Voimaa ojentajiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bladni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
bladni sanoi:
j.uhis: pitää ens kerralla tehdä tollain 90 asteen kulmaan kädet -tyylillä..
eiköhän se liikerata pysy puhtaana niin ei tarvi laittaa mitään alustaa jaloille,
jos sielä on tukeva alusta niin siitä tulee varmaan vähän väkisinkin ponkastua jaloilla vauhtia siinä ei kehity muutakun pohkeet.
Ei tule ponkaistua jos et päkiöillä ponnista, pysäytät vain liikkeen vaikka kantapäillä. Se vakauttaa mahdollisesti syntyvän heiluriliikkeen tai etunojan. Eikä pienen pieni ponnistus itse asiassa haittaa yhtään, saatpa hiukan isommilla tehtyä räjähtävyyttä ojentajiin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei taida enää tässä vaiheessa kannattaa hirveästi lisäillä ylimääräisiä ojennuksia tai muuta kuten jto jo tuossa aiemmin sanoikin.
Kannattaa varmaan kisaan asti toimia yhden selkeän suunnitelman mukaan, esim. jos olet ottanut mallin tuosta jto:n laittamasta ohjelmasta. Itse halusin vain tuoda siihen dippiin oman näkökulman tekotapaan, koska se on hieman riski liike olkapäille, mutta ah niin tehokas ettei viitsisi poiskaan jättää.
Kun se on sulle uusi liike ja kisaan näin vähän aikaa niin olehan varovainen ettei jämähdä ojentajat jumppaseen.

mun mielestä dippi on kans pirun hyvä liike, mutta kuten j.uhis sano, jos olkapää laskee kovin paljon alemmas kuin kyynärpää, alkaa rasitus niveleen olla melko kova. tiedän kyl typpejä, jotka tekee kohtuullisen älyttömillä romuilla erittäin syviä dippejä, mutta aika yksilöllistä tollanen nivelten kestävyys kyllä on.

kisoja tulee kyllä lisää. älä pilaa näitä treenaamalla ittes ylikuntoon tässä vaiheessa.

Zone-sarja -42%
Joo.. Alottelin sen dipin ja teen 2-3 semmosta kutosen sarjaa enkä laske olkapäitä alemmas kun kyynärpäät. En tiiä mistä johtuu mut dippien jälkeen raw-penkkikin on kulkenut tosi hyvin ja 2 sarja enkkaakin tullu tehtyä..
jto jos oot nostellu paidalla niin tiedätkö että auttaako se raw-nostoon, kun olin nostanu paidalla isompia painoja niin penkin sarjapainot tuntu tosi kevyiltä?:)

paitanostothan treenaa ja rasittaa erityisesti ojentajia. miksei ne siis auttaisi raw-nostoakin. hieman sama, jos tekisit lankkuja.

Suositut

Back
Ylös Bottom