POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Ennen kuin muut ehtivät ensin, niin on kyllä todella tervettä nähdä jonkun vetävän kyykyn niin alas, että melkei perse osuu maahan.
Oli kyllä hyvän näköistä pyllistelyä. Jos oikein hakemalla pitäisi videosta miinuksia hakea, sanoisin että musiikki vaihtoon :D Tuntuu olevan liian yleinen kappale jo näissä voimanostovideoissa.

Onpas kyllä puhtoisia suorituksia. Minä keksin mistä voi nillittää, se on tuo sumo eto sehän ei tunnetusti ole sitä oikeaa vetämistä. Kyykkyyn saataisiin pari kymppiä lisää rautaa kun ei nuin alas veisi :hyper:
Mahtava katsoa tuollaisia suorituksia :thumbs::thumbs:

Onpas kyllä puhtoisia suorituksia. Minä keksin mistä voi nillittää, se on tuo sumo eto sehän ei tunnetusti ole sitä oikeaa vetämistä. Kyykkyyn saataisiin pari kymppiä lisää rautaa kun ei nuin alas veisi :hyper:
Mahtava katsoa tuollaisia suorituksia :thumbs::thumbs:

Kyllä minä vaan luulen että "IPF-antti65" vaatisi noihin kyykkyihin vielä 12.5cm lisää syvyyttä! :pano:

Kyllä minä vaan luulen että "IPF-antti65" vaatisi noihin kyykkyihin vielä 12.5cm lisää syvyyttä! :pano:
ei nyt olet käsittäny aivan väärin,riittää kun reiden yläpinta on lonkkanivelen kohdalta alempana kuin polven yläpinta.kantsii joskus kokeilla mikä on näitten kyykkyjen ero selviää yllättävän paljon asiota tästä kuningasliikkeestä.

Kunnon tunkit nuo Kamo Simonyanin reidet, huh huh!

Oho, jo on voimaa naisessa! Hienoja kyykkyjä, kuten oli vetokin.

Back
Ylös Bottom