Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa mun auto :curs: MITEN 1.3 litran koneella varustettu paskakasa VOI kuluttaa melkee 10L/km matka-ajossa. prkl :wall:

Proteos sanoi:
Vituttaa kun muijien huumorintaju on välillä valitettavan rajallinen.

Vaikka itse nainen olenkin, niin yhdyn tähän täysin! Sen takia miesten kanssa vietetty aika on usein paljon antoisampaa;) Noh, kerro ny vähän enemmän: mistä sillä mimmillä sujahti hernettä nenään?

Hynkkä sanoi:
Äiti on joutunut tänään oyks:iin ja epäillään aivoinfarktia. :( Se sai jo muutama vuosi sitten ensimmäisen kerran, mutta silloin ainakin selvittiin säikähdyksellä.

Tän viestin vois melkein laittaa tuonne iloiset asiat threadiin. Elikkä kaikki on nyt kunnossa ja oikeastaan "väärä" hälytys oli kyseessä. :) Tuli sitten samalla pidettyä tässä talviloma, kun kuitenkin lähdin silloin tiistaina tänne pohjoiseen. :)

Tove sanoi:
Mua taas vituttaa kun äijät on ihan kauhuissaan jos jollain muijalla on huumorintaju.

mite voi olla, muija jolla on huumorintaju (=mm. ei ota läpästä herenitä nenukkiin) on kyl ainaki mun unelma

Tänään jonkinlaista komediaa aiheutti ilmeisesti joku yläasteen luokka jonka ilmeisesti liikunnan opettaja oli salille tuonut.. Kyllä oli pojilla hihatonta paitaa, liian isoja painoja ja silmät kiinni luokan tytöissä. Tytöt kihitti keskenään, pojat väänsi paljon penkkiä, parhaat jutteli tyttöjen kanssa, samalla kun tekivät liikettä..

Sankaripojat veti maasta sataa kiloa, mikä heille näytti ihan liian isolta painolta...ja lähtivätkin kyllä hieman vaikeasti liikkuen ja alaselkää pidellen kohti uusia seikkailuja (ja lähemmäs luokan tyttöjä)..

En tiedä muista (taicaviitta oli kans todistamassa tilannetta), mutta minun päivää piristivät.. :D

edit: Tarkennetaan nyt sen verran että kyllä siellä osa yritti jopa tehdä jotain, mutta suurimmaksi osaksi oli kyllä semmonen "metsot soitimella" meininki havaittavissa.. e2: niin ja tietysti aina ennen ja jälkeen penkkisarjan piti poikien vilkasta, että kattoohan tytsyt mitä tehdään.. :D

Ei mikään ihme, niin se aina meidänkin liikuntatunneilla oli. Kun sitä muistelee niin on naurussa pitelemistä. 60% poppoosta oli penkin ympärillä ja loput scotin ympärillä. Oli ne hienoja aikoja. Vittu kun silloin olisi osannut tehdä hommat kunnolla, kun olisi roinafoorumille löytänyt...

Edit. Itse tein sitten koko kropan läpi eli sekä scottia että penaa :D

Vitutti niin ankarasti nähdä salilla täydellinen blondi:haart: semmoisen kammottavan nälkäkurjen seurassa:urjo: :curs: :wall:

TJJ sanoi:
.. Tarkennetaan nyt sen verran että kyllä siellä osa yritti jopa tehdä jotain, mutta suurimmaksi osaksi oli kyllä semmonen "metsot soitimella" meininki havaittavissa.. e2: niin ja tietysti aina ennen ja jälkeen penkkisarjan piti poikien vilkasta, että kattoohan tytsyt mitä tehdään.. :D

Minusta se on niin jotenkin suloista ja haikeeta kattella niitä teinejä. Sitä ollaan niin aikuista ja isoa ja jännittää niin pirusti...:rolleyes:
Ihmettelin, että 13-vuotias kummipoikani ilkesi lähteä vielä kanssani kylille ja pizzalle joulun alla. Pisti päällensä nahkatakin, Iron Maiden - texti selässä, niittirannekkeet ja kaiken maailman ketjut vyölle. Oltiin yhtämieltä, että Audioslave on hyvä, mutta kummipoika valitsi Iron Maiden/Metallica-dvd-boksin joululahjaksi...
Ollaan me vanhat ja kyynikot hiljaa ja hymyillään vain sisäänpäin teinihöpinöille;)

No vähän kyllä kyrpii...Eniten vituttaa se että tiedän et koko vitun viikonloppu menee kaikenlaisii koulujuttujen tekemiseen...tunti sit lähin luistelee mut jää oli ihan täynnä ihmsiii nii ei siitäkään tullu mitään...baariinkaan en jaksa lähtee ja kannettavaan laitoin pitemmän piuhan et voin maata sängys ja seilaa netis :jahas:

Tänään aiheutin itse komediaa, ainakin välillisesti.

Tein yhdenkäden-vipareita, sarjan jälkeen menin ottamaan huikkaa juomapullostani, joka on _luonnollisesti_ vanha veripullo, eli kyljessä lukee isolla punasella tekstillä: NAUDAN VERTA.
Olin tekemässä toista sarjaa y.k.-vipareita, kun huomasin sivusilmällä kuin pari 16-17v poikaa tuijottaa ensin mun juomapulloa ja sen jälkeen mua silmät ja turvat levällään (ilmeisesti seuranneet kuinka join "verta" sarjan päälle) -> sitten tämä kaksikko suoritti (myös leffoista tuttun) poistumisen: 180 asteen täyskäännös ja pikakävelyä pois samalla supisten keskenään.

Tuli vähän :david: -olo, mutta helvette, että jäi kestohymy päälle. :D

AM, etkai vaan kertonu, että sulla on se labra siellä kellarissa missä aina vaihdetaan jonkin sonnin ja sun veret keskenään jolloin sulle tulee härän voimat? Ethän...

(Idea Itse valtiasta.)

Ihan jees, tänään on liksapäivä... paitsi että liksa loistaa poissaolollaan. Nyt juhlitaan! :jahas:

edit: O-ou, mulla on aika terroristinen määrä posteja. :salaliittoteoria:

Muutan pois Suomesta ja haen jotain Bulgarian kansalaisuutta, hävettää taas kerran Suomen puolesta nuo euroviisuehdokkaat. :itku:

mv- sanoi:
Muutan pois Suomesta ja haen jotain Bulgarian kansalaisuutta, hävettää taas kerran Suomen puolesta nuo euroviisuehdokkaat. :itku:
Jep. Toivottavasti ei ehditä saada paljon kansainvälistä julkisuutta.

Hammasta särkee !

Särkee kunnolla!

Buranat naamaan ja salille !!!!

Persaukiset nimittäin menevät kiltisti
vasta aamulla kunnalliseen hammashoitoon.

V-I-t-u-t-t-a-a !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dippi sanoi:
Jep. Toivottavasti ei ehditä saada paljon kansainvälistä julkisuutta.

Eiköhän sitä joku keksi nostaa Suomen voittajaa maailmankartalle kaikin keinoin. :david:

Edittiä: Vituttaa flunssa ettei ot:ksi mene.

Back
Ylös Bottom