Voimanostajapariskunnalle syytteet dopingrikoksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja eldd
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisikohan doping-ongelmaan paras ratkaisu se että perustettaisiin kaksi erillistä liittoa, toinen natuille ja toinen roinaajille. Jokainen voisi sitten valita omantuntonsa mukaan että minkä liiton kisoissa kilpailee...

:david:

protsku sanoi:
Olisikohan doping-ongelmaan paras ratkaisu se että perustettaisiin kaksi erillistä liittoa, toinen natuille ja toinen roinaajille. Jokainen voisi sitten valita omantuntonsa mukaan että minkä liiton kisoissa kilpailee...

Sellainen on.

eldd sanoi:
Yllättävää kyllä, en löytänyt tätä searchillä (vaikka rikos on yli vuoden vanha), joten postataan linkki tähän:

http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1076153098275

Kyseessä yksi kaikkien aikojen suurimmista tullin käsiin jääneistä eristä.
Mies on siis voimanostossa maajoukkueessa MM-kisoissa käynyt ja nainen MM-mitalisti. Nimiä?

Yllättävää kyllä, minä löysin threadin searchilla (vaikka sitä käsiteltiin noin vuosi sitten), joten postaan linkin tähän:Voimanostajapariskunta vangittu hormonien jättitakavarikosta :hyper:

PS. :piis:

JohnnyB sanoi:
Yllättävää kyllä, minä löysin threadin searchilla (vaikka sitä käsiteltiin noin vuosi sitten), joten postaan linkin tähän:Voimanostajapariskunta vangittu hormonien jättitakavarikosta :hyper:

Minulla search sanoi:
The following words are either very common, too long, or too short and were not included in your search : voimanostajapariskunta

Haku ei näköjään toimi pitkillä hakusanoilla. Takavarikolla olisi löytynyt, mutta sitä sanaa ei taas uudessa uutisessa ollut, joten en huomannut kokeilla.

eldd sanoi:
Minulla search sanoi: mä mitään löydä ;)

Haku ei näköjään toimi pitkillä hakusanoilla. Takavarikolla olisi löytynyt, mutta sitä sanaa ei taas uudessa uutisessa ollut, joten en huomannut kokeilla.

Jep, etsivä löytää, kunhan käyttää sopivia hakusanoja :D tuo minun haku olikin tarkoitettu kevennykseksi :piis: eikä vittuiluksi :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom