Voimamiesten Suomen Cup finaali käydään Leppävirralla 7.7.2012. Aloitan tiedottamisen kilpailijalistalla. Samaan aikaan on Kiinassa isot voimamieskilpailut. Sellainen tieto minulla on, että Antti Mourujärvi olisi Kiinassa kilpailijana ja Jarno Kirselä olisi testerinä. Tästä syystä heidän nimiä ei ole listalla. Laitilan kisasta kaksi sai paikan. Useampikin olisi saanut, mutta muut kilpailijat olivat joko ulkomaalaisia tai olivat saaneet paikan aiemmista kipailuista. Puuttuvat kilpalijat on otettu Porin kilpailusta ja SVM kisasta. Alla on kilpailijalista.
Juha-Matti Järvi
Mario Sild
Ahti Täheväli
Toni Koivisto
Marko Valo
Jarno Jokinen
Mika Jaakola
Jonne Illikainen
Niko Vesterinen
Patrik Wretdal
Kari Pulkkanen
Janne Aimasmäki
Mikäli joku kilpailija tietää ettei pääse paikalle, pyydän peruuttamaan osanoton, jotta voidaan valita tilalle korvaava kilpailija. Peruutuksen voi tehdä osoitteeseen mtk77(at)pakkotoisto.com
Pahoittelen jo etukäteen, että tämä tiedottaminen on jäänyt näin lähelle itse kisaa.
Juha-Matti Järvi
Mario Sild
Ahti Täheväli
Toni Koivisto
Marko Valo
Jarno Jokinen
Mika Jaakola
Jonne Illikainen
Niko Vesterinen
Patrik Wretdal
Kari Pulkkanen
Janne Aimasmäki
Mikäli joku kilpailija tietää ettei pääse paikalle, pyydän peruuttamaan osanoton, jotta voidaan valita tilalle korvaava kilpailija. Peruutuksen voi tehdä osoitteeseen mtk77(at)pakkotoisto.com
Pahoittelen jo etukäteen, että tämä tiedottaminen on jäänyt näin lähelle itse kisaa.