Voiko kynis olla kehis fani?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tarkemo
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli mieleen että kun kehonrakennuskin on urheilulaji muiden joukossa.
Niin tuntuu siltä että kehonrakennus fanit ovat kuitenkin kaikki enemmän tai vähemmän könttejä itsekin.

Voisiko Pakkiksen raadin mielestä tavallinen matti meikäläinen (=kynis,heh) olla kehis fani ilman että se olisi omalaatuista?
Meinaan että itse tuntuisi (ehkä) vähän oudolta jos joku kaveri joka ei ole ikinä nostellut, omaisi tiedot vanhoista Mr. Olympia voittajista, Suomalaisista sankareista kuten Räty, Leino ja kävisi kehonrakennus kisoissa innokkaasti ja muutenkin seuraisi mitä alalla tapahtuu.

Mutta.
Mikä siinä sitten olisi niin outoa?
Meinaan että tälläkin palstalla on varmaan kavereita jotka eivät ole ikinä seurassa jalkapalloa potkineet, mutta tietävät silti kaikenmaailman Lazion ja Wolverhamptonin pelaajat vuodesta 1979 lähtien.
Varmaan jääkiekko puolelta löytyy samanlaisia esimerkkejä jannuista jotka eivät ole entisiä tai nykyisiä pelaajia, mutta silti omaavat vahvat tiedot lätkästä ja seuraavat sitä NHL:ää myöten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No miksei voisi. On varmasti kuitenkin aika harvinaista. Itseäni ei henkilökohtaisesti kiinnosta paljoakaan, mitä lavoilla tapahtuu eikä mulla ole ketään esikuvaa tai idolia bodauksen maailmasta. Arska on Arska tietenkin, mutta varmasti osaksi hänen muidenkin saavutusten vuoksi. Ronnien kaltaiset lihasvuoret saavat hiljaiseksi, mutta enemmän jotenkin pidän fitness- tyyppisestä rakenteesta miehillä.

Bodaus on rakas harrastus allekirjoittaneella, mutta kilpaurheiluna se ei pahemmin nappaa.

tarkemo sanoi:
Tuli mieleen että kun kehonrakennuskin on urheilulaji muiden joukossa....
Voisiko Pakkiksen raadin mielestä tavallinen matti meikäläinen (=kynis,heh) olla kehis fani ilman että se olisi omalaatuista? ...

Ei missään nimessä voi olla kehonrakennusfani ellei itse käy salilla ja ole iso kun mikä, eihän kukaan voi olla F1 fani ellei itse aja formulaa tai lätkäfani jos ei kerran itse pelaa lätkää :rolleyes:

Ai niin, ettei nyt kenellekkään jää epäselväksi, niin totta hitossa voi kuka tahansa olla kehonrakennusfani!

tarkemo sanoi:
Voisiko Pakkiksen raadin mielestä tavallinen matti meikäläinen (=kynis,heh) olla kehis fani ilman että se olisi omalaatuista?

Olisihan se vähän omalaatuista, vähän kuin jos kaveri joka ei itse kalastaisi tietäisi vetouistelun sm-kisojen mitalikolmikot ja fanittaisi heitä.

Kilkkinen oivalsi jutun juonen.
Kehis on marginaalilaji. Sitä ei toitoteta tulosruudussa joka ainoa kerta (kuten formulaa ja jäkistä ja futista).
Mun mielestä kehonrakennusta voi hyvinki verrata vetouisteluun, koska sekin on mediassa näkymätön laji.
Ts. Pidän erikoisena tappauksena, jos joku kynäniska fanittaa jotain kehonrakennus huippuja. En toki kiellä, mutta minusta se olisi varsin outoa.

Tottakai voi olla. Mun mielestä joku voi olla kehonrakentajakin, vaikka olisi pieni. Kehonrakennus on mun mielestä ennenkaikkea elämäntapa. Kaikista vaan ei voi tulla isoja.

Jos treenaa salilla, tarkoituksena lisätä lihasmassaa, seuraa kisatapahtumia, tarkkailee ruokavaliota, lukee alan lehtiä ja vaikka pakkista, on henkilö kehonrakentaja, huolimatta siitä painaako 50 vai 150kg. :rock:

Voit olla, tuskin säkään lätkää kauheen hyvin pelaa ja silti sitä seuraat.

Quadzilla sanoi:
Tottakai voi olla. Mun mielestä joku voi olla kehonrakentajakin, vaikka olisi pieni. Kehonrakennus on mun mielestä ennenkaikkea elämäntapa. Kaikista vaan ei voi tulla isoja.

Jos treenaa salilla, tarkoituksena lisätä lihasmassaa, seuraa kisatapahtumia, tarkkailee ruokavaliota, lukee alan lehtiä ja vaikka pakkista, on henkilö kehonrakentaja, huolimatta siitä painaako 50 vai 150kg. :rock:

Kiitos näistä kauniista sanoista! Tänään oli taasen niitä päiviä, kun salilla mietti miten helv***ssä voin olla näin lahjaton. Joten viestisi oli oikein mannaa silmilleni :)

JohnnyB sanoi:
Ei missään nimessä voi olla kehonrakennusfani ellei itse käy salilla ja ole iso kun mikä, eihän kukaan voi olla F1 fani ellei itse aja formulaa tai lätkäfani jos ei kerran itse pelaa lätkää :rolleyes:

Johnny, HÄ? Mitä sä ny tarkotat? Ziiiiiiz ai mix ei voi olla niinqu? häh?

P.S. :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom