POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

No kai nyt tuosta tajuaa että Otto tarkoitti sen reiden yläpinnan lonkan kohdalla olevan 1mm polven alapuolella. Olen tosin itse eri mieltä, suurimmassa osassa noista fpo-wpo-kyykyissä tuo ei mun mielestä toteudu mitenkään.

Ylipäänsä, kuinka paljon se viimeinen 5 cm sitten vie niitä kiloja että ei voida tehdä sääntöjen mukaan? Kun vielä vehkeetkin auttaa alhaalla ihan homona, vai auttavatko ne jo liikaa ettei nosto pysy kasassa?

Ylipäänsä, kuinka paljon se viimeinen 5 cm sitten vie niitä kiloja että ei voida tehdä sääntöjen mukaan? Kun vielä vehkeetkin auttaa alhaalla ihan homona, vai auttavatko ne jo liikaa ettei nosto pysy kasassa?

Niinpä,ja ihmettelen syvästi että miksi pro miehet käyttää polvisiteitä vaikka noilla syvyyksillä niistä tuskin on muuta kuin haittaa

T:Janne Seppälä

Toivoen tietysti, että ukot saa ne romut myös ylös eikä pelkästään alas. Kuten expossa.

Jopa minä pystyn laittamaan tankoon enemmän kun jaksan nostaa!

Tässä on nyt nämä romut jotka tulivat alas ja myös ylös uuden ME:n arvoisesti

Kari Kalliola ja 370kg uusi ikämiesten ME
Video http://www.youtube.com/watch?v=emEURbCxfcU

Sitten vaan poika laittamaan sitä malmia tankoon ja lauteille testaamaan mitä jaksat nostaa :D

Kova tulos kalliolalta! mutta tuohan ei ole virallinen ME.. koska tuo kisa ei ole virallinen fpo/wpc kisa, eikä ole arvokisa. Justiinsa tuo Fpo-kevätkokouksessa äänestettiin ettei tuolla tehdyt tulokset liity SE-tuloksiin mitenkään koska tuolla ei ole fpo omia tuomareita mukana, eikä järjestyksen valvojia.
Saatika sitten ME-tuloksiin joihinka vaaditaan arvokisa. Mutta Kari ottaa tuon sitten oulussa sm-penkissä ylös ellei isompaakin!

voisitko sitten korjata jos on korjattavaa vai onko se salaisuus....

Eihän ne ihan vedä vertoja salausasteessa rakettipiirustuksille.

Sillä raw penkillä ei kummiskaan niin hirveätä merkitystä ole paitanostoissa ja tosiaan se on se vähän päälle 200 kiloa. Niitähän löytyy myös jotka ottavat enemmän raakana ja sitten paidalla vähän vähemmän. Kova nosto Kartsalta.

Niitähän löytyy myös jotka ottavat enemmän raakana ja sitten paidalla vähän vähemmän.

Jos nyt otetaan huomioon sellaiset penkkaajat, jotka ihan aikuisten oikeasti EDES YRITTÄVÄT saada paidasta jotain hyötyä, niin harvassa on moiset nostajat.

Olen seurannut paitanostoja, penkkipaitoja ja niiden kehittymistä aivan sieltä penkkipaitojen alusta asti eikä rehellisesti sanottuna ole tullut vastaan ainuttakaan nostajaa, joka parin-kolmen paitakokeilun jälkeen ottaisi enemmän paidalla kuin ilman sitä. Jollain alkuaikojen Inzerin HD-paidoilla hyöty saattoi jäädä 5-10 kiloon, mutta sekin vain jos a)kaveri ei halunnut oppia paitanostotekniikkaa b)nosti aivan liian isolla paidalla.

Riittävän tiukka paita päälle, riittävästi paitatreeniä alle ja mainitsemasi nostajat jotka mukamas ottavat raakana enemmän kuin paidalla on enemmän kuin :anssi:

Eri asia on ne nostajat, jotka kerran koskevat paitaan ja kun esim. tanko tuntuu karkaavan kaulalle tms. sanovat että "eihän tuolla mitään saa" ja luovuttavat. Nämäkö ovat näitä mainitsemiasi nostajia?

Back
Ylös Bottom