Voiko suonikohjun koko muuttua eestaas?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Hippa

Okkapukku.
VIP
Mulla on sormessa kämmenen puolella tosi ikävä patti, jota lääkäri sanoi suonikohjuksi.

Tää on ollut mulla jo useita vuosia, oli aluks tosi turvonnut ja kipeä ja sitten oli pari vuotta ihan pieni ja nätisti ja nyt taas on kasvanut ja tosi kipeä ja haittaa treenejäkin kaiken lisäksi.

Mä vaan mietin, että oisko sittenkään suonikohju? Kun ei ne varmaan ihan yleisiä ole sormessa..

Ja miten sen sais pois? Se on kipeä ja haittaa elämää.

Sivustapäin kun katsoo siinä on selvästi möykky.

Tuo on siis kipeä (erityisesti salitreenin yhteydessä) ja joskus se on pienempi ja joskus isompi.

Re: hmmm

Originally posted by Dragon
Olen edelleen aika ymmällä. :confused:

Onko suonikohju kova? Sehän on laskimolaajentuma ja luulis sen olevan aika pehmeä.

Oletko varma, ettei se kovettuma ole syylä?

Kyllä minä syylän tunnistan :)

Suonikohjut ei ole kovia.

Enkä ole koskaan sanonut tuon olevan kova. Se on pehmeä, kipeä möykky ja näyttää vähän mustelmalta. Se ei ole mustelma, koska se on ollut mulla jo useamman vuoden. Välillä se oli pitemmän aikaa suht vaivaton.

Juu ei tietoa

Jos se on aivokasvain, joka etsii epätoivoisesti aivoja? :D

Vitsi piristää päivää... käy jollain toisella lääkärillä. Kyllähän sille jotain voidaan tehdä, jos se häiritsee elämää. :)

Eikös noita kohjuja pystytä leikkaamaan? ja jos tuo on todella sellainen niin luulisin ettei ole mikään iso toimenpide..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom