POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Malanichev on läpivahva kaikissa nostomuodoissa.

1070kg siteillä ja vyöllä
430 - 240 - 400

Veikkaan että tulee nostamaan vielä 1100kg.

PUHUN IPF-nostajista. Olen kapeakatseinen enkä seuraa, tiedä, ymmärrä muuta :) eli omat kokemukset perustuu IPF-nostajien kanssa käytyihin keskusteluihin ja siihen, mitä Venäjän maajoukkuenostajat ovat itse sanoneet. Nämä raakakisat ovat iso asia meille, joten kyllä kilpasisarten ja veljien kanssa niistä on tullut keskusteltuja. Ja toistan edelleen - puhun IPF-nostajista.

Venäläiset eivät usko raakakisojen menestykseen tai siihen, että voisimme olla olympialaji. Siellä valmentaja on herra, joka kertoo mitä tehdään ja milloin. Ja kyllähän se näkyy katsoessa, kuka kisoja hallitsee... Venäläiset kisaavat mm. A- ja B- joukkueilla eikä lupa ole käydä kuin yhdet arvokisat voimanostossa ja penkissä. Eli jos menet EMiin ei ole asiaa MMiin. Saa nähdä miten on siis noiden raakakisojen kanssa, jonka puolesta Venäjän voimanostoliitto ei välttämättä liputa. Voinhan toki tiedustella mikä tulee olemaan yleinen linjaus tuohon. Onko se esim, että vain varuste tai raakakisat?

Ketä kiinnostaa jotku ipf:n ryssien varustekisat?? Aivan sama mitä nostaa ja missä, saat*nan hienoa että raw puoli nostaa päätään joka liitossa. Malanichevilla semmonen YT että. Tekis nyt jossakin kisassa ilman siteitä sen yli tonnin! Helv*tin hienoja nostoja kaikki ja jokaiseen liikkeeseen jäi varaa.

PUHUN IPF-nostajista. Olen kapeakatseinen enkä seuraa, tiedä, ymmärrä muuta :) eli omat kokemukset perustuu IPF-nostajien kanssa käytyihin keskusteluihin ja siihen, mitä Venäjän maajoukkuenostajat ovat itse sanoneet. Nämä raakakisat ovat iso asia meille, joten kyllä kilpasisarten ja veljien kanssa niistä on tullut keskusteltuja. Ja toistan edelleen - puhun IPF-nostajista.

Venäläiset eivät usko raakakisojen menestykseen tai siihen, että voisimme olla olympialaji. Siellä valmentaja on herra, joka kertoo mitä tehdään ja milloin. Ja kyllähän se näkyy katsoessa, kuka kisoja hallitsee... Venäläiset kisaavat mm. A- ja B- joukkueilla eikä lupa ole käydä kuin yhdet arvokisat voimanostossa ja penkissä. Eli jos menet EMiin ei ole asiaa MMiin. Saa nähdä miten on siis noiden raakakisojen kanssa, jonka puolesta Venäjän voimanostoliitto ei välttämättä liputa. Voinhan toki tiedustella mikä tulee olemaan yleinen linjaus tuohon. Onko se esim, että vain varuste tai raakakisat?

Malanichevilla on takataskussa IPF:n maailmanmestaruus, joten ei liene tuossa sen suhteen mitään erikoista. Vaikka kärähtikin. Eli käytännössä Malanichev pystyi tekemään saman raakana mitä suomalaiset teki samoissa kisoissa varusteilla aikanaan.

Ja jotenkin uskomattomalta kuulostaa että Venäjällä olisi hirveä panostus esim. voimanostoon, kyllä painonnosto olympialajina vie varmasti suurimman panostuksen.

Malanichevilla on takataskussa IPF:n maailmanmestaruus, joten ei liene tuossa sen suhteen mitään erikoista. Vaikka kärähtikin. Eli käytännössä Malanichev pystyi tekemään saman raakana mitä suomalaiset teki samoissa kisoissa varusteilla aikanaan.

Ja jotenkin uskomattomalta kuulostaa että Venäjällä olisi hirveä panostus esim. voimanostoon, kyllä painonnosto olympialajina vie varmasti suurimman panostuksen.

Onhan painonnosto vielä asia erikseen ja siitä saadut voittorahat on ihan eri luokkaa kuin voimanostossa. Venäjällä tuo urheilupolitiikka on pikkaisen eri mittakaavoissa kuin meillä, Suomessa.

Mutta vaihdetaan jo jauhamasta tästäkin ja linkitellään videoita mielummin!

http://youtu.be/TtTUasnpgNw

Armenialaista kyykkyvoimaa

Ei ole ehkä oikea paikka tälle videolle mutta en parempaakaan paikkaa löytänyt eikä uutta threadia jaksa aloittaa joten pistän tänne..

Olettekos nähneet vielä tätä uutta musavideota? http://www.youtube.com/watch?v=5_BpAqmwVVM&feature=player_embedded hitto että on yllättävän asiallinen räppivideo/biisi.. jaksaa jopa kuunnellakkin tuon! Yleensä alkaa räppi kyllästyttämään samantien.

Tai sitten johtuu vaan tuosta aiheesta että jaksaa kiinnostaa :rock:

repesin tuossa lopussa tuolle "mut kuka sitä naista haluu? joten penkkipaita päälle ja salille saatana!" :joulu1:

No offence bodyfaneille, mutta ilman tietoa asiayhteydestä nuo alun äijämölinät kuulostavat varmaan todella homolta :lol2:

hahahaha, olette näköjään löytännyt kun ikipunnertaja leikkii voimannostoa. Tuo oli eka MV kokeilu moneen vuoteen. Olen reenannut kyykkyä 2,5 viikkoa. Taukoa on ollut muutama vuosi. Katotaan nyt, tavoite on 750 ja pronssi SMkisoissa.

Ei veto ja kyykky koskaan oikeastaan kiinostannut minua. Pari vuotta sitten sain myös pienen selkävamman kun reenaamatta kokeilin 280kg. Mutta mutta nyt pikkuisen maltilisempi ja katotaan mihin se johtuu...

hahahaha, olette näköjään löytännyt kun ikipunnertaja leikkii voimannostoa. Tuo oli eka MV kokeilu moneen vuoteen. Olen reenannut kyykkyä 2,5 viikkoa. Taukoa on ollut muutama vuosi. Katotaan nyt, tavoite on 750 ja pronssi SMkisoissa.

Nyt tajuan miten lyhyet kädet sulla on kun katsoo vedon loppuasentoa. Tanko kutittaa terotinta.

Kätesi ovat kuin luodut penkkipunnerrukseen.

Back
Ylös Bottom