Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

äsken pitkän jutun vitutuksen aiheesta mutta minne lie hävinnyt...

Vituttaa tehdä ryhmätöitä ihmisten kanssa jotka eivät ole koskaan koulussa, koska heille työt ovat tärkeämpiä. Vittu tarvii tunkea minun ryhmään jos ei aio olla täysillä sitä tekemässä! Kaksi kuukautta on ollut aikaa tehdä ryhmistä mutta ei ole ollut neideillä aikaa, nyt sitten 2 viikon päästä esitykset, mutta ei ole aikaa tehdä yhdessä ryhmistä kun pitää olla töissä ja plaaplaaplaa. Siinäpähän on työt tärkeämpiä ku opiskelut heille, mutta mulle on opiskelut tärkeämpiä ku heidän duuninsa tai muutenkaan yhtään mikään muu....

Minä itse. "You gotta get high before you taste the lows", mutta miksi prkl mä aina etsin sitä the lows -osastoa... Miksi mä teen elämästäni näin vaikeata? Miksi mä en osaa olla onnellinen? Miksi mä kylvän pahaa ympärilleni? Most of all, miksi mä olen paha itselleni?!?! :curs:

Nyt vituttaa.

Siinä sitä sitten oltiin kännissä kuin kaeki koko viikonloppu eilinen mukaanlukien. Onnistuin täydellisesti jälleen kerran kohentamaan julkista kuvaani kuolaavana muna kädessä kävelevänä idioottina. No, mutta oli sinäänsä ihan hauskaakin, en ole ollut kavereiden kanssa kaatamassa aikoihin. Normipäivä.

Vois mennä samalla tuohon ihmissuhde ketjuunkin..
Kun luottaa ihmiseen ja taas toisessa tilanteessa luottamuksellisilla asioilla puukotetaan selkään. Vituttaa.
Saatanan paska. Ei tarvi kysyä multa enään mitään. Aika suppeeta on kommunikoiminen hänen kanssaan tulavaisuudessa.
Vitun tilanteiden hyväksikäyttäjä.

Lopun alkua...
Puukon heilutaminen ei kuitenkaan saa asioita ennalleen, joten näihin kuviin ja näihin tunnelmiin lopetan asiasta mitenkään puhumisen.

Missukka sanoi:
äsken pitkän jutun vitutuksen aiheesta mutta minne lie hävinnyt...

Vituttaa tehdä ryhmätöitä ihmisten kanssa jotka eivät ole koskaan koulussa, koska heille työt ovat tärkeämpiä. Vittu tarvii tunkea minun ryhmään jos ei aio olla täysillä sitä tekemässä! Kaksi kuukautta on ollut aikaa tehdä ryhmistä mutta ei ole ollut neideillä aikaa, nyt sitten 2 viikon päästä esitykset, mutta ei ole aikaa tehdä yhdessä ryhmistä kun pitää olla töissä ja plaaplaaplaa. Siinäpähän on työt tärkeämpiä ku opiskelut heille, mutta mulle on opiskelut tärkeämpiä ku heidän duuninsa tai muutenkaan yhtään mikään muu....

Heh minulla taas oli toisinpäin - en käynyt koulussa mutta tein kotona ryhmiksiä. Ryhmäkaveri istui kaikki tunnit koulussa mutta ei tehnyt mitään. Oltiin kyllä sovittu että "tee tätä ja mä tätä" mutta joko mitään ei oltu tehty tai se mitä oli tehty oli luokatonta että sen joutui tekemää uudestaan. Lopputulos - opettajat antoivat minulle lisätehtäviä... Kirjoitin jo pitkän whinetys viestin opettajille.

Kaminari sanoi:
Siinä sitä sitten oltiin kännissä kuin kaeki koko viikonloppu eilinen mukaanlukien. Onnistuin täydellisesti jälleen kerran kohentamaan julkista kuvaani kuolaavana muna kädessä kävelevänä idioottina. No, mutta oli sinäänsä ihan hauskaakin, en ole ollut kavereiden kanssa kaatamassa aikoihin. Normipäivä.

Sama!

Kauhea morkkis. Tällä kertaa ei minua nähty värässä paikassa alastomana. Silti melkein kaksi tappelua (ei todellakaan minun syytä), pari naista, joista en muista mitään. Tänään kaupantäti katsoi minua todella pitkään. Samanväriset hiukset oli. :jahas:

Ja vittu! Piti ostaa Rainbow sitruunanmakauista vissyvettä ja olin ostanuttonic wateria. Äsken tuota tekstiä kirjoittaessa kiva makuyllätys.

Broidi oli tos salil ja teki vetoja jollain 150 kg:lla sarjaa.Siihen tuli sit yks viinalta haiseva ukko joka kysy et voiko vetää välistä.Veti sit tärisevän ykkösen selkä pyöreenä ilman vyötä.Hiukan varmaa nikamat nikotteli...

Äiti on joutunut tänään oyks:iin ja epäillään aivoinfarktia. :( Se sai jo muutama vuosi sitten ensimmäisen kerran, mutta silloin ainakin selvittiin säikähdyksellä. Vituttaa kun ei tiedä mikä tilanne on tällä hetkellä siellä pohjoisessa..

Tuli todennäköisesti stoppi meikäläisen kisasuunnitelmille. :( Meillä on suvussa näitä sairauksia sen verran paljon, että pitää laittaa arvot tärkeysjärjestykseen ja kehonrakennus ei todellakaan ole sieltä terveellisimmästä päästä. :(

Hynkkä sanoi:
Äiti on joutunut tänään oyks:iin ja epäillään aivoinfarktia. :( Se sai jo muutama vuosi sitten ensimmäisen kerran, mutta silloin ainakin selvittiin säikähdyksellä. Vituttaa kun ei tiedä mikä tilanne on tällä hetkellä siellä pohjoisessa..

Tuli todennäköisesti stoppi meikäläisen kisasuunnitelmille. :( Meillä on suvussa näitä sairauksia sen verran paljon, että pitää laittaa arvot tärkeysjärjestykseen ja kehonrakennus ei todellakaan ole sieltä terveellisimmästä päästä. :(

Otan osaa.
Kannattaa todella tuo arvojen järjestäminen, harmi että se pitää aina huomata vasta silloin kun jotain kauheaa tapahtuu.
nim. kokemusta valitettavasti on.:(

Hynkkä sanoi:

Oi voi. Tälläisen lukeminen ei koskaan ole mukavaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin.:(

Wyldeclone sanoi:
Yks kaveri vetää kyl suun virneeseen.Sen nyt ymmärtää et kovissa sarjoissa vähän öristään ja meuhkataa mut se kun kaveri lämmittelee penkkiä pelkäl tangol ja örisee ja puhisee jo silloi nii se on jo liikaa.Ja lyö salin stereoihin toni halmeen levyn.Pikkuisen liikaa..
:wall:

Oletko Keminmaasta kotoisin?

Niin helvetin kova vatsakipu, ettei yksinkertaisesti voi edes toivoa, että saisi nukuttua. Joutunut jo käymään pariin otteeseen oksentamassakin, mutta se ei ole auttanut vatsakipuun ollenkaan. Viimeksi olen oksentanut joskus useita(varmaan neljä) vuosia sitten, silloin tosin krapulan takia. En edes muistanut, kuinka inhottavaa hommaa tuo on. Ruokasula vain pyörii vatsassa, eikä tunnu osaavan lähteä ollenkaan suolistoon, vaan pyrkii vain takaisin.

Vittu! Viime yönä pohjalla 4,5 tunnin unet ja aamulla olin juuri tentissä. Nyt olisi ollut syytä saada nukuttua ihan kunnolla, mutta ei.

Käyty oksella nyt jo neljästi ja nyt vaan ihmetellään, että mitä vittua tässä pitäisi tehdä, kun kipu ei ole hellittänyt yhtään, vaan saattuu tasaisen kovasti koko ajan tuonne alavatsaan riippumatta asennosta tai yhtään mistään muustakaan.

Vatsatautiin harvemmin [ainakaan oman käsitykseni mukaan] kuuluu varsinaista kipua, ennemminkin vaan kiertävää tunnetta, etovaa oloa, yökötystä ym hetkellisiä pahoinvoinnin aaltoja. Jos jatkuu kivut kovasti niin päivystykseen kannattaa varmaan kipaista tsekkaamaan ettei ole joku umpisuoli tms vaiva...

MissEvilEve sanoi:
Vatsatautiin harvemmin [ainakaan oman käsitykseni mukaan] kuuluu varsinaista kipua, ennemminkin vaan kiertävää tunnetta, etovaa oloa, yökötystä ym hetkellisiä pahoinvoinnin aaltoja. Jos jatkuu kivut kovasti niin päivystykseen kannattaa varmaan kipaista tsekkaamaan ettei ole joku umpisuoli tms vaiva...
Niin tässä on kai lähdettävä, kun ei tuo ota helpottaakseen ja umpisuolen tulehduksen mahdollisuus tässä itselläkin pyörii mielessä.

Jylli81 sanoi:
Niin helvetin kova vatsakipu, ettei yksinkertaisesti voi edes toivoa, että saisi nukuttua. Joutunut jo käymään pariin otteeseen oksentamassakin, mutta se ei ole auttanut vatsakipuun ollenkaan. Viimeksi olen oksentanut joskus useita(varmaan neljä) vuosia sitten, silloin tosin krapulan takia. En edes muistanut, kuinka inhottavaa hommaa tuo on. Ruokasula vain pyörii vatsassa, eikä tunnu osaavan lähteä ollenkaan suolistoon, vaan pyrkii vain takaisin.
Kuulostaa harvinaisen samalta kuin omat kokemukseni umpparin tulehduksesta.

Nuha iski ja kovaa. Oujee.

Back
Ylös Bottom