Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

kuitula sanoi:
Aika monessa paikassa treenipyyhe nykyään pakollinen ja ihan hyvä niin.

mutta jos salilla sanotaan että "sä haiset hielle, voisitko pestä itsesi ja laittaa vaatteesi pesuun" ?? ni eiks toi mee jo vähän yli.. ( Turun SATS ) :eek:

Originally Posted by reenailija
Mä veikkan, että sulla on aineenvaihdunta jumissa liian niukkien kaloreiden takia. Keho pyrkii pitämään kiinni energiavarastoista. Kannattaa syödä jonkun aikaa ihan normaalisti tai jopa bulkata hieman lihasmassaa, vaikka muutaman viikon ja sitten taas jatkaa dieettiä ihan uudella meiningillä. Äläkä lisää dieettiin kaikkia elementtejä kerralla; vähennä ensin kaloreita, lisää sitten aerobista, sitten taas vähennät hiukan kaloreita, jne, eli ei samantien täydellä teholla.

joo, ihan oikeessa oot, aineenvaihdunta ei toimi, ei oo toiminu vuosiin kilpirauhasen vajaatoiminnan takia. Lääkitys on ollut melkeen 3 vuotta ja kaikki ookoo, mutta soluaineenvaihdunta on kuulemma edelleen liian hidas, siksi noita kalorioitakin noin vähän:lol2: . Oon syöny nyt niin että vaihtelen kalorimääriä joka päivä, että viikon keskiarvo on tuo 1600/pvä... sillä onnistun pudottaan kilon (ehkä) per kk. Lihasmassaa on sen verran että ennen sairastumista pystyin syömään mitä vaan lihomatta.
Naisena mun ongelma on kai se etten uskalla "bulkata", varsinkaan näin ennen kesää :rolleyes: . mutta kai sitä kokeilla vois... kiitos kuitenkin neuvoista :thumbs:

(kauheeta valittamista minulta, mutta täähän olikin vitutusthread :D )

Pelles sanoi:
mutta jos salilla sanotaan että "sä haiset hielle, voisitko pestä itsesi ja laittaa vaatteesi pesuun" ?? ni eiks toi mee jo vähän yli.. ( Turun SATS ) :eek:
Ihan hyvä että huomautetaan jos ei itse ymmärrä. Eihän tuore hiki haise jos releet on puhtaat. Itseäni vituttaa suuresti raadolta haisevat ihmiset.

Hellion sanoi:
Ihan hyvä että huomautetaan jos ei itse ymmärrä. Eihän tuore hiki haise jos releet on puhtaat. Itseäni vituttaa suuresti raadolta haisevat ihmiset.

niin no kuten jo aiemmin tosta sanoin niin saman kaverin kans olen reenannut monia monia kertoja eikä sen pahemmalle ole haissut kun kukaan muukaan.. ehkä me sit ollaan reenattu kovempaa, toisin kun yleensä tällä fitness salilla käyvillä ihmisillä on tapana.. liekö syy sitten siinä?!?!
ylemmältä johdolta tosin pyydeltiin anteeksi ja pahoiteltiin tapahtumaa.. mutta salin vaihtohan siinä oli edessä kaverilla..
ja salia olen vaihtamassa myös minä.. boikotoin tästä lähtien koko SATS ketjua.. :curs:

Tottakai salilla saa ja pitää hikoilla, mutta tuore hiki ei haise. Omalla salilla käy joku hemmo jonka tuoksu ylettyy kuntopyöriltä kyykkypaikalle asti (~15m) niin vahvasti että harjoittelun taso alkaa jo kärsiä hengitysvaikeuksien takia. Ei se kundi salilta lähtiessään normivaatteissa haissut, mutta se ei ilmeisesti jaksa pestä salivaatteita jotka sitten hippasen tuoksahtaa :urjo:

Jos se tulee vielä haisemaan sinne niin menen sanomaan, se haju oli todella irstas...jengi kipitti naureskellen karkuun sitä, pisteet kotiin sille mimmille joka kiukulla polki puoli tuntia kuntopyörää sen hemmon vieressä :worship:

Histus millä tekniikalla oon nähny jo monen jantterin vääntävän mavea tuolla salilla. Selkä on niin puolikaarella, ettei mitään rajaa. Kerran joku meni neuvomaan yhtä näistä (en minä), niin tämä selitti, että näin se ottaa selkään paremmin :) Ottaahan se...nikamiin.

Itse oon aiheuttanu komediaa tiputtelemalla jo kaks kertaa vitosen lätkän kyykkytangoista varpaille. Ei sitä hemmetin lätkää huomaa siinä 20kg:n lätkän edessä. Sit kun vedät sen ison lätkän koomassa siitä tangosta pois, niin se on 100% varmasti ne varpaat minkä päälle se 5kg:n lätkä tipahtaa :curs:

Mä kait aiheutan komediaa kävelemällä sarjojen välissä ajatuksissani salia ympäri hitaasti kuin joku zombie tms. En tiedä...

Muutama päivä sitten salille tuli joku metroseksuaali aevan järkyttävä kynis jumppaamaan. Teki jotain reisiensisentäjälaitetta 50 toiston sarjoja. Salilla oli tuolloin muutama samanhenkinen nuori nainen ja nämä naiset kyselivät tältä söpöliiniltä eri laitteiden käyttötarkoituksia. Siinä sitten ihmettelivät yhdessä jotain pohjelaitetta...

Meikä veti leukoja ristitaljassa olevassa tangossa ja tämä kaunis poika tuli sarjan välissä kysymään naisellisella äänellä, josko voisi tehdä välissä hauiskääntöä taljassa. Mä sain ihan asiallisesti sanottua, että teen vielä yhden sarjan. Siirryin siitä sitten ylätaljalle, niin tämä alkaa tekemään jollain viidellä kilolla piiitkää sarjaa. Oli niin mielenkiintoisen näköistä, että piti vähän vilkuilla sivusilmällä. Sitten tämä kääntää katseen minuunpäin ja päästää "miehekkään" murahduksen, että "onpas rankkaa puuhaa". Ei ollut myötähäpeällä rajaa...

Hilppa sanoi:
Tottakai salilla saa ja pitää hikoilla, mutta tuore hiki ei haise. Omalla salilla käy joku hemmo jonka tuoksu ylettyy kuntopyöriltä kyykkypaikalle asti (~15m) niin vahvasti että harjoittelun taso alkaa jo kärsiä hengitysvaikeuksien takia. Ei se kundi salilta lähtiessään normivaatteissa haissut, mutta se ei ilmeisesti jaksa pestä salivaatteita jotka sitten hippasen tuoksahtaa :urjo:

Jos se tulee vielä haisemaan sinne niin menen sanomaan, se haju oli todella irstas...jengi kipitti naureskellen karkuun sitä, pisteet kotiin sille mimmille joka kiukulla polki puoli tuntia kuntopyörää sen hemmon vieressä :worship:

Se on kyllä kumma homma kun osa ei tajua niitä salivaatteita pestä, luulis jo itseäänkin häiritsevän tuollainen järkyttävä hien haju.

Jokunen aika sitten todistin juuri edellä kuvatunlaista tapahtumaa, jossa kaksi kaverusta pilasivat salin ilmaa aivan s...nan kitkerällä hien hajulla :curs: . En tosin tiedä haisivatko molempien reenivaatteet vai vain toisen mutta pisteet menevät kuitenkin sille rohkealle reenaajalle joka kävi kertomassa pojille, että kannattaa pestä ne salivaatteet ainakin 60:ssä asteessa niin lähtee hienhaju :thumbs: . Haisulit katsoivat toisiaan silmät ymmyrkäisinä hetkisen ja jatkoivat reeniään. Toivottavasti ottivat pesuohjeet tosissaan...

Haistakaa paska te kaikki etelä-suomalaiset, joilla oli mahtavat hiihtolomakelit täällä lomailessaan! :curs: Aurinko paistoi ja pakkasta oli vain maksimissaan -10.

Sen sattana arvasi, että heti kun pohjois-suomalaisilla alkaa hiihtolomat kymppiviikolla, niin tänne tulee heti pakkaset! :curs:

Siis pakkanen vituttaa niin älyttömästi! Nyt on maaliskuu ja ulkona joka f*****g aamu aivan järjettömän kylmä! Kiva ensin aamulla vetää päälle koko vaatekaappi ja kuitenkin jäätyä puolikuoliaaksi työmatkalla - sormet jäässä, kasvot jäässä, hiukset jäässä ja ripsarit pitkin naamaa. Siis -28 astetta... Vielä pari aamua näin ja multa oikeesti napsahtaa verisuoni päästä!

Ja kasvihuoneilmiö on ihan paskapuhetta - ne tutkijat, jotka uskoo sen olemassaoloon ei aivan ilmeisesti ole koskaan käyneet Suomessa!!

Ja turha kuvitella, että täällä ois linnuilla lintuinfluenssaa - pakkaseen nekin on kuolleet!

Niin kerta. :curs:

MissEvilEve sanoi:
Vatsatautiin harvemmin [ainakaan oman käsitykseni mukaan] kuuluu varsinaista kipua, ennemminkin vaan kiertävää tunnetta, etovaa oloa, yökötystä ym hetkellisiä pahoinvoinnin aaltoja. Jos jatkuu kivut kovasti niin päivystykseen kannattaa varmaan kipaista tsekkaamaan ettei ole joku umpisuoli tms vaiva...

Ei piä paikkaansa. Yksilöllistä tuokin. Mulla esim joka vatsataudissa aivan käsittämätön kipukin.
Ja ruokamyrykytys se vasta mukava onkin!:)

Hellion sanoi:
Itsekin kävin tuolla tutustumassa ja vaikutti juuri sellaiselta paikalta (elixian lisäksi) missä voisivatkin valittaa jostain tuollaisesta :rolleyes: Tosin ei sitä nyt ihan ruumiilta silti saa tuoksua vaikka hikoilemaan on tultukin.

April sanoi:
Ja kasvihuoneilmiö on ihan paskapuhetta - ne tutkijat, jotka uskoo sen olemassaoloon ei aivan ilmeisesti ole koskaan käyneet Suomessa!!

Heh, sehän siinä vituttaakin, että kasvihuoneilmiön myötä Golf-virta häiriintyy ja Suomesta tulee _kylmempi_. :(

Avernian sanoi:
Heh, sehän siinä vituttaakin, että kasvihuoneilmiön myötä Golf-virta häiriintyy ja Suomesta tulee _kylmempi_. :(

No niih... That's it! Tämä tyttö pakkaa tavarat ja muuttaa jonnekin lämpimään!

Millasiahan saleja mahtaa löytyä Waikiki beachin lähistöltä? ;)

:wall: miksi mun pitää aina olla se joka pyytää naisen ulos?:wall: Kuuden vuoden aikana (ukkomiehenä) ei pyydetty kerran kertaa ulos! Muijaa, tai siis ex-muijaa, pyydettiin harva se kuukaus ja baarissa sai olla hätistelemässä äijänkäppänöitä kauemmaksi koko ajan..:wall: Kiva viettää näitä vitun sinkkupäiviä, jo kymmenes päivä menossa..:nolo:

Ostin siis pakkis -pipon. venailin sitä viikon, kun oli ne ekat kylmät kelit.

Sit kun se tuli, niin eihän se mun päähän käynyt mitenkään päin!? Ois pitänyt tietää, että tähän molopäähän ei yksinkertaisesti sovi minkäänlaiset mallia kondomi -pipot prkl. Näytän yksinkertaisesti niin mongoloidilta se päässä, etten voi nyt käyttää kallista sukkaani ollenkaan!!

ostakee ostakee!

Yritin saada Iron Maidenin lippuja lippupalvelusta. Pääsin heti sisään, valitsin
kenttäliput ja klikkasin "seuraava". Siihen se sitten jymähtikin. Puolen tunnin päästä sivu avautui ja edessä luki suomennettuna jotenkin näin "sinut
on logattu ulos palvelusta antaaksemme mahdollisuuden muillekkin tilata liput".
JES!!! Siitä puoli tuntia, niin pääsin sisälle ja kaikki kenttäliput oli jo menny. Pettyneenä tilasin sit paskapaikoille liput. Samana päivänä juttelin siskoni kanssa ja selvisi, että hän olisi saanut meille ilmaiseksi kenttäliput, EMI:llä kun sattuu olemaan töissä. OLISI PITÄNYT MUISTAA!!!!!!!! :wall:

HarryG sanoi:
Ostin siis pakkis -pipon. venailin sitä viikon, kun oli ne ekat kylmät kelit.

Sit kun se tuli, niin eihän se mun päähän käynyt mitenkään päin!? Ois pitänyt tietää, että tähän molopäähän ei yksinkertaisesti sovi minkäänlaiset mallia kondomi -pipot prkl. Näytän yksinkertaisesti niin mongoloidilta se päässä, etten voi nyt käyttää kallista sukkaani ollenkaan!!

ostakee ostakee!

sama ongelma, ja sen takia en osta mitää hattua ikinä kokeilematta ;)

Back
Ylös Bottom