Voimanoston EM-kisat Ylitorniolla 5. - 9.5.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zelda
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä itse olen tuttaviani kuunnellut niin pro vetotangon moni haluaisi vaihtaa tuohon tankoon mitä ipf puolellakin käyttävät(reilusti yli 300kg+ vetäjiä), ja itse en ole kiloakaan enempää vetänyt oli tanko sitten ipf tai pro tanko

Ja tuskinpa se muutama milli tekee kuitenkaan sitä 100kg heittoo kenellekään vedossa ;).

Kyllä se pro tanko on ensinnäkin pitempi ja myöskin ohuempi! Siitä saa huomattavasti pitävämmän otteen ja se myöskin taipuu paljon enemmän kuin leokon "musta keppi", vois melkein verrata painonnostotangolla tehtyihin maastavetoihin!
Muistan kun Lapin Ismo aikoinaan valmistautui Sotkamon MM-kisoihin joissa teki maastanoston ME:n 340 kiloa, niin Pro tangolla Ismo veti 350 kuin tyhjää!! Toki Ismo veti Sotkamossa ylös asti myös 357,5 kiloa, mutta valitettavasti toisen käden ote petti ennen tuomarin merkkiä! (Olis nimittäin ollu melko pitkään kestävä ME-tulos)
Eri liitoilla ja niissä käytettävillä varusteilla trikoilla, penkkipaidoilla ja tangoilla on oikeasti paljon eroja!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyllä se pro tanko on ensinnäkin pitempi ja myöskin ohuempi! Siitä saa huomattavasti pitävämmän otteen ja se myöskin taipuu paljon enemmän kuin leokon "musta keppi", vois melkein verrata painonnostotangolla tehtyihin maastavetoihin!
Muistan kun Lapin Ismo aikoinaan valmistautui Sotkamon MM-kisoihin joissa teki maastanoston ME:n 340 kiloa, niin Pro tangolla Ismo veti 350 kuin tyhjää!! Toki Ismo veti Sotkamossa ylös asti myös 357,5 kiloa, mutta valitettavasti toisen käden ote petti ennen tuomarin merkkiä! (Olis nimittäin ollu melko pitkään kestävä ME-tulos)
Eri liitoilla ja niissä käytettävillä varusteilla trikoilla, penkkipaidoilla ja tangoilla on oikeasti paljon eroja!

Itse oon taas kuullut päinvastaista että koska tanko on pitempi se myös notkasee helpommin ja tämän takia tanko lipsahtaa näppeihin helpommin, ja sitten pettää ote ( oon ollu todistamassa tämmösiä ihan paikanpäällä). mutta kai se on niin kiiinni ihmisestä.

Martikainen oli kyllä ihan päällikkö siellä ollu! Harmi ku ei nähny livenä ku oli omat kisat muuala...

Erityisesti minua ilahdutti Suomen naisten menestys jälleen kerran!!! =)

Nii ja Riikka sä olit häikäisevän nätti banketissa... ;)

Kyllä mun mielestä jo se asenne dopingvapaata liittoa kohtaan kertoo, että tuskin siellä sillon puhtailla mennään. Osa toki menee, mutta se kait pro liittojen perustamisen syy on joskus ollut, että sinne siirrytään sitten kun ipf:ssä käry käy. Nykyään ei toki sitä ongelmaa ole kun on jos jonkinlaista dopingvapaata liittoa. Ipf:ssä on kuitenkin yksittäisen nostajan todella vaikea olla jäämättä kiinni, varsinkin jos menestystä on enemmän tullut. Karsii kyllä nappimiehiä aivan varmasti.Ja ei noita liittojen tuloksia voi muutenkaan verrata. Kun katsoo sääntöjä, tuomarointia ja varusteita. Pikkuisen eri linjoilla menevät. Niinkuin myös dopingvalvonnan suhteen->ipf:än periaate on toimia puhtaan urheilun puolesta. Todella törkeää puhua että eihän noilla rauta liiku, jos olet ipf:ään hyväksyttävä nostaja niin mene ja nosta ne isot raudat. Tuskaa lukea kun aletaan vertailla näitä "pro liittoja" ipf:ään.

Kisat oli kyllä todella hyvin järjestetyt kaikinpuolin ja seura taasen loistavaa :). Monia onnistumisia tuli, mutta itsellä nyt etenkin penkki meni "suhteellisen" pieleen. Ens skabassa sit!
Nii ja Riikka sä olit häikäisevän nätti banketissa... ;)
Voi kiitoksia! Kun nostot ei kerran kulkenu ni piti panostaa ulkonäköön :D. Oisit vaa rohkeesti tullu moikkaamaan, jos olit paikalla.

Zone-sarja -42%
No moikkasinhan mie. Loppuillasta ku plokkasin laseja. Hätyytin teitä ulos sieltä... hah=)
Ei joutanu siitä DJ-kopista kesken soittelun moikkaileen... =)

No moikkasinhan mie. Loppuillasta ku plokkasin laseja. Hätyytin teitä ulos sieltä... hah=)
Ei joutanu siitä DJ-kopista kesken soittelun moikkaileen... =)
Oukki, se olit sä - taidan muistaa sun hätyyttelyreplan :D. Jos oot naamakirjas ni pistähän kamupyyntöä tulemaan. Aina mukava tutustua uusiin immeisiin, ku piirit on pienet :). Btw, sori :offtopic:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hieno kisa näin jälkeenpäin katsottuna. ainut mikä alussa häiritsee kunnolla on että selostaja puhuu puutaheinää ja sönköttää mitä sattuu. ja toinen on että hylky hyväksyntä valoja ei näe melkein koskaan välillä huomaa että kisaajatkaan eivät niitä kerkeä näkemään. hieno tapahtuma pilattu ihme säätämisellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom