti enemmän, siitä huolimatta et itse olen vetänyt sumolla. Ei siitä sen enempää ja jos minä saisin päättää sumon saisi kieltää, mut ei aleta riitelemään tässä osiossa. Vieläkin vetää hiljaseks tuo Martinin veto.

Ja niin moni kivenkovaan väittää, että isojen romujen nostaminen tarkoittaa aina että nostajalla pitää olla paljon lihaksia...

Taas kerran elävä esimerkki siitä, että nostajasn ulkonäöstä (ja hänen lihojensa määrästä) EI PYSTY suoraa vertailua tekemään hänen maksimivoimatasoonsa!

Ja toisille sopii erilaiset treenimenetelmät ku toisille. Lueskelin tuota kaverin treeniblogia niin melkoinen sota oli käynnissä. Siellä yritettiin ohjeistaa Tomia kun kaveri treenaa muiden mielestä väärin eikä varmasti voi edes palautua. Kaveri treenaa joka päivä ja joka viikko mennään monta kertaa maksimiin, esim. 3 kertaa viikossa haetaan maastavetomaksimi. Huikeeta tulosta kyllä mies tehnyt "väärällä" tyylillään.

^Eikös Kumpuniemi myös parhaimmillaan treenannut vetoa 3-4 kertaa viikossa ja 100% melkein joka kerta?

Kyllähän se on tiedossa, että maastavedossa kovat raudat on mahdollisia aika alhaisella kehonpainolla ja/tai lihasmassalla. Esim. Ismo Lappi 340kg -75kg , Jarmo Virtanen ja Velikumpuniemi +350kg 82,5kg&90kg. Tosin nämä kaikki on vedetty sumolla, ja sumolla jotkut saa varusteista todella paljon hyötyä. Niin tämä jätkä vetää kapealta 3,5 markkaa, huhhuh :wtf: Tosin on mielenkiintoset voimasuhteet kaverilla muutenkin, penkkaa paidalla n.160kg.

Älytön friikki tuossa maastavedossa.

Kyllähän se on tiedossa, että maastavedossa kovat raudat on mahdollisia aika alhaisella kehonpainolla ja/tai lihasmassalla. Esim. Ismo Lappi 340kg -75kg , Jarmo Virtanen ja Velikumpuniemi +350kg 82,5kg&90kg. Tosin nämä kaikki on vedetty sumolla, ja sumolla jotkut saa varusteista todella paljon hyötyä. Niin tämä jätkä vetää kapealta 3,5 markkaa, huhhuh :wtf: Tosin on mielenkiintoset voimasuhteet kaverilla muutenkin, penkkaa paidalla n.160kg.

Älytön friikki tuossa maastavedossa.

Myös penkissä ja kyykyssä on nähty hirmurautoja käsitteleviä "laiheliineja"

Back
Ylös Bottom