POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Laitetaan vielä yksi veto noista kisoista. Hurja, kun vetää vielä sormilukolla ja melkoinen jässikkä lihaksiltaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Tästä yllä olevasta videosta se idea silloin lähti... 5min kyykkyhaaste.
Tänään tuli viimein kaikkien tekosyiden jälkeen kokeiltua, että montako menee.

100kg tangossa ja minun kohdallani 63 toistoa.
Suoraan sanottuna olin tulokseen hieman pettynyt, koska luulin kyllä 70 toistoa saavani. Mutta tämän parempaan en nyt näillä dieettihiilareilla pystynyt.
Offilla sitten uudestaan ja kymmenen enemmän ;)

ps. Peltomaa... Alea iacta est (Arpa on heitetty). :evil:

pps. Videolla kun hyppää kohtaan 4:00min niin siinä se kyykkääminen oikeastaan vasta alkaa :D

Hienoa Markku!!! Olin jo unohtanut tän testin täytyy myös aktivoitua, kun ei nyt ei ole mitään tekosyitä tähän väliin...

En minäkään muistanut koko juttua ennen kuin tällä viikolla yks tuttu jutteli, että hän oli kokeillut ja sano muistaakseni saaneensa jotain reilu 50 toistoa. Kuulemma voitti alkuperäisen Sickest Squatter videon bodarin ja se oli pääasia. Mutta paas kokeillen... oli kivaa :)

Konstaa näkyy kiusaavan loukkaantumiset.
Lopussa "tuleekos niitä valkosia lippuja?!":D

USAn mestaruus kisoista muutama video. Todella kovia suorituksia kisoissa ja toivottavasti mahdollisimman moni nostaja, jotka valittiin on tulossa suomeen MM-kisoihin ensivuonna.

Alkaa penkkikin kulkea aika hyvin natuksi. Otin toissapäivänä ruman 230kg räpellyksen ja tänään aika nätisti 210kg.

Back
Ylös Bottom