Voimanlisäysvalmisteista ??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 2407856
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44
Onko joku kokeillut V-12 Turbo voimanlisäystuotetta ?? Ja tietyti on, joten jakakaa kokemuksianne ! Oliko kannattavaa ? Hyötyä ? Haittaa ? ja jne...

Tuotteen pääominaisuudet:

-Lisääntynyt lihasturvotus, pump -vaikutus
-Lisääntynyt lihasten täyteläisyyden tunne
-Ei sokereita, ei hiilihydraatteja
-Sisältää puhtaimmissa muodoissaan NAG:ta, Nitroarginiinia (AAKG), Betaiini-Glykosyamiinia ja Trikreatiinimalaattia

Sisältö:

1 annos (12,5 g) sisältää:

Kaloreita 0,0 kcal

Kaloreita rasvasta 0,0 kcal

Sokereita 0,0 g

CVT (Solunkasvattaja, Cell Volumizing Technology)
Sekoitus, joka koostuu:

Trikreatiinimalaatti TM 4.0 g

(sekoitus mono- ja dikreatiinisuoloja, 3:1)
Betaiini-glykosyamiiniTM 2.0 g

(sekoitus vedetöntä betaiinia ja glykosyamiinia)
Mikronisoitu tauriini 2.0 g

Arginiini alfa-ketoglutaraatti 1.5 g

NAG (N-asetyyli-L-glutamiini) 1.0 g

Kovin on kauniita nämä myyjien mainospuheet, mutta mahtaneeko tälläkään tuotteella olla todellisia hyötyvaikutuksia !?!??

-epätietoinen-

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
2407856 sanoi:
Onko joku kokeillut V-12 Turbo voimanlisäystuotetta ??
-
-
-

Kovin on kauniita nämä myyjien mainospuheet, mutta mahtaneeko tälläkään tuotteella olla todellisia hyötyvaikutuksia !?!??

-epätietoinen-

En oo ite justa tota kokeillu mut vastaavia mainoskikkailutuotteita....
Sanosin et ei kannata... Ainut vaikutus joka voi tulla on placebo.
IMO jos reeniin buustia haluaa ne ainuat toimivat aineet löytyy doping-puolelta :D

Rauta Reiska sanoi:
IMO jos reeniin buustia haluaa ne ainuat toimivat aineet löytyy doping-puolelta :D

Hymiöstä huolimatta just tälläisistä kommenteista taitaa lähteä liikkeelle ne jutut pakkiksen roinamyöntelisyydestä... :jahas:

Toi V-12 turbo kuulemma eroaa noista humpuunki buustereista ja monen oon lukenut siitä hyötyvän,mutta en oo itse kokeillut ja aika tyyristähän toi on.

Rauta Reiska sanoi:
En oo ite justa tota kokeillu mut vastaavia mainoskikkailutuotteita....
Sanosin et ei kannata... Ainut vaikutus joka voi tulla on placebo.
Ainut vaikutus joka voi tulla on placebo!?? Aika rankkoja& vankkoja mielipiteitä sulla. Miksei tää vois toimia ihan samanlailla kun kaikki muut krea- tuotteet?

pikku-J sanoi:
Ainut vaikutus joka voi tulla on placebo!?? Aika rankkoja& vankkoja mielipiteitä sulla. Miksei tää vois toimia ihan samanlailla kun kaikki muut krea- tuotteet?

Kelaileppas nyt vähän asiaa, jos tämä olisi yhtä toimivaa kamaa mitä esim normi kreatini, niin kaippa tämä tuote olisi hitusen suositumpaa kauempaan reenanneidenkin keskuudessa, yleensä aloittelijat tahtovat mennä näiden mainostuotteiden lankaan kun eivät tiedä vielä tosiasioita. :thumbs:

ps. ihmiset osaavat lukea pääpointtisi myös ilman lihavointeja :whip: , pistää vaan ikävästi silmään tuolta :D

Joze86 sanoi:
Kelaileppas nyt vähän asiaa, jos tämä olisi yhtä toimivaa kamaa mitä esim normi kreatini, niin kaippa tämä tuote olisi hitusen suositumpaa kauempaan reenanneidenkin keskuudessa, yleensä aloittelijat tahtovat mennä näiden mainostuotteiden lankaan kun eivät tiedä vielä tosiasioita. :thumbs:

ps. ihmiset osaavat lukea pääpointtisi myös ilman lihavointeja :whip: , pistää vaan ikävästi silmään tuolta :D
No voi perse, mulla taas pisti silmään tää tyypin asennoituminen tuotetta vastaan. Lihavoinneista: kun näitä spessu- juttuja on toolbaari täynnä niin tottakai mä niitä käytän saadakseni pointin esille.
mut juu-u, kiitti sulle ;)
edit: onko tosiaan niin että v-12 tuotantovaiheessa mietitään aloittelijoita ja heidän höynäytystä? ..paskaa purkkiin ja myyntiin! :jahas:

Niin,eikai nuo kaikki uudet tuotteet kuitenkaan kusetusta ole,tästä kyseisestä tuotteesta on kyllä tosiaan kuulunut positiivista palautetta ja uus tuote on kyseessä niin eihän se voi vielä kovin suosittua olla.Uskoisin kyllä kuulemani perusteella että kohta on suosittua jos ja kun kerran toimii.

Hyviä, sekä asiallisia kommennteja puolesta ja vastaan, kiitos niistä. Sellaista asiaa olisin vielä tietämättömyyttäni kysellyt, että voiko V-12 Turbo valmisteen kanssa ottaa vielä samaan aikaan Fastin normaalit kreatiinit ?? Käsittääkseni liiallinen kreatiinin käyttö saattaa olla haitallista mm. munuaisille ??

-tietämätön-

2407856 sanoi:
Hyviä, sekä asiallisia kommennteja puolesta ja vastaan, kiitos niistä. Sellaista asiaa olisin vielä tietämättömyyttäni kysellyt, että voiko V-12 Turbo valmisteen kanssa ottaa vielä samaan aikaan Fastin normaalit kreatiinit ?? Käsittääkseni liiallinen kreatiinin käyttö saattaa olla haitallista mm. munuaisille ??

-tietämätön-

Ei mielestäni kannata muuta kreatiinia yhdessä V-12:n kanssa ottaa.

Näkee sitten paremmin vaikutuksetkin itseensä kun on vain kyseinen kreatiini käytössä.

Cartmanin kanssa samoilla linjoilla... Henkilökohtaisesti voin todeta että V12 toimi erittäin hyvin. Joskus muinoin kun aloitin tavallisen kreatiinimonohydraatin käytön niin siinäkin huomasin selkeästi sarjapainojen ja -kestävyyden nousun mutta V12:lla vaikutus oli vieläkin voimakkaampi.

Kuten Nevahoodin avatarista voi päätellä, yhdyn edelliseen puhujaan täysin.

Onks kellään muulla käytännön kokemuksia kyseisestä tuotteesta? Käytäntöhän ne kertoo miten homma toimii oikeesti. Spekulatiivinen paskanjauhanta ei tuota kun väittelyä (vaikka sekin voi olla ihan hauskaa).

cartman74 sanoi:
Olen käyttänyt V-12 Turboa yhden "kuurin".

Sarjapainot treeneissä sekä oma paino kasvoivat.

Jos tämä on empiirisellä testillä saavutettu aukoton todiste aineen toimivuudesta, niin minulla on toiminut myös Golgate hammastahna, Adidaksen dödö ja lakritsi jäätelö. :D

Ei pahalla, kunhan tässä keksin muuta tekemistä kuin tenttiin lukua. :whip:

Sepsis sanoi:
Jos tämä on empiirisellä testillä saavutettu aukoton todiste aineen toimivuudesta, niin minulla on toiminut myös Golgate hammastahna, Adidaksen dödö ja lakritsi jäätelö. :D

Ei pahalla, kunhan tässä keksin muuta tekemistä kuin tenttiin lukua. :whip:

En mä mitään tieteellistä todistusta sinulle tai kellekään pysty tarjoamaan. Kysyttiin mielipiteitä. Vastasin. Teinkö väärin?

Jos sinä olet epäluuloinen kyseistä tuotetta kohtaan, niin etkö hyväksy muita kuin negatiivisia/epäileviä kommentteja kyseisestä tuotteesta?

Voin lisätä tähän vielä, että olen käyttänyt myös SANin CM2 kreatiinia. Ja tulos myös sillä oli se, että oma painoni sekä sarjapainot kasvoivat käytön aikana.

Testien aikana minulla itsellä kyllä oli käytössä Pepsodentin hammastahna ja Rexonan dödö muttei jäätelöä. Joten ehkä vielä paremman tuloksen saamiseksi otan ensi kerralla myös jäätelön kuuriini mukaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom