No niin, minut tuomittiin jo uuden otsikon aloittamisesta tuolla treenipuolella, mutta silti haluan kysyä teiltä naisilta.
Eli millä painoilla rupee menemään jo rumaksi, eli lihakset eivät ole enää "naiselliset" vaan rupeaa jo muistuttamaan toista sukupuolta. Tykkään treenata ja voimaa hakea, mutta tänään näin salilla sellaisen naisen jonka kaltaiseksi en halua, eli ei ollut kaunis minun silmääni.
Rupesin vain miettimään että ei kai tuo ole suuntani ja millä painoilla sitä sitten on vaaraa liika "isoudesta"?
Olin nyt pari kuukautta kesällä tauolla ja kuukausi sitten aloitin seuraavalla sali-ohjaajan tekemällä ohjelmalla.(piti olla voimapainotteinen)
Olen itse 17v.
171cm/70kg ja 95-70-96
Että tiedä sitten kuinka kutistuisi jos kaiken mömmön kuorisi pois,mutta eli sanokaa te viisaammat onko näillä painoilla/sarjoilla pelkoa liiasta massasta ja jos on niin miten muokkaisn tämän enemmän voiman hakuun?
Ohjelman tekijän ammattitaidosta en tiedä.
MA&TO sarjat 12-10-8
loitontaja 50kg
lähentäjä 50kg
etureisi 30kg
takareisi(1 jalka) 25kg
pakarakone(1 jalka) 50kg
prässi 100kg
selkäpenkki +10kg kiekko
hyvää huom. 30kg
ylätalja 30kg
alasoutu 30kg
scott-penkki tanko+8kg
hauis seisten 8.5kg(1käsi)
vatsat 3 eri liikettä 9X20
TI&PE sarjat 12-10-8
pohkeet istuen 30kg+laite
beck deck 10kg(tota joo....)
penkki 40kg
viparit sivulle 5kg
pystysoutu 20kg
ojentaja ylätaljassa 30kg
kick back 5kg
vatsat
Sitten onko pakko ruveta ravintotietoutta opiskelemaan vai keneltä voisi kysäistä okeanlaisen ruokavalion laatimista?
Perustietous jää siihen että protskuja ja rasvoja täytyy olla ja jos jostain täytyy karsia niin ne on hiilarit.
Niin, kysyn nyt täällä palstalla koska jostain syystä minua ei usein oteta kovin vakavasti ikäni puolesta joten toivoisin teiltä rehellisiä vastauksia...kiitos vastanneille
Eli millä painoilla rupee menemään jo rumaksi, eli lihakset eivät ole enää "naiselliset" vaan rupeaa jo muistuttamaan toista sukupuolta. Tykkään treenata ja voimaa hakea, mutta tänään näin salilla sellaisen naisen jonka kaltaiseksi en halua, eli ei ollut kaunis minun silmääni.
Rupesin vain miettimään että ei kai tuo ole suuntani ja millä painoilla sitä sitten on vaaraa liika "isoudesta"?
Olin nyt pari kuukautta kesällä tauolla ja kuukausi sitten aloitin seuraavalla sali-ohjaajan tekemällä ohjelmalla.(piti olla voimapainotteinen)
Olen itse 17v.
171cm/70kg ja 95-70-96
Että tiedä sitten kuinka kutistuisi jos kaiken mömmön kuorisi pois,mutta eli sanokaa te viisaammat onko näillä painoilla/sarjoilla pelkoa liiasta massasta ja jos on niin miten muokkaisn tämän enemmän voiman hakuun?
Ohjelman tekijän ammattitaidosta en tiedä.
MA&TO sarjat 12-10-8
loitontaja 50kg
lähentäjä 50kg
etureisi 30kg
takareisi(1 jalka) 25kg
pakarakone(1 jalka) 50kg
prässi 100kg
selkäpenkki +10kg kiekko
hyvää huom. 30kg
ylätalja 30kg
alasoutu 30kg
scott-penkki tanko+8kg
hauis seisten 8.5kg(1käsi)
vatsat 3 eri liikettä 9X20
TI&PE sarjat 12-10-8
pohkeet istuen 30kg+laite
beck deck 10kg(tota joo....)
penkki 40kg
viparit sivulle 5kg
pystysoutu 20kg
ojentaja ylätaljassa 30kg
kick back 5kg
vatsat
Sitten onko pakko ruveta ravintotietoutta opiskelemaan vai keneltä voisi kysäistä okeanlaisen ruokavalion laatimista?
Perustietous jää siihen että protskuja ja rasvoja täytyy olla ja jos jostain täytyy karsia niin ne on hiilarit.
Niin, kysyn nyt täällä palstalla koska jostain syystä minua ei usein oteta kovin vakavasti ikäni puolesta joten toivoisin teiltä rehellisiä vastauksia...kiitos vastanneille