Voimanosto/voimamies salia PK-seudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hyvok
  • Aloitettu Aloitettu
Itsellä on ollut tarkoituksena pitkään jo mennä käymään tuolla Voimapuodissa Pitäjänmäessä joka on voimaharjoitteluun suuntautunut sali. Tänään huomasin että se perkele on mennyt juuri lopettamaan. Olen koittanut googletella voimanosto/voimamies juttuihin suuntautuneita saleja PK-seudulla mutta huonoin tuloksin.

Eikö PK-seudulla OIKEASTI ole mitään saleja jotka olisi suuntautuneet voimanostoon tai voimamies tyyppisiin juttuihin???

Mitä haet siis tämmöiseltä voimanostosalilta? Voimanostohenkistä vai muuten vaan salia jossa onnistuu voimailu?

Muutamia saleja jossa itse tykännyt käydä:

- Liikuntamylly
- Kontulan kuntokellari
- Sali 365

Myös Elixioissa onnistuu nykyisin voimanosto treeni oikein hyvin, kun nostolavoja, kunnon tankoja ja räkkejä on niihin tullut.

Jos ilmapiiri on se juttu, suosittelen tuota Sali kolmekuusvitosta. Itse olen aina saleja valinnut vain tankojen / levypainojen / hinnan / sijainnin perusteella, enkä niinkään ilmapiirin.

Lähinnä haen laajempaa valikoimaa välineitä, ilmapiiri tietty myös plussaa. Kiinnostaisi esim. ketjujen kanssa kyykkääminen, bandien käyttäminen, trap bar, yli 40 kg käsipainot (monella salilla ei ole edes näitä), voimamiesvälineet (tukit, farmarikävely"salkut", frame carry, kivet) yms.

Sali365 on ainakin huippupaikka! Löytyy Eleikon tankoa ja tellinkiä. Hyvät mahdollisuudet voimanosto treeniin.
Sieltä löytyy myös lajiin valmentajia ja nostajia kansainväliselle tasolle asti.

Olen roudannut Gb gymille( Roihupelto) kaikki perus voimamiesvälineet ( farmarit, merkkari, säkit, kivet, tukki, akseli yms) Sinne vaan treenaamaan!

Back
Ylös Bottom