Voimailijoiden ravitsemustietämys ja lisäravinteiden käyttö

Tervehdys.

Oletko

• noin 18-35-vuotias mies tai nainen
• kovaa ja tavoitteellisesti kuntosalilla treenaava

Haluaisitko osallistua gradututkimukseeni? Olen ravitsemustieteen opiskelija. Selvitän gradussani aktiivisten kuntosalillakävijöiden ja voimailijoiden tietämystä ravitsemuksesta sekä lisäravinteiden käyttöä. Tutkimus toteutetaan kyselynä. Käsittelen kaikki tutkimuksessa saadut tiedot ehdottoman luottamuksellisesti ja nimettömästi. Kysely voidaan tehdä haluamallasi tavalla, esimerkiksi

• sähköpostitse
• asunnollani Helsingin keskustassa Punavuoressa
• sinun asunnollasi
• kuntosalilla

Kyselyn täyttämiseen menee aikaa noin 15-20 minuuttia. Muita osioita tutkimuksessa ei ole.

Jos kiinnostuit, annan mielelläni lisää tietoa.

Terkuin,
Petteri Lindblad
050 5260752
jlindbla@student.uef.fi
Facebook https://www.facebook.com/petteri.lindblad

PS. OLEN SAANUT MIKE SIRÈNILTÄ LUVAN TÄMÄN ILMOITUKSEN LAITTAMISEEN PAKKOTOISTO.COMIN SIVUILLE.

Jos et odota, että haastateltava on harrastanut jo yli 10v ja on semmoinen 753 kiloinen mänty, vaan ihan normaalia ihmistä niin voisin jopa auttaa sinua.

Moikka kaikille,

Koehenkilöiden värväys on lähtenyt mukavasti käyntiin ja vastauksia on tullut hyvin. Siitä suuri kiitos teille, tämän foorumin lukijat, jotka olette aktiivisesti lähteneet mukaan.

Juuri nyt koehenkilöiden hankinnassa on menossa viimeinen rutistus:). Joten jos olet kiinnostunut osallistumaan gradututkimukseeni, ole yhteyksissä allekirjoittaneeseen!

PS. Tutkimuksen ainoan osion eli kyselylomakkeen täyttää kätevästi netissä. Saamieni kommenttien perusteella lomakkeen täyttämisessä menee aikaa noin 15-20 minuuttia. Täyttäminen onnistuu myös esimerkiksi älypuhelimella.

Terkuin,
Petteri Lindblad
050 5260752
jlindbla@student.uef.fi
Facebook https://www.facebook.com/petteri.lindblad

Ihan mielenkiinnosta, minkä takia et tee nettiin kyselyä? Paljon vaivattomampaa ja ei tarvitse tavata tuntematonta possea...

Marinaadi,

Päädyinkin muuten tekemään lomakkeen nettiin. Kiitos vinkistä! Näin kysely todellakin on kaikista kätevin toteuttaa sekä vastaajalle että graduntekijälle itselleen.

Jos tätä sattuu lukemaan henkilö, joka ei vielä ole osallistunut kyselyyn mutta olisi kiinnostunut, kannattaa ottaa yhteyttä allekirjoittaneeseen. Vielä mahtuu muutama mukaan! Kyselyn voi tosiaan täyttää kätevästi netissä esimerkiksi älypuhelimalla. En voi suoraan laittaa linkkiä tänne mutta jos olet kiinnostunut, laita minulle vaikka sähköpostia osoitteeseen jlindbla@student.uef.fi

Terkuin,
Petteri Lindblad

Moikka,

Suuri kiitos kaikille tutkimukseen osallistuneille. Porukkaa tuli innokkaasti mukaan tutkimukseen. Tavoitemääräni tutkimushenkilöiden suhteen ylittyi reippaasti ja tästä syystä jouduin laittamaan tutkimukseen vievän linkin kiinni. En valitettavasti pystynyt kaikkia halukkaita ottamaan tutkimukseen mukaan. Lämmin kiitos myös Pakkotoiston Mike Sirènille, joka antoi minulle luvan laittaa ilmoituksen tutkimuksestani tänne keskustelupalstalle.

Jos näette minut salilla tai missä vaan ja tunnistatte minut, tulkaa ihmeessä moikkaamaan ja vaihtamaan pari sanaa. Voin samalla kiittää sinua henkilökohtaisesti. Itse tekisin mielelläni saman teille jokaiselle, mutta koska minulla ei ole muutamaa poikkeusta lukuunottamatta harmainta aavistustakaan siitä, miltä te näytätte, en pysty tekemään sitä. Hyvää meininkiä elämäänne ja tiukkoja treenejä!

Ystävällisin terveisin,
Petteri Lindblad :)

Ei kun sitten vaan koostamaan tuloksia. Kun se gradu sitten aikanaan hyväksytään, niin älä epäröi laittaa sitä tänne esille.

Back
Ylös Bottom