Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No nyt vituttaa aika raakasti toi "Tanssii tähtien kanssa"-ohjelma mitä emäntä luukuttaa olkkarissa. Siinä on toisena juontajana joku ämmä joka kysy Markus Pöyhöseltä et kumpi jännittää enempi: Pistetiden saaminen tässä kisassa vai juoksun pisteiden odottaminen(tässä välissä hiljaisuutta)... vai saako siis juoksussa pisteitä ollenkan.

samout sanoi:
siiiiiis...? ihme hiippari :D

No aamupäivä oli vähän paska..:D Olen kai helposti masentuvaa sorttia.:rolleyes:

Mä oon vaan tällane:D:nolo:

samout sanoi:
siiiiiis...? ihme hiippari :D

No aamupäivä oli vähän paska..:D Olen kai helposti masentuvaa sorttia.:rolleyes:

Yks kaveri vetää kyl suun virneeseen.Sen nyt ymmärtää et kovissa sarjoissa vähän öristään ja meuhkataa mut se kun kaveri lämmittelee penkkiä pelkäl tangol ja örisee ja puhisee jo silloi nii se on jo liikaa.Ja lyö salin stereoihin toni halmeen levyn.Pikkuisen liikaa..
:wall:

Wyldeclone sanoi:
Yks kaveri vetää kyl suun virneeseen.Sen nyt ymmärtää et kovissa sarjoissa vähän öristään ja meuhkataa mut se kun kaveri lämmittelee penkkiä pelkäl tangol ja örisee ja puhisee jo silloi nii se on jo liikaa.

Itekkin olin just kyseisestä asiasta tulossa tänne tarinoimaan kun se on niin huvittavaa..

Tänään kun kävin treenaamassa, niin siellä oli kaksikin huvittavaa tapausta ja toiselle rupesin yksinäni jopa naureskelemaan.
Juurikin oli tällainen ähisijä siellä, joka meni tekemään penkkiä ja laittoi tankoon 60 kiloa painoa ja rupesi ähisemään ja puhisemaan niin perkeleesti ja teki sitten lämmittelysarjan sillä. Sitten lisättiin kymmenen kiloa lisää painoa ja puhina ylitti jo kaikki salin aiemmat meluennätykset!:david: Silloin oli jo meikäläisen pakko lähteä salin toiseen huoneeseen, kun rupesi naurattamaan niin sairaasti.
Samainen ulkomaalaisperäinen heppu treenaa muutenkin omalaatuisesti, jättäen tietenkin kaikki liikkeet vajaaksi.

Toinen tapaus oli tänään vanhempi reilusti mahaa omaava mieshenkilö, joka tuijotti kokoajan mitä minä teen ja missä kuljen. Tämän lisäksi, että hän tuijotti minua hän treenasi kaikki liikkeet mitä teki kauhealla heijauksella tai nytkytyksellä, mikä missäkin liikkeessä milloinkin eniten apua toi.
Vatsalihaslaitteessa missä treenataan vinoja vatsalihaksia istualtaan, tämä hemmo oli seisaallaan:eek: ja liike tehtiin reilusti koko kropalla heilauttamalla. Silloin myönnän Jugetsista tulleen kyylän ja estottomasti tuijottaneeni, mitä tämä mieshenkilö oikeen tekee, mutta en kyllä vieläkään ole keksinyt..

kuukunen sanoi:
Vituttaa kun läskit ei lähe!!:curs:

Dieetillä ollu jo marras-joulukuusta ja vain 3 kiloa pois, kuukauteen ei oo tapahtunu mitään...kaloreita ei viittis vähentää enää (1600/pvä)
Joo, tiedän ettei pitäis kiloja laskea, mutta empä oo kaventunutkaan ja mulla kun painoa on sen verran että ois varaa lähtä.
Kateeksi käy ku joillain ne työllä ja tuskalla hankitut lihakset näkyy ja mä taas näytän ylipainoiselta teinisohvaperunalta vaikka reenaan niin maan perkeleesti...:itku:

Mä veikkan, että sulla on aineenvaihdunta jumissa liian niukkien kaloreiden takia. Keho pyrkii pitämään kiinni energiavarastoista. Kannattaa syödä jonkun aikaa ihan normaalisti tai jopa bulkata hieman lihasmassaa, vaikka muutaman viikon ja sitten taas jatkaa dieettiä ihan uudella meiningillä. Äläkä lisää dieettiin kaikkia elementtejä kerralla; vähennä ensin kaloreita, lisää sitten aerobista, sitten taas vähennät hiukan kaloreita, jne, eli ei samantien täydellä teholla.

Verenpaine noussut jostain syystä aika korkeaksi :( . Syytä tähän en tiedä, mutta jotain pitäisi keksiä, ennenkuin käy jotain pahempaa.
Lisäravinteet menee pannaan ainakin kuukaudeksi, jotta näkee, johtuuko niistä. Ruokavalio on vaihtunut rasvattomampaan, juon kahvia todella harvoin, sekä lakua. Kaljan juonti on vähentynyt + rupesin seurustelemaan, verenpaine nousi :jahas: :D :whip:

reenailija sanoi:
Mä veikkan, että sulla on aineenvaihdunta jumissa liian niukkien kaloreiden takia. Keho pyrkii pitämään kiinni energiavarastoista. Kannattaa syödä jonkun aikaa ihan normaalisti tai jopa bulkata hieman lihasmassaa, vaikka muutaman viikon ja sitten taas jatkaa dieettiä ihan uudella meiningillä. Äläkä lisää dieettiin kaikkia elementtejä kerralla; vähennä ensin kaloreita, lisää sitten aerobista, sitten taas vähennät hiukan kaloreita, jne, eli ei samantien täydellä teholla.

Jep, tämän virheen tein itse tänä keväänä. SAmantien matalahiilarinen dietti, aamulenkit ja rasvanpolttajat. Nyt sitten ollaan vähän jumissa mutta pitää yrittää potkia kroppaan vähän lisävauhtia. :whip:

Ja clayman, onkos jotain muuta käytössä? Itellä tuo ?C-stakki on ainakin nostanut verenpaineita nyt ylöspäin.Ja stressihän on tosiaan toinen, taitaa tuo mennä sinne tyttöystävän piikkiin. :D

UPJ eli valtion uusi palkkajärjestelmä. Voi vittu kun tämä toimiikin hienosti yliopistomaailmassa. UPJ sanoo, että jatko-opiskelijoiden palkat nousevat pahimmillaan monta sataa euroa/kk vaikka vääntäisi suoritustasot ykkösiksi. Mistähän tuollaiset rahat revin projekteihini kun myönnöt rahoittajilta on ajalta ennen-UPJ? Pitääkö seuraavaksi alkaa pitää YT-neuvotteluja opiskelijoiden kanssa siitä, että kuka lomautetaan... :curs:

GoA sanoi:
Ja clayman, onkos jotain muuta käytössä? Itellä tuo ?C-stakki on ainakin nostanut verenpaineita nyt ylöspäin.Ja stressihän on tosiaan toinen, taitaa tuo mennä sinne tyttöystävän piikkiin. :D

Ei ole mitään muuta käytössä. Perus hera+malto, tällä hetkellä testissä after max, mutta se ei tohon liity, koska ensimmäisen kerran todettiin verenpaineen kohoaminen kuukausi sitten ja after max ollut viikon käytössä :)
Enkä mä kyllä tietääkseni stressaa mistään. Avokin kanssa menee hyvin, työt ihan ok ja sillee. Kai se on toi kesä, mikä kohottaa, kun on tuo pärrä kuume jo aivan vallaton :rock: . Kroppakin venaa, että pääsee tupettamaan ;)

GoA sanoi:
No sitten lääkäriin vaan, turhaan sitä alkaa itekseen arpomaan. :)

Juu käyty on. Tuntuu olevan noilla vaan vähän hommat hukassa, kun ei saa mitään järkevää vastausta.

Joo samaa huomattu täälläpäinkin. Pitää itekin mennä muutaman viikon päästä kinuamaan vähän verikokeita. Armeijan sisätautilääkärin kommentti aikoinaan että kun missään muissa arvoissa ei ole mitään vikaa, niin ei hän ala sua tarkemmin tutkimaan (triglyarvot sekaisin).

Ois vaan kiva tietää et mistäköhän toi johtuu, ei kuitenkaan oo ihan normaalia jos terveellä nuorella miehellä on triglyt pahemmassa jamassa kuin 40 vuotialla paskasti elävillä ihmisillä.

Jep tänään ei lähde sitten mikään... joten voisin vaikka käydä takaisin nukkumaan ja kokeilla huomenna paremmalla onnella.

Back
Ylös Bottom