Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Liityn sairaslistalle, pää ollu kipeäänä maanantaista lähtien, kuumetta en ole uskaltanu mitannu, mut palelee ihan kivasti, puolet päivästä menee nukkuessa. Eikä tunnu mitkään lääkkeet auttavan. :wall:

Vituttaa....

Dieetti
Mässypäivä kun on nyt jo syönyt sellaset 5000kcal, ihan pohjaton meikäläinen, vieläkin tekee mieli safkata koko ajan
Kipeenä, ei voi treenata
Fysiikan labrat
Ei voi vetää päätä täyteen ---> dieetti
Naisasiat sekasin
Talvi, ei oo elämää eikä prätkää pihalla
City-lehdessä Walter De Camp oli sitä mieltä että vitutukseen voi kuolla

Vihdoin pääs intistä lomille, ja tietenkin nyt iski flunssa. Meneepi tää ilta sitten kotona eikä missään klubissa pitämässä hauskaa.

mgh sanoi:
Vihdoin pääs intistä lomille, ja tietenkin nyt iski flunssa. Meneepi tää ilta sitten kotona eikä missään klubissa pitämässä hauskaa.

Tilanneraportti: Parempi olo, ja kaverit saivat houkuteltua lähtemään yöelämää viettämään. Hyvä mieli! :kippis1:

Dietti meni vähän pipariksi kun kaks päivää vetänyt pelkkää paskaa kurkusta alas. Ei siis kirjaimellisesti kuitenkaan. Morkkis päällä vaikka eihän toi vaikuta paskan vertaa kun mietin tätä kahden kuukauden aikasta diettiä ja sen tuloksia, pitää vaan jatkaa taas siistillä linjalla eteenpäin.

GoA sanoi:
Dietti meni vähän pipariksi kun kaks päivää vetänyt pelkkää paskaa kurkusta alas. Ei siis kirjaimellisesti kuitenkaan. Morkkis päällä vaikka eihän toi vaikuta paskan vertaa kun mietin tätä kahden kuukauden aikasta diettiä ja sen tuloksia, pitää vaan jatkaa taas siistillä linjalla eteenpäin.

Mua vituttaa myöskin se, että jos vedän päivän/pari paskaa kurkusta alas, niin se tuhoaa täysin yli kahden kuukauden dietin tulokset. :hyper:

Elämä on. :D

Mulla toi kerääntynyt paino on vaan suurilta osin vettä. Lähtee pois päivässä tai parissa kun antaa vähän lisäpotkua aineenvaihdunnalle. :P

Vittu mä inhoon viikonloppuja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:itku: Mua vaan turhauttaa ja masentaa!!!!!:curs: :itku: :curs:

Selkä aivan paskana. Käveleminenkin tuottaa suunnatonta tuskaa. Ei muuta kommentoitavaa.

Vituttaa kun läskit ei lähe!!:curs:

Dieetillä ollu jo marras-joulukuusta ja vain 3 kiloa pois, kuukauteen ei oo tapahtunu mitään...kaloreita ei viittis vähentää enää (1600/pvä)
Joo, tiedän ettei pitäis kiloja laskea, mutta empä oo kaventunutkaan ja mulla kun painoa on sen verran että ois varaa lähtä.
Kateeksi käy ku joillain ne työllä ja tuskalla hankitut lihakset näkyy ja mä taas näytän ylipainoiselta teinisohvaperunalta vaikka reenaan niin maan perkeleesti...:itku:

Istuttiin iltaa kaverin kanssa Mardi Gras bileitten jälkeen täällä Sydneyn Hyde Parkissa ja yhtäkkiä joku jengi juoksee naaman eteen huutamaan, että nyt kaikki tänne mitä teillä on. Nousen samantien uhmakkaasti ylös ja yks tönäsee reippaasti meikäläistä ja kaljat pullosta lentää rinnuksille. Kysyn kaverilta, että vedetäänkö turpaan. Kaveri sanoo, ettei kannata. Hitto lähetään käppäilee paikalta ja narkkari vei sitten meiltä kaks pulloa kaljaa. Oli jätkällä kyllä semmonen hullunkiilto silmissä, että ehkä oli parempi kävellä pois. Ei ollu ihan pienimmästä päästä äijä kuiteskaan. Ei tiedä mitä puukkoa ois tullu, jos ois alkanu vääntämään.Tuli kyllä muutama tappelu nähtyä viime yönä. Kaikenlaisia sekoja sitä maailmassa liikkuu... Hiukan yöllä vitutti, ku en "uskaltanu" alkaa painimaan. Käveltiin kyllä pelipaikalle vielä takas ja siellä se hullu kavereineen tappeli jo muitten kanssa ja juoksivat pienempien perässä. Vähän jäi semmonen luuseri olo, ku käveltiin vaan tilanteesta pois. Mutta ois voinu käydä pahemminkin puolin/toisin jos ois alottanu kunnon tappelun.

Wittu, söin munakasta ja luin Pakkista samaan aikaan kun nojasin vahingossa lautaselle pöydän sijaan ja munakas lensi matolle. Nyt on jotain munankarvoja ruoka täynnä, saa samalla uusia makuelämyksiä.

Back
Ylös Bottom