POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Jaa alkaa menemään taas vittuiluilun puolelle. ;) Ehkäpä ne veto remmit on kehittineet sitten siitä mitä mä olen niitä käyttänyt. Siitä on kuintekin 15+v aikaa, eikä ne enään uppoa ihoon vaikka kuinka roikottelet painoja. Tommosia Hallin käyttämiä vetoremmi virityksiä en ole koskaan edes livenä nähnyt.

Meszaros Mave 407,5kg

@nyrönen postailin ton saman videon pari sivua sit, ku koitin selvittää, et pysyykö tanko näpeissä hyvin.

Aika paljon tainnu Freddi puuhastella kädenväännön parissa, mut näköjään penakin vääntyy hyvin edelleen :D
Tietääkö kukaan miehen kisasuunnitelmista penkissä? En muista ukon nimimerkkiä täällä, ni ei voi paljoo tägäilläkään.

Jesse Norris käyny jotku voimamieskisat. Aika hyvin tuo 125kg kivi Jesselle liikkuu.

Sitten tämän kaverin suorituksia verrataan Maailman vahvinmies kilpailija Eddie Halliin. Tästä näki kuinka eri tason urheilijoista on kyse.

Vince Urbank mave 400kg

Sitten tämän kaverin suorituksia verrataan Maailman vahvinmies kilpailija Eddie Halliin. Tästä näki kuinka eri tason urheilijoista on kyse

Itsehän vertailit :)

Jesse voisi pärjätä tosi hyvin -90kg maailman vahvin mies-kisoissa.

Viimeksi muokattu:
Jesse voisi pärjätä tosi hyvin -90kg maailman vahvin mies-kisoissa.

Varmasti tai Crossfit voisi myös olla kova juttu. Mutta jos puhutaan kautta aikojen parhaimmista nostajista niin silloin Hall ja Norris ei kuulu samaan lauseeseen.

The CrossFit Games - Men's Ranch Deadlift Ladder, siinä tais pojilla olla 7 mailin maastojuoksu lenkki alla.

No mut oikeeta nostamista myös, Jimmy Laureys deadlift 400kg

Vladimir Bondarenko Mave 400kg, piti nyt oikein etsiä joku IPF nostaja ettei tunnu niin pahalta. Ei löynyt ihan helpolla. ;)

Vince Urbank Mave 881lbs/400kg

Laurence Shahlaei Mave 400kg

Vikulev Denis Mave 400kg

Wildauer Martin Mave 400kg

Randon kaveri salilta Mave 400kg

Varmasti tai Crossfit voisi myös olla kova juttu. Mutta jos puhutaan kautta aikojen parhaimmista nostajista niin silloin Hall ja Norris ei kuulu samaan lauseeseen.

Pakko hieman avautua. Jos nyt oikeasti puhutaan maailman parhaimmista nostajista niin kyllä minun mielestä Norris on omassa lajissaan paljon lähempänä kautta aikojen parasta nostajaa kuin Hall voimamiehenä. Enkä todellakaan vähättele Hallin 500 vetoa joka on uskomaton suoritus.

Pakko hieman avautua. Jos nyt oikeasti puhutaan maailman parhaimmista nostajista niin kyllä minun mielestä Norris on omassa lajissaan paljon lähempänä kautta aikojen parasta nostajaa kuin Hall voimamiehenä. Enkä todellakaan vähättele Hallin 500 vetoa joka on uskomaton suoritus.

No jos lieskan mielestä Jonas Rantanen (575 kg neljänneskyykky varusteilla) on kovempi kyykkämään kuin kukaan painonnostaja, niin lienee turha yrittää selittää suhteellisesta voimasta, liikeradan vaikutuksesta tai varusteiden ja välineiden tuomasta hyödystä.

Back
Ylös Bottom