Voimailijoille/kehonrakentajille (uusittu) gallup!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tutkija
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielenkiintoisia nuo sukupuolierot kahdessa viimeisessä kysymyksessä:D

edit: siis tuloksissa

Ihan vitun hienosti hoidettu homma:thumbs: Kannattaa ehdottaa, että Tilastokeskus julkaisis tämän gallupin:jahas:

Ja ei homma on hyvin hanskassa.Olen saanut 10x vastauksia enemmän kuin olen odottanut joten tästä pitäisi saada todella luotettava gallup.Varsinkin kun gallup on toteutettu niin että vasta itse vastattuaan näkee tulokset.Tulokset ovat hyvin mielenkiintoisia...Muuttaa ainakin minun käsitystäni voimailusta.

Voin vetää tänne tai sivuilleni sitten yhteenvedon.Ilmoitan siitä erikseen.Lopetan kyselyn tänään yöllä!

Mikä tämän kyselyn tarkoitus on vai ihan omaksi huviksi sen teit?

mxm sanoi:
Mikä tämän kyselyn tarkoitus on vai ihan omaksi huviksi sen teit?
http://www.freewebs.com/tutkielma/index.htm sanoi:
Ja sitten kysyttiin mihin tämä liittyy?Teen koulussa tutkimusta ja teen galluppeja sen takia.Eli auttakaa...osallistumalla galluppiin! :)
Lisäys:ei tämä ole sitten elämä ja kuolema!kyseessä on koulussa tehtävä tutkimus.Ajatuksena vertailla eri lajien harrastajien antamia vastauksia keskenään ja katsoa voisiko jokin asia vaikuttaa esim.jonkin lajin valintaan (no ehkä huono esimerkki) tai luoko laji harrastajalleen jotain tottumuksia jne. Muutama kysymys on vain minua itseäni kiinnostava...
Etusivullahan se lukee

Tulokset!

OK! NYT SIELLÄ ON JONKINLAINEN YHTEENVETO ETUSIVULLA! Kun kysymyksiä lisättiin myöhemmin on vastaus marginaali 20-300 per kysymys.Mutta itse sain massiiviset vastaukset juuri näihin ydin kysymyksiin mihin niitä tarvitsin.

Ei voimailijat olekkaan niin pullistelevaa porukkaa kuin uskoin!?Vähän ehkä itserakkaita :rolleyes: lisäravinteet menee kun kuumille kiville jne tästä voi keskustella rauhassa.Oma isompi tutkimus on vasta alussaan...

kiitos kaikille vastanneille :worship:

Metodi jolla gallup on tehty tähtää mahdollisimman puolueettomaan menetelmään ja siihen ettei ennen vastaamista saisi mahdollisia vaikutteita esim muilta vastanneilta.

Typerää kyllä mielestäni rinnastaa peilikuvan katselu itserakkauteen. Mistäs sitä bodari vois kehitystä tutkastella muuta kuin peilistä? Tai reenata esim posettelua. Peilihän lasketaan lähes harrastusvälineeksi ;)

Tämäkin käsiteltiin jo...Katselee "silleen itserakkaasti".Ei nyt tarvitse jokaisesta pikkuisesta jutusta :whip: kun kyseessä on suht nopeasti tehty laajamittainen gallup.

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

:offtopic:

Guestbookissa joku saku heittäny asiallista kommenttia, mitä sitten sanookaan, mutta tuo kuva varmaan kuvastaa tuota mielipidettä...

Name: Dietrich
Email:
Date: Sun Jan 8 05:53:44 GMT-12:00 2006
Faidra, haben Sie einen sehr netten Esel! Ich sah, daß Ihre Abbildungen bei Jk Kuntofitness zu stationieren und ich weg von 4mal stieß. Ein was für netter Lernabschnitt! Ich mag wirklich meinen Esel anregen. Wurden Sie mögen ihn tun? http://img369.imageshack.us/img369/407/hot4oi.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom