Voddler.com

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Näköjään riittää, että on jonkinlainen asiakkuussuhde Elisaan. Itsellä aivan basic minuuttivelotteinen matkapuhelinliittymä Elisalta, ei muita palveluita kys. puljulta, ja näin ollen näköjään Elisa antaa käyttää tuota laitosta; tai ainakin antoi näin aluksi jo tunnarit kun koitin.

Viimeksi muokattu:
No mulla ainakin ilmoittaa, ettei toimi tässä maassa ja samalla tarjotaan Elisan anustappipakettia.
Kuulostaapa tosi "yksinkertaiselta" toi Elisan Voddler systeemi.

http://www.elisa.fi/voddler/aloita.html

Eli tarviiko sun peräti luoda uudet tunnukset siten että kirjautuu ensin Oma Elisaan, ja sitten voi luoda ilman inviteä tilin Voddleriin (tunnistaa Elisan kirjautumisen)... en ihan käsitä mitä Elisa tuossa tarjoaa, tarjoaako ne siis noita Voddlerin maksullisia elokuvia ilmaiseksi tms... pakko olla, muuten tuo on surkein "etu" ikinä.

tarjoaako ne siis noita Voddlerin maksullisia elokuvia ilmaiseksi tms... pakko olla, muuten tuo on surkein "etu" ikinä.
Tuo taitaa olla vaan surkea "etu". Eli tänä päivänä Suomessa voi Voddleria käyttää vain Elisan asiakkaat, näin olen käsittäny. Ihan samalla tavalla nuo leffat taitaa sitten maksaa Voddleria käytettäessä. Soneran KotiTV asiakkaat saa Spotify Premium-asiakkuuden kaupan päälle, Elisan asiakkaat saa Voddler-tunnarit. Melkoisia "etuja" siis.

Just, aika naurettavaa. Mulla toimii kyllä Voddler, Soneran asiakkaana. Eli olen saanut kutsun ja sitä kautta rekisteröin. Ehkä ei enää onnistu?

Jos asia noin on, niin se on kyllä mun mielestä jo melkein laittoman kuulosta. Siis, kun ottaa huomioon että se toimi ennen kaikille... ei se tietenkään laitonta ole, mikä vaan palvelu voi muuttua "yksityiseksi". Spotify jos tekisi saman olisi kyllä mielenosoituksen paikka, onneksi ei näin ja kuka vaan voi tuon palvelun hankkia edelleen. Sonera jopa jakaa kelle vain noita kutsuja, riippumatta mikä netti, eikä tarvitse kuin rekisteröityä Soneran kauppaan netissä.

Itselläni on welhon netti,eli toimiiko mulla(kun saan joskus 2kk päästä inviten mailiin)voddler samalla tavalla kuin spotify?maksuttomasti?

Itselläni on welhon netti,eli toimiiko mulla(kun saan joskus 2kk päästä inviten mailiin)voddler samalla tavalla kuin spotify?maksuttomasti?
Mulla on Welho, eikä ole paljon ilmaista Voddleria näkynyt, ei näy ollenkaan.

edit - jaa, nyt taas toimii ihan normaalisti, WTF?

Olishan se tietysti pitänyt arvata (lukea jostain pikkupräntistä) että clientti pykää omasta koneesta Voddler-serverin kun vaan erehtyy sen asentamaan. Voddler yhdistettynä taloyhtiön paskaan reitittimeen, joka menee kyykkyyn heti kun yhteyksiä alkaa olla satoja samanaikaisesti, johti netin täydelliseen jumiutumiseen. Voddlernet servicen sammuttaminen taas normalisoi tilanteen. Tuota ei voi edes säätää mistään (ilman erillistä softaa) että paljonko tuo syö kaistaa :curs:.

jihaa sain vihdoin inviten voddle:riin,tuohon elokuvien spotifyyn.....bullshit:suurimmasta osasta leffoista joutuu maksamaan ja tuo voddlerin ohjelma on ihan pirun raskas.Pisteeksi iin päälle ei onnistunut kertaakaan lataamaan yhtään leffaa. :jahas:

Suositut

Back
Ylös Bottom