Meah sanoi:Vittu mä inhoon viikonloppuja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:itku: Mua vaan turhauttaa ja masentaa!!!!!:curs: :itku: :curs:
siiiiiis...? ihme hiippari :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meah sanoi:Vittu mä inhoon viikonloppuja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:itku: Mua vaan turhauttaa ja masentaa!!!!!:curs: :itku: :curs:
samout sanoi:siiiiiis...? ihme hiippari :D

samout sanoi:siiiiiis...? ihme hiippari :D

Wyldeclone sanoi:Yks kaveri vetää kyl suun virneeseen.Sen nyt ymmärtää et kovissa sarjoissa vähän öristään ja meuhkataa mut se kun kaveri lämmittelee penkkiä pelkäl tangol ja örisee ja puhisee jo silloi nii se on jo liikaa.
Silloin oli jo meikäläisen pakko lähteä salin toiseen huoneeseen, kun rupesi naurattamaan niin sairaasti.
ja liike tehtiin reilusti koko kropalla heilauttamalla. Silloin myönnän Jugetsista tulleen kyylän ja estottomasti tuijottaneeni, mitä tämä mieshenkilö oikeen tekee, mutta en kyllä vieläkään ole keksinyt..Meah sanoi:No aamupäivä oli vähän paska..:D Olen kai helposti masentuvaa sorttia.![]()

kuukunen sanoi:Vituttaa kun läskit ei lähe!!:curs:
Dieetillä ollu jo marras-joulukuusta ja vain 3 kiloa pois, kuukauteen ei oo tapahtunu mitään...kaloreita ei viittis vähentää enää (1600/pvä)
Joo, tiedän ettei pitäis kiloja laskea, mutta empä oo kaventunutkaan ja mulla kun painoa on sen verran että ois varaa lähtä.
Kateeksi käy ku joillain ne työllä ja tuskalla hankitut lihakset näkyy ja mä taas näytän ylipainoiselta teinisohvaperunalta vaikka reenaan niin maan perkeleesti...:itku:
reenailija sanoi:Mä veikkan, että sulla on aineenvaihdunta jumissa liian niukkien kaloreiden takia. Keho pyrkii pitämään kiinni energiavarastoista. Kannattaa syödä jonkun aikaa ihan normaalisti tai jopa bulkata hieman lihasmassaa, vaikka muutaman viikon ja sitten taas jatkaa dieettiä ihan uudella meiningillä. Äläkä lisää dieettiin kaikkia elementtejä kerralla; vähennä ensin kaloreita, lisää sitten aerobista, sitten taas vähennät hiukan kaloreita, jne, eli ei samantien täydellä teholla.
GoA sanoi:Ja clayman, onkos jotain muuta käytössä? Itellä tuo ?C-stakki on ainakin nostanut verenpaineita nyt ylöspäin.Ja stressihän on tosiaan toinen, taitaa tuo mennä sinne tyttöystävän piikkiin. :D

. Kroppakin venaa, että pääsee tupettamaan ;)GoA sanoi:No sitten lääkäriin vaan, turhaan sitä alkaa itekseen arpomaan.![]()